Πώς να γυμνάσετε την κοιλιά σας

Rate this item
(0 votes)

     Μάλλον είναι τ’ όνειρο όλων των γυναικών να μαζέψουν το στομάχι τους καταλήγοντας να τσιμπάνε μόνο το δέρμα τους. Όλοι ξέρουμε ότι αυτό το σενάριο δεν θα συμβεί με μαγικό τρόπο (όσο κι αν το θέλουμε) κι αν θέλουμε μια πιο επίπεδη κοιλιά πρέπει να κάνουμε κάποια προσπάθεια όταν πρόκειται για δίαιτα κι άσκηση για να φτάσουμε τον στόχο μας.

     Γι’ αυτό ακολουθούν πέντε ασκήσεις σύσφιξης στομαχιού που μπορείτε να κάνετε δυο ή τρεις φορές την εβδομάδα βοηθώντας σας στην προσπάθεια για αξιοζήλευτους κοιλιακούς.
1) Συχνές κάμψεις

     Ξαπλώστε ανάσκελα με τα γόνατα λυγισμένα και τα πέλματα ν’ ακουμπούν στο πάτωμα. Ακουμπήστε τα χέρια στα πλευρά με τις παλάμες προς τα κάτω. Φέρτε το πηγούνι στο στήθος σας και σηκώστε αργά το κεφάλι, τον αυχένα και τους ώμους απ’ το πάτωμα σηκώνοντας τα χέρια έτσι ώστε να φτάνετε τα γόνατα. Κρατήστε για ένα δευτερόλεπτο και στη συνέχεια επιστρέψτε αργά στην αρχική σας θέση. Επαναλάβετε 10 φορές.
2) Πτώσεις ποδιών

     Ξαπλώστε ανάσκελα με τα πέλματα να βλέπουν το ταβάνι (το σώμα σας να σχηματίζει ορθή γωνία). Χαμηλώστε αργά και τα δυο πόδια μέχρι να σχηματίσουν 

μια ευθεία γραμμή με τον κορμό σας και να είστε ξαπλωμένοι σχεδόν επίπεδα. Τα πόδια σας δεν πρέπει ν’ αγγίξουν το έδαφος. Πρέπει να είναι ακριβώς από πάνω του. Επαναφέρετε αργά τα πόδια σας στην αρχική θέση. Επαναλάβετε 10 φορές.
3) Σανίδα

     Ξαπλώστε μπρούμυτα στο πάτωμα με τα πόδια τεντωμένα και τον κορμό να συγκρατείται απ’ τους βραχίονες. Ανασηκώστε τον κορμό σας έτσι ώστε να συγκρατείται απ’ τους βραχίονες και τις μύτες των ποδιών σας. Ο πισινός σας δεν πρέπει να προεξέχει και ο κορμός σας πρέπει να είναι ίσιος. Ρουφήξτε το στομάχι σας και κρατήστε για 30 δευτερόλεπτα (ή για όσο μπορείτε!)   

4) Ψαλίδια

     Ξαπλώστε ανάσκελα με τα χέρια στα πλευρά και τα πόδια ίσια. Τα πέλματά σας να μην αγγίζουν το πάτωμα. Κρατήστε τα λίγα εκατοστά πάνω απ’ το πάτωμα. Σηκώστε το δεξί πόδι σας περίπου 30 εκατοστά, στη συνέχεια φέρτε το αργά προς τα κάτω στην ίδια ευθεία με το αριστερό. Επαναλάβετε 10 φορές για κάθε πόδι εναλλακτικά.

5) Ανόρθωση γοφών

     Ξαπλώστε ανάσκελα με τα χέρια στα πλευρά και τα πόδια να βλέπουν στο ταβάνι (το σώμα σας να σχηματίζει ορθή γωνία). Σηκώστε αργά τους γοφούς απ’ το πάτωμα κρατώντας τα πόδια ίσια σαν να πιέζατε τα πόδια σας προς το ταβάνι. Χαμηλώστε ξανά αργά προς το πάτωμα. Επαναλάβετε 10 φορές.
     Να θυμάστε ότι κάνοντας μόνο αυτές τις ασκήσεις δεν θα σας δώσει τ’ αναμενόμενα αποτελέσματα. Πρέπει να γίνονται σε συνδυασμό με τακτικά cardio workouts (περίπου τρεις με πέντε φορές την εβδομάδα με κάθε συνεδρία να διαρκεί περίπου 30 λεπτά) και με υγιεινή διατροφή (αποφεύγοντας τρόφιμα που περιέχουν μεγάλες ποσότητες αλατιού και λιπαρών, τα οποία προκαλούν συχνό φούσκωμα).

Ειδαν προσφατα

  • Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!
    Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!

    Κοιταζόμαστε στον καθρέφτη καθημερινά θαυμάζοντας (ή ως ασυγκράτητη επιθυμία) την εμφάνισή μας και κριτικάροντας τι μας αρέσει και τι δε μας αρέσει σ’αυτήν. Οι ρυτίδες, οι λεπτές γραμμές, οι πανάδες ή τα σημάδια γήρανσης, το σχήμα των χειλιών μας και EW – τι είναι αυτά τα μαύρα σημάδια;

  • Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας
    Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας

     ΄Εχει συμβεί σε όλες μας, αυτή η βαφή μαλλιών με την οποία βάψαμε τα μαλλιά μας, αντί για ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ που περιμέναμε να βγει, να βγει τελικά πραγματικά απαίσια. Είτε είναι ημι-μόνιμη, σχεδόν μόνιμη ή τελείως μόνιμη, μπορείτε να απομακρύνετε τη βαφή από το κεφάλι σας χρησιμοποιώντας τεχνικές για την αφαίρεση του χρώματος.

  • Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας
    Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας

    Για αιώνες το τσάι μέντας ήταν απολαυστικό για τη δροσιστική γεύση του, καθώς επίσης και για τις θεραπευτικές του ιδιότητες. Παραδοσιακά, το συνιστούσαν οι βοτανολόγοι και άλλοι φυσικοί θεραπευτές για την ανακούφιση από μια σειρά διαταραχών.

  • Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!
    Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!

    Υπάρχει τίποτα πιο ενοχλητικό από έναν κνησμό που δεν λέει να ικανοποιηθεί από λίγο ξύσιμο; Ξύνοντας το κεφάλι σας συχνά φαίνεται να είναι ιδιαίτερα αντιαισθητικό, καθώς οι άνθρωποι το συνδέουν συχνά με κάποια ασθένεια ή με την έλλειψη καθαριότητας.

  • Ανταύγειες στα Μαλλιά
    Ανταύγειες στα Μαλλιά

     Θεωρείτε ότι οι ανταύγειες στα μαλλιά είναι παιχνιδάκι; Ξανασκεφτείτε το. Κυκλοφορούν πολλές διαφορετικές ιδέες και τάσεις για ανταύγειες στα μαλλιά αυτές τις μέρες, στις οποίες πολλές γυναίκες παίρνουν μέρος, ακόμη κι αν σε κάποιες περιπτώσεις ίσως δεν θα έπρεπε.