Πώς να καταπολεμήσετε την επιθυμία σας για γλυκά

Rate this item
(0 votes)

    Αν κι εσείς, όπως κι εγώ, υποκύπτετε στις γλυκιές απολαύσεις τότε είναι καιρός να σταματήσετε αυτή την κακιά συνήθεια. Στο κάτω κάτω δεν είναι απαραίτητο να τρώτε κάτι γλυκό μετά από κάθε γεύμα και σαν σνακ, έτσι δεν είναι;

Επομένως, ενώ είναι ωραίο να τρατάρουμε τους εαυτούς μας κατά διαστήματα, όσο πιο γρήγορα συμφωνήσουμε όλοι ότι δεν χρειαζόμαστε στην πραγματικότητα την ζάχαρη, τόσο το καλύτερο, επειδή πολύ συχνά η ζάχαρη που καταναλώνουμε μας κάνει περισσότερο κακό παρά καλό.

     Αλλά ο έλεγχος των γλυκών απολαύσεων δεν είναι εύκολο θέμα. Αυτός είναι ο λόγος που συγκεντρώσαμε μερικές γρήγορες συμβουλές για να σταματήσετε να παίρνετε το βάζο με τα ζελεδάκια κάθε φορά που αισθάνεστε την ανάγκη να πάρετε την επόμενη δόση ζάχαρης...

Πλιγούρι

     Θέλετε ν’ αποφύγετε τον σχηματισμό της κυτταρίτιδας και να συμβάλλετε στην πρόληψη του οργανισμού σας να διατηρήσει το περιττό λίπος στον ποπό και στους μηρούς; Καταναλώστε εναλλάξ αμυλούχα ψωμιά και δημητριακά με υψηλά ραφιναρισμένα σάκχαρα (τα οποία μπορεί να προκαλέσουν απότομη αύξηση της ινσουλίνης και να ενθαρρύνουν το σώμα στην αποθήκευση λίπους) για δημητριακά ολικής άλεσης όπως η βρώμη. Η βρώμη είναι πλούσια πηγή φυτικών ινών, οι οποίες συμβάλλουν στην πέψη κι αποτρέπουν την υπερβολική κατακράτηση υγρών.

Καρπούζι

     Μια υπέροχη γευστική απόλαυση στο πρωινό τραπέζι, το καρπούζι είναι επίσης μια φανταστική πηγή του αντιοξειδωτικού λυκοπενίου, το οποίο συμβάλλει στη βελτίωση του κυκλοφορικού κι εξομαλύνει τις προβληματικές περιοχές με την πάροδο του χρόνου.

Αμύγδαλα

     Άλλος ένας πολύ καλός τρόπος για να προσθέσετε μερικές πρωτεΐνες στο πρωινό σας, οι ξηροί καρποί όπως τ’ αμύγδαλα και τα καρύδια περιέχουν υγιή λίπη και βιταμίνες που συνδέονται με τη σύσφιξη της επιδερμίδας και μπορούν να βοηθήσουν στη ρύθμιση του μεταβολισμού του οργανισμού.

Ειδαν προσφατα

  • Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!
    Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!

    Κοιταζόμαστε στον καθρέφτη καθημερινά θαυμάζοντας (ή ως ασυγκράτητη επιθυμία) την εμφάνισή μας και κριτικάροντας τι μας αρέσει και τι δε μας αρέσει σ’αυτήν. Οι ρυτίδες, οι λεπτές γραμμές, οι πανάδες ή τα σημάδια γήρανσης, το σχήμα των χειλιών μας και EW – τι είναι αυτά τα μαύρα σημάδια;

  • Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας
    Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας

     ΄Εχει συμβεί σε όλες μας, αυτή η βαφή μαλλιών με την οποία βάψαμε τα μαλλιά μας, αντί για ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ που περιμέναμε να βγει, να βγει τελικά πραγματικά απαίσια. Είτε είναι ημι-μόνιμη, σχεδόν μόνιμη ή τελείως μόνιμη, μπορείτε να απομακρύνετε τη βαφή από το κεφάλι σας χρησιμοποιώντας τεχνικές για την αφαίρεση του χρώματος.

  • Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας
    Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας

    Για αιώνες το τσάι μέντας ήταν απολαυστικό για τη δροσιστική γεύση του, καθώς επίσης και για τις θεραπευτικές του ιδιότητες. Παραδοσιακά, το συνιστούσαν οι βοτανολόγοι και άλλοι φυσικοί θεραπευτές για την ανακούφιση από μια σειρά διαταραχών.

  • Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!
    Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!

    Υπάρχει τίποτα πιο ενοχλητικό από έναν κνησμό που δεν λέει να ικανοποιηθεί από λίγο ξύσιμο; Ξύνοντας το κεφάλι σας συχνά φαίνεται να είναι ιδιαίτερα αντιαισθητικό, καθώς οι άνθρωποι το συνδέουν συχνά με κάποια ασθένεια ή με την έλλειψη καθαριότητας.

  • Ανταύγειες στα Μαλλιά
    Ανταύγειες στα Μαλλιά

     Θεωρείτε ότι οι ανταύγειες στα μαλλιά είναι παιχνιδάκι; Ξανασκεφτείτε το. Κυκλοφορούν πολλές διαφορετικές ιδέες και τάσεις για ανταύγειες στα μαλλιά αυτές τις μέρες, στις οποίες πολλές γυναίκες παίρνουν μέρος, ακόμη κι αν σε κάποιες περιπτώσεις ίσως δεν θα έπρεπε.