Τι να τρώτε για να παραμένετε όμορφες

Rate this item
(0 votes)

Η αληθινή ομορφιά πραγματικά ΠΗΓΑΖΕΙ απ’το εσωτερικό κι όχι απ’το τι χρησιμοποιείτε στο εξωτερικό του σώματος. Το μέικ άπ, τα ρούχα, τα σπρέι και τ’αρώματα ξεθωριάζουν όλα. Το καλό είναι ότι υπάρχουν τροφές που μπορείτε να φάτε σήμερα και θα σας κάνουν να διατηρείστε νεώτερες και καλύτερες για περισσότερο καιρό.

Οι πρωτεΐνες, τα λιπαρά οξέα, οι βιταμίνες και τα μεταλλικά στοιχεία συνεργάζονται όλα για να μας βοηθήσουν ν’αποκτήσουμε εκείνη την «πηγή νεότητας» που ονειρευόμασταν πάντα. Αλλά ποια φαγητά μπορούν να μας βοηθήσουν ν’αποκτήσουμε εκείνη τη νεανική λάμψη;

Άγριος σολομός

Περιεκτικότητα σε ωμέγα 3! Ο άγριος σολομός είναι μια φυσική πηγή σε λιπαρά οξέα ωμέγα-3 που ενυδατώνουν το δέρμα και βοηθούν στη μείωση των φλεγμονών και των ερεθισμών. Το σελήνιο που περιέχει βοηθά σε πολλά προβλήματα του δέρματος (όπως η δερματίτιδα ή τα εκζέματα) κι ωφελεί τη γενική υγεία του δέρματος.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Δεν είστε οπαδός του σολομού; Δοκιμάστε να φάτε σκουμπρί ή να προσθέσετε στην πίτσα σας σαρδέλες!

Στρείδια

Τα στρείδια περιέχουν πρωτεΐνες και ψευδάρυργυρο. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να επωφεληθείτε εμποδίζοντας και/ή μειώνοντας την ακμή, αυξάνοντας τη δύναμη του ανοσοποιητικού σας συστήματος κι επισπεύδοντας την επούλωση πιθανών τραυματισμών. Όλα τα οστρακοειδή περιέχουν και το σύμπλεγμα των βιταμινών Β που βοηθά στη βελτίωση της εμφάνισης των μαλλιών.

Φασόλια

Τα φασόλια περιέχουν φυσικές φυτικές πρωτεΐνες. Το όφελος απ’την κατανάλωση φασολιών αντί ενός γεύματος με κρέας είναι ότι τα φασόλια έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά! Τα φασόλια, επίσης, περιέχουν ένα ποσοστό σε λιπαρά οξέα που διατηρούν τα μαλλιά και τα νύχια δυνατά και υγιή.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Για όσους από εσάς δεν είστε χορτοφάγοι ή vegans μπορείτε να δοκιμάσετε τ’αυγά, το κοτόπουλο, το άπαχο κρέας κι ακόμα και φακές (για τους χορτοφάγους και τους vegans) αποκμμίζοντας τα ίδια οφέλη που προσφέρουν τα φασόλια.

Πράσινο τσάι

Όλοι έχουν ακούσει πιθανώς ότι το πράσινο τσάι περιέχει πολλά αντιοξειδωτικά. Γιατί τ’αντιοξειδωτικά είναι τόσο σημαντικά; Επειδή βοηθούν τον οργανισμό μας ν’απελευθερωθεί απ’τις ελεύθερες ρίζες και προστατεύει το δέρμα μας από διάφορες βλάβες (αυτό συμπεριλαμβάνει τη φθορά του δέρματος). Το πράσινο τσάι είναι, επίσης, ωφέλιμο για την ρύθμιση ενός σωστού και υγιούς μεταβολισμού, που θα μας διατηρήσει αδύνατους και λεπτούς. Προσθέτοντας πράσινο τσάι σε κάθε μάσκα περιποίησης δέρματος θα σας βοηθήσει να δείχνετε περισσότερο καιρό νέοι.

Τομάτες

Οι φυτικές ίνες και η βιταμίνη Α, δυο πολύ σημαντικά στοιχεία στις τομάτες, διατηρούν το σώμα και το δέρμα νεανικά. Αυτά τα δυο θρεπτικά στοιχεία αναπληρώνουν τα κύτταρα του δέρματος και προστατεύουν την υγεία τους διατηρώντας τα ενυδατωμένα και συνδεδεμένα με άλλα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά. Οι τομάτες περιέχουν, επίσης, μια καλή ποσότητα σε λυκοπένη, μια ουσία που βοηθά το δέρμα μας να καταπολεμήσει με φυσικό τρόπο τις ακτίνες UVA και UVB.

Μπλε μούρα

Αν νομίζετε ότι δεν προσλαμβάνετε αρκετή βιταμίνη C, αγοράστε ένα κουτί μπλε μούρα. Ενδυναμώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα και καθορίζουν την παραγωγή κολλαγόνου, μιας ουσίας που παράγει ο οργανισμός και βοηθά το δέρμα να είναι απαλό, να μη χαλαρώνει και να μη σχηματίζει εύκολα ρυτίδες. Τα μπλε μούρα βοηθούν μακροπρόθεσμα στην καταπολέμηση των επικίνδυνων τοξινών που ευθύνονται για τη γήρανση του ανθρώπινου σώματος.

Σπόροι κολοκύθας

Οι σπόροι κολοκύθας περιέχουν αρκετή ποσότητα βιταμίνης Ε. Η βιταμίνη Ε είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που καθυστερεί τ’αποτελέσματα της γήρανσης. Επίσης, περιέχουν μια καλή ποσότητα ωμέγα-3, μια θρεπτική ουσία γνωστή για τις ιδιότητές της στην καταπολέμηση των σημαδιών γήρανσης, στη διατήρηση της απαλότητας του δέρματος και στην επιστροφή της λάμψης στις μπούκλες σας.

Ειδαν προσφατα

  • Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!
    Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!

    Κοιταζόμαστε στον καθρέφτη καθημερινά θαυμάζοντας (ή ως ασυγκράτητη επιθυμία) την εμφάνισή μας και κριτικάροντας τι μας αρέσει και τι δε μας αρέσει σ’αυτήν. Οι ρυτίδες, οι λεπτές γραμμές, οι πανάδες ή τα σημάδια γήρανσης, το σχήμα των χειλιών μας και EW – τι είναι αυτά τα μαύρα σημάδια;

  • Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας
    Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας

     ΄Εχει συμβεί σε όλες μας, αυτή η βαφή μαλλιών με την οποία βάψαμε τα μαλλιά μας, αντί για ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ που περιμέναμε να βγει, να βγει τελικά πραγματικά απαίσια. Είτε είναι ημι-μόνιμη, σχεδόν μόνιμη ή τελείως μόνιμη, μπορείτε να απομακρύνετε τη βαφή από το κεφάλι σας χρησιμοποιώντας τεχνικές για την αφαίρεση του χρώματος.

  • Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας
    Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας

    Για αιώνες το τσάι μέντας ήταν απολαυστικό για τη δροσιστική γεύση του, καθώς επίσης και για τις θεραπευτικές του ιδιότητες. Παραδοσιακά, το συνιστούσαν οι βοτανολόγοι και άλλοι φυσικοί θεραπευτές για την ανακούφιση από μια σειρά διαταραχών.

  • Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!
    Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!

    Υπάρχει τίποτα πιο ενοχλητικό από έναν κνησμό που δεν λέει να ικανοποιηθεί από λίγο ξύσιμο; Ξύνοντας το κεφάλι σας συχνά φαίνεται να είναι ιδιαίτερα αντιαισθητικό, καθώς οι άνθρωποι το συνδέουν συχνά με κάποια ασθένεια ή με την έλλειψη καθαριότητας.

  • Ασκήσεις για το σύσφιξη και τόνωση κάτω από το σαγόνι
    Ασκήσεις για το σύσφιξη και τόνωση κάτω από το σαγόνι

    Αν έχετε διπλοσάγονο, το πιθανότερο είναι να θέλετε διακαώς να απαλλαγείτε από αυτό. Το πιο δύσκολο πράγμα σε ό, τι αφορά το διπλοσάγονο είναι ότι ακόμη κι οι πιο λεπτοί άνθρωποι μπορούν να παρουσιάσουν τέτοιο.