Ο ύπνος ομορφαίνει

Rate this item
(0 votes)

Όσο κι αν προσπαθούμε να του αντισταθούμε, ο ύπνος είναι σημαντικό κομμάτι της ζωής μας. Αλλά με τις ζωές μας τις γεμάτες άγχος, σκέψεις, και απαιτήσεις του χρόνου και της προσοχής μας, μπορεί να είναι δύσκολο να πάρουμε αυτόν τον υπνάκο που τόσο ωφελεί την εμφάνισή μας.

 Αν βρίσκετε τον εαυτό σας να διαβάζει αυτό το άρθρο στις 4 τα ξημερώματα, ένα πρωινό μιας Τρίτης, τότε είστε στο σωστό σημείο για να κάνετε τις απαραίτητες αλλαγές που θα σας επιτρέψουν να απολαμβάνετε τακτικά τον τόσο απαραίτητο για την υγεία και την ομορφιά σας ύπνο.

 Κάντε ένα Πρόγραμμα

 Το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε για τον εαυτό σας είναι να καταστρώσετε ένα πρόγραμμα και να το ακολουθήσετε. Αυτό σημαίνει ότι το πρόγραμμα που ακολουθείτε μέσα στην εβδομάδα, θα πρέπει να το τηρείτε και το Σαββατοκύριακο, ειδικά αν αντιμετωπίζετε δυσκολίες στο να αποκοιμηθείτε. Επομένως αν η ώρα που πάτε για ύπνο τις καθημερινές είναι γύρω στις 10, 10 και μισή, αυτό θα πρέπει να συνεχίζεται και το Σαββατοκύριακο. Αν κοιμηθείτε γύρω στις 10 το βράδυ το Σαββατοκύριακο, το πιθανότερο είναι να ξυπνήσετε γύρω στις 6 με 7 το πρωί. Τώρα αν επιλέξετε να περάσετε μια ξέφρενη νύχτα το Σαββατοκύριακο και να μείνετε ξύπνιες μέχρι τη μία ή δύο τα ξημερώματα, το πιθανότερο είναι να κοιμηθείτε μέχρι τις 11 το πρωί ή τις 12 το μεσημέρι. Αυτό θα επηρεάσει σημαντικά το μοτίβο ύπνου σας τις καθημερινές, και μπορεί να προκαλέσει αϋπνία και άγρυπνες νύχτες.

 Μην Τρώτε Πριν Πάτε για Ύπνο

 Ένα από τα χειρότερα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για τον εαυτό σας είναι να τρώτε πριν πάτε για ύπνο. Αν έχετε γεμάτη κοιλίτσα πριν πάτε για ύπνο, τότε ο οργανισμός σας θα παραμένει «ξύπνιος», επεξεργαζόμενος αυτό το φαγητό και χωνεύοντάς το. Αυτό είναι συνήθως αρκετό για να κρατήσει ακόμη και τους πιο βαθιά, κατά κανόνα, κοιμώμενους (και πιο εύκολα από-κοιμώμενους ) ξύπνιους. Έχετε σαν κανόνα να μην τρώτε τίποτα για 3 ώρες προτού πάτε στο κρεβάτι σας, ώστε να μην διακόπτετε τον ύπνο σας με τους ήχους και τις αισθήσεις της πέψης.

Κοιτάτε τι Τρώτε

 Αν δείτε ότι αντιμετωπίζετε ξαφνικά προβλήματα με τον ύπνο σας, σκεφθείτε τι τρώτε. Καταναλώνετε περισσότερα καφεϊνούχα ροφήματα, όπως καφέδες, τσάι και αναψυκτικά από ό, τι πριν; Τρώτε περισσότερα τρόφιμα υψηλά σε υδατάνθρακες και σάκχαρα, τα οποία κάνουν το ποσό του σακχάρου στο αίμα σας να ανεβοκατεβαίνει σα γιο-γιο;

 Αν σας τυχαίνει να αισθάνεστε πείνα προτού πάτε για ύπνο, βεβαιωθείτε ότι τρώτε τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε τρυπτοφάνη. Το γάλα, το γιαούρτι, το παγωτό, ο τόνος, η σόγια και τα φιστίκια, όλα περιέχουν αυτή τη δραστική ουσία που βοηθά το σώμα μας να εκκρίνει σεροτονίνη, μια ορμόνη που μας χαλαρώνει και μας κάνει να αισθανθούμε νύστα.

Βολευτείτε

 Πολλές από εμάς προσπαθούμε να κοιμηθούμε άβολα κάθε βράδυ. Αν είστε μία από αυτές, δοκιμάστε διάφορες στάσεις ύπνου ώστε να αποκοιμηθείτε. Δε θα σας συμβούλευα να κοιμηθείτε σε χαμηλό μαξιλάρι, καθώς αυτό θα κάνει το κεφάλι σας να γέρνει προς τα κάτω, προς το στρώμα. Επίσης δε θέλετε το κεφάλι σας να υποστηρίζεται από το μαξιλάρι σε γωνία με το στρώμα. Επιλέξτε μαξιλάρια σε ευθεία με το στρώμα, στα οποία να μη βυθίζεται το κεφάλι σας ούτε προς το στρώμα ούτε προς την αντίθετη κατεύθυνση.

Αν αντιμετωπίζετε πόνο στο κάτω μέρος του σώματος, καλό θα ήταν να τοποθετήσετε ένα μαξιλάρι ανάμεσα στα γόνατά σας. Έχει προκύψει τέτοιο θέμα με αυτούς τους πόνους, που έχουν κατασκευασθεί ειδικά μαξιλάρια με στόχο να τους απαλύνουν.

Ειδαν προσφατα

  • Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!
    Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!

    Κοιταζόμαστε στον καθρέφτη καθημερινά θαυμάζοντας (ή ως ασυγκράτητη επιθυμία) την εμφάνισή μας και κριτικάροντας τι μας αρέσει και τι δε μας αρέσει σ’αυτήν. Οι ρυτίδες, οι λεπτές γραμμές, οι πανάδες ή τα σημάδια γήρανσης, το σχήμα των χειλιών μας και EW – τι είναι αυτά τα μαύρα σημάδια;

  • Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας
    Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας

     ΄Εχει συμβεί σε όλες μας, αυτή η βαφή μαλλιών με την οποία βάψαμε τα μαλλιά μας, αντί για ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ που περιμέναμε να βγει, να βγει τελικά πραγματικά απαίσια. Είτε είναι ημι-μόνιμη, σχεδόν μόνιμη ή τελείως μόνιμη, μπορείτε να απομακρύνετε τη βαφή από το κεφάλι σας χρησιμοποιώντας τεχνικές για την αφαίρεση του χρώματος.

  • Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας
    Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας

    Για αιώνες το τσάι μέντας ήταν απολαυστικό για τη δροσιστική γεύση του, καθώς επίσης και για τις θεραπευτικές του ιδιότητες. Παραδοσιακά, το συνιστούσαν οι βοτανολόγοι και άλλοι φυσικοί θεραπευτές για την ανακούφιση από μια σειρά διαταραχών.

  • Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!
    Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!

    Υπάρχει τίποτα πιο ενοχλητικό από έναν κνησμό που δεν λέει να ικανοποιηθεί από λίγο ξύσιμο; Ξύνοντας το κεφάλι σας συχνά φαίνεται να είναι ιδιαίτερα αντιαισθητικό, καθώς οι άνθρωποι το συνδέουν συχνά με κάποια ασθένεια ή με την έλλειψη καθαριότητας.

  • Ασκήσεις για το σύσφιξη και τόνωση κάτω από το σαγόνι
    Ασκήσεις για το σύσφιξη και τόνωση κάτω από το σαγόνι

    Αν έχετε διπλοσάγονο, το πιθανότερο είναι να θέλετε διακαώς να απαλλαγείτε από αυτό. Το πιο δύσκολο πράγμα σε ό, τι αφορά το διπλοσάγονο είναι ότι ακόμη κι οι πιο λεπτοί άνθρωποι μπορούν να παρουσιάσουν τέτοιο.