Πώς ν’ αντιμετωπίσετε τη δυσάρεστη αναπνοή

Rate this item
(0 votes)
Published in dental;

Είναι αλήθεια. Ορισμένα τρόφιμα είναι πιο κακά από άλλα -και δεν εννοούμε το κέικ σοκολάτας- εννοούμε τροφές που που επιταχύνουν τον παράγοντα της δυσωδίας. Αν έχετε ένα ρομαντικό ραντεβού και θέλετε ν' αποφύγετε να τον διώξετε με τη δυσάρεστη αναπνοή σας στο τέλος της βραδιάς, προτείνουμε να διαβάσετε και να μάθετε τι πρέπει να τρώτε και τι ν' αποφεύγετε όταν πρόκειται για την πρόληψη της δυσάρεστης αναπνοής...

Σκόρδο

Δεν είναι έκπληξη ότι το σκόρδο προκαλεί μια απ' τις πιο διαπεραστικές και απωθητικές δυσοσμίες όσον αφορά την δυσάρεστη αναπνοή, επομένως αν σχεδιάζετε ένα ρομαντικό δείπνο παραλέιψτε το σκορδόψωμο και αντ' αυτού ζητήστε μυρωδάτο ψωμί, επειδή...
Μαϊντανός

Ο μαϊντανός στην πραγματικότητα συμβάλλει στην καταπολέμηση της δυσάρεστης αναπνοής. Ένα δημοφιλές στοιχείο γαρνιτούρας σε πολλά γεύματα εστιατορίων, είναι μια εύκολη λύση για την κακή αναπνοή, αν κατά λάθος φάγατε σκόρδο.

Αλκοόλ

Ναι, η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ μπορεί να στεγνώσει το στόμα οδηγώντας σε δυσάρεστη αναπνοή, επομένως προσέχετε με το κρασί στο δείπνο.

Αλάτι

Οι γαργάρες με ζεστό αλατόνερο μετά από ένα βαρύ γεύμα είναι μια ιδιαίτερα αποτελεσματική θεραπεία της δυσάρεστης αναπνοής που συμβάλει στην εξουδετέρωση της μυρωδιάς. Αν βρέξετε το φαγητό σας με αυτό θα έχετε το αντίθετο αποτέλεσμα.

Όξινες τροφές

Τροφές με υψηλη περιεκτικότητα σε οξέα, όπως οι χυμοί εσπεριδοειδών, η τομάτα και ο ανανάς, μπορούν να επηρεάσουν τα επίπεδα pH του στόματος οδηγώντας σε δυσάρεστη αναπνοή, επομένως να τ' αποφεύγετε όποτε είναι εφικτό για να διατηρήσετε τη δροσερή αναπνοή.

Γάλα

Το πλήρες γάλα πιστεύεται ότι συμβάλει στην εξουδετέρωση των δυσάρεστων οσμών και γεύσεων στο στόμα, επομένως πιείτε ένα ποτήρι κρύο γάλα με το επιδόρπιό σας ή χρησιμοποιείστε το σαν δικαιολογία χρησιμοποιώντας το σ' ένα παγωτό με σαντιγύ!

Ειδαν προσφατα

  • Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!
    Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!

    Κοιταζόμαστε στον καθρέφτη καθημερινά θαυμάζοντας (ή ως ασυγκράτητη επιθυμία) την εμφάνισή μας και κριτικάροντας τι μας αρέσει και τι δε μας αρέσει σ’αυτήν. Οι ρυτίδες, οι λεπτές γραμμές, οι πανάδες ή τα σημάδια γήρανσης, το σχήμα των χειλιών μας και EW – τι είναι αυτά τα μαύρα σημάδια;

  • Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας
    Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας

     ΄Εχει συμβεί σε όλες μας, αυτή η βαφή μαλλιών με την οποία βάψαμε τα μαλλιά μας, αντί για ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ που περιμέναμε να βγει, να βγει τελικά πραγματικά απαίσια. Είτε είναι ημι-μόνιμη, σχεδόν μόνιμη ή τελείως μόνιμη, μπορείτε να απομακρύνετε τη βαφή από το κεφάλι σας χρησιμοποιώντας τεχνικές για την αφαίρεση του χρώματος.

  • Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας
    Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας

    Για αιώνες το τσάι μέντας ήταν απολαυστικό για τη δροσιστική γεύση του, καθώς επίσης και για τις θεραπευτικές του ιδιότητες. Παραδοσιακά, το συνιστούσαν οι βοτανολόγοι και άλλοι φυσικοί θεραπευτές για την ανακούφιση από μια σειρά διαταραχών.

  • Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!
    Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!

    Υπάρχει τίποτα πιο ενοχλητικό από έναν κνησμό που δεν λέει να ικανοποιηθεί από λίγο ξύσιμο; Ξύνοντας το κεφάλι σας συχνά φαίνεται να είναι ιδιαίτερα αντιαισθητικό, καθώς οι άνθρωποι το συνδέουν συχνά με κάποια ασθένεια ή με την έλλειψη καθαριότητας.

  • Ανταύγειες στα Μαλλιά
    Ανταύγειες στα Μαλλιά

     Θεωρείτε ότι οι ανταύγειες στα μαλλιά είναι παιχνιδάκι; Ξανασκεφτείτε το. Κυκλοφορούν πολλές διαφορετικές ιδέες και τάσεις για ανταύγειες στα μαλλιά αυτές τις μέρες, στις οποίες πολλές γυναίκες παίρνουν μέρος, ακόμη κι αν σε κάποιες περιπτώσεις ίσως δεν θα έπρεπε.