Βιταμίνες μαλλιών που δίνουν δύναμη στα μαλλιά

Rate this item
(0 votes)

Η καλή διατροφή είναι πολύ σημαντική για την ανάπτυξη της υγείας των μαλλιών, ακριβώς όπως είναι απαραίτητη και για τη συνολική καλή υγεία. Αν και ο οργανισμός χρειάζεται μια ποικιλία βιταμινών και ανόργανων συστατικών για να διατηρήσει τις λειτουργίες του, υπάρχουν αρκετές που είναι ειδικά για την ανάπτυξη των μαλλιών και την υγεία.

Αν θέλετε πιο υγιή μαλλιά, τότε χρειάζεστε βιταμίνες για τα μαλλιά. Οι μπούκλες σας μεγαλώνουν από τη ρίζα. Η βιταμίνη για τα μαλλιά είναι η ισχυρότερη μέθοδος να μεγαλώσουν και να ενισχυθούν τα μαλλιά ανεξάρτητα ποιες είναι οι αιτίες των προβλημάτων. Όλα τα προβλήματα είναι αποτέλεσμα χαμηλής διατροφής στη ρίζα.

Οι βιταμίνες δεν είναι μόνο για την απώλεια των μαλλιών, αλλά και για τις ακόλουθες ζημίες των μαλλιών.

  • Ευθραυστότητα
  • Ανάπτυξη μαλλιών
  • Ακατάλληλη διατροφή
  • Πρόληψη προβλημάτων
  • Αντιστροφή γήρανσης των μαλλιών
  • Βιταμίνη Α. Αντιοξειδωτικό που βοηθά στην παραγωγή υγιούς σμήγματος στο τριχωτό της κεφαλής. Πηγές τροφών: ψάρια, λάδι από συκώτι, κρέας, γάλα, τυρί, αυγά, σπανάκι, μπρόκολο, λάχανο, καρότα, βερίκοκα και ροδάκινα. Ημερήσια δόση: 5.000 ΔΜ. Η υπερβολική πρόσληψη μπορεί να προκαλέσει απώλεια μαλλιών και άλλα σοβαρά προβλήματα.
  • Βιταμίνη C. Αντιοξειδωτικό που βοηθά στη διατήρηση της υγείας του δέρματος και των μαλλιών. Πηγές τροφών: εσπεριδοειδή, φράουλες, ακτινίδια, πεπόνι, ανανάς, τομάτες, πράσινες πιπεριές, πατάτες και σκούρα πράσινα λαχανικά. Ημερήσια δόση: 60 mg.
  • Βιταμίνη Ε. Αντιοξειδωτικό που ενισχύει την κυκλοφορία του τριχωτού της κεφαλής. Πηγές τροφών: φυτικά έλαια ψυχρής πίεσης, σιτέλαιο, σόγια, ωμοί σπόροι και ξηροί καρποί, ξερά φασόλια και φυλλώδη πράσινα λαχανικά. Ημερήσια δόση: έως 400 ΔΜ. Προειδοποιήσεις: Μπορεί να αυξήσει την αρτηριακή πίεση και να μειώσει την πήξη του αίματος. Τα άτομα που παίρνουν φαρμακευτική αγωγή για την υψηλή αρτηριακή πίεση ή αντιπηκτικά πρέπει να κάνουν εξετάσεις με τον γιατρό τους πριν από τη λήψη συμπληρωμάτων βιταμίνης Ε.
  • Νιασίνη (βιταμίνη Β3). Προωθεί την κυκλοφορία του τριχωτού της κεφαλής. Πηγές τροφών: μαγιά μπύρας, φύτρο σιταριού, ψάρι, κοτόπουλο, γαλοπούλα και κρέας. Ημερήσια δόση: 15 mg. Προειδοποιήσεις: Η λήψη περισσότερων από 25 mg την ημέρα μπορεί να οδηγήσει σε « φλος νιασίνης», μια αίσθηση προσωρινής θερμότητας χάρη στο παντοθενικό οξύ (βιταμίνη B5), αποτρέπει το γκριζάρισμα και την τριχόπτωση. Πηγές τροφίμων: δημητριακά ολικής άλεσης, μαγιά μπύρας, οργανικά κρέατα και κρόκος αυγών. Ημερήσια δόση: 4-7 mg.
  • Βιταμίνη B6. Αποτρέπει την απώλεια μαλλιών, συμβάλλει στην παραγωγή μελανίνης που δίνει το χρώμα στα μαλλιά. Πηγές τροφών: μαγιά μπύρας, συκώτι, δημητριακά ολικής αλέσεως, λαχανικά, οργανικά κρέατα και κρόκος αυγού. Ημερήσια δόση: 1,6 mg. Προειδοποιήσεις: Σε υψηλές δόσεις μπορεί να προκαλέσει μούδιασμα στα χέρια και τα πόδια.
  • Βιταμίνη B12. Αποτρέπει την απώλεια μαλλιών. Πηγές τροφίμων: κοτόπουλο, ψάρια, αυγά και γάλα. Ημερήσια δόση: 2 mg.

ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ότι η ομάδα Β βιταμινών, τα αμινοξέα και τα μέταλλα, όπως ο ψευδάργυρος, κάνουν τα μαλλιά σας να αναπτύσσονται πολύ πιο υγιή.

Ειδαν προσφατα

  • Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!
    Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!

    Κοιταζόμαστε στον καθρέφτη καθημερινά θαυμάζοντας (ή ως ασυγκράτητη επιθυμία) την εμφάνισή μας και κριτικάροντας τι μας αρέσει και τι δε μας αρέσει σ’αυτήν. Οι ρυτίδες, οι λεπτές γραμμές, οι πανάδες ή τα σημάδια γήρανσης, το σχήμα των χειλιών μας και EW – τι είναι αυτά τα μαύρα σημάδια;

  • Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας
    Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας

     ΄Εχει συμβεί σε όλες μας, αυτή η βαφή μαλλιών με την οποία βάψαμε τα μαλλιά μας, αντί για ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ που περιμέναμε να βγει, να βγει τελικά πραγματικά απαίσια. Είτε είναι ημι-μόνιμη, σχεδόν μόνιμη ή τελείως μόνιμη, μπορείτε να απομακρύνετε τη βαφή από το κεφάλι σας χρησιμοποιώντας τεχνικές για την αφαίρεση του χρώματος.

  • Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας
    Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας

    Για αιώνες το τσάι μέντας ήταν απολαυστικό για τη δροσιστική γεύση του, καθώς επίσης και για τις θεραπευτικές του ιδιότητες. Παραδοσιακά, το συνιστούσαν οι βοτανολόγοι και άλλοι φυσικοί θεραπευτές για την ανακούφιση από μια σειρά διαταραχών.

  • Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!
    Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!

    Υπάρχει τίποτα πιο ενοχλητικό από έναν κνησμό που δεν λέει να ικανοποιηθεί από λίγο ξύσιμο; Ξύνοντας το κεφάλι σας συχνά φαίνεται να είναι ιδιαίτερα αντιαισθητικό, καθώς οι άνθρωποι το συνδέουν συχνά με κάποια ασθένεια ή με την έλλειψη καθαριότητας.

  • Ανταύγειες στα Μαλλιά
    Ανταύγειες στα Μαλλιά

     Θεωρείτε ότι οι ανταύγειες στα μαλλιά είναι παιχνιδάκι; Ξανασκεφτείτε το. Κυκλοφορούν πολλές διαφορετικές ιδέες και τάσεις για ανταύγειες στα μαλλιά αυτές τις μέρες, στις οποίες πολλές γυναίκες παίρνουν μέρος, ακόμη κι αν σε κάποιες περιπτώσεις ίσως δεν θα έπρεπε.