Παραμείνετε λεπτές τρώγοντας υγιεινά

Rate this item
(0 votes)

Η απώλεια βάρους δεν είναι κατά κανένα τρόπο εύκολη υπόθεση. Είναι αντίθετα ένα από τα πράγματα τα οποία οι άνθρωποι στο σύνολό τους παλεύουν να επιτύχουν περισσότερο σε όλη τους τη ζωή.

 Η απώλεια βάρους δεν αποτελεί κανένα μεγάλο μυστήριο. Το μόνο που χρειάζεται είναι να το πάρετε απόφαση, να έχετε επιμονή και να εκπαιδεύσετε από την αρχή τον εαυτό σας ώστε να μάθετε πώς να ζείτε πιο υγιεινά. Παρακάτω ακολουθούν κάποιες εύκολες και αποτελεσματικές συμβουλές για το πώς να παραμείνετε υγιείς και λεπτοί:

 Ακούστε το Στομάχι σας

 Κάποιες φορές, όταν έχουμε μπροστά μας ένα τέλειο φαγητό, τείνουμε «να τρώμε με τα μάτια μας» και όχι με το στομάχι μας. Το μυαλό μας λέει να τρώμε περισσότερο και περισσότερο επειδή το φαγητό έχει τέλεια γεύση, ενώ το στομάχι μας προσπαθεί να τραβήξει το χαλινάρι. Όταν αισθάνεστε χορτάτοι, τότε είστε χορτάτοι-μην αφήνετε το μυαλό σας να σας πείσει για το αντίθετο.

Να Τρώτε Τακτικά

 Το να τρώτε σε τακτά χρονικά διαστήματα είναι σημαντικό, καθώς όχι μόνο κρατά το μεταβολισμό σας σε έντονο ρυθμό λειτουργίας, αλλά επίσης μας βοηθά να μη μένουμε πολύ πεινασμένοι. Κι αυτό είναι θετικό, γιατί όταν μας καταλαμβάνει αίσθημα μεγάλης πείνας τείνουμε να κάνουμε τις λάθος επιλογές, όπως και να καταναλώνουμε υπερβολικά μεγάλη ποσότητα, καθώς τρώμε υπερβολικά γρήγορα και το στομάχι μας δεν προλαβαίνει να δώσει το μήνυμα ότι χορτάσαμε.

 Οι Μικρές Μπουκιές είναι Απαραίτητες

Το να τρώμε μικρές μπουκιές, να μασάμε καλά το φαγητό μας και μετά να καταπίνουμε θα μας βοηθήσει όχι μόνο να απολαύσουμε πραγματικά το φαγητό που τρώμε, αλλά και θα συμβάλλει ώστε το στομάχι σας να «καταγράψει» την τροφή που καταναλώνουμε και να δώσει το μήνυμα στον εγκέφαλο ότι έχουμε χορτάσει. Όταν αντίθετα δε μασάμε επαρκώς το φαγητό μας, το στομάχι μας δεν έχει την ευκαιρία να μας δώσει το μήνυμα ότι χορτάσαμε κι έτσι τείνουμε να παρατρώμε. Να τρώτε σιγά-σιγά και να απολαμβάνετε τα γεύματά σας!

Σταματήστε να Πίνετε Περιττές Θερμίδες

Ένας από τους κυριότερους λόγους πίσω από την παχυσαρκία δεν είναι τόσο οι θερμίδες που τρώμε αλλά περισσότερο οι θερμίδες που πίνουμε. Συχνά ξεχνάμε να συνειδητοποιήσουμε ότι η σόδα που καταναλώνουμε είναι γεμάτη εκατοντάδες θερμίδες, και ότι εκείνος ο καφές που αγοράζουμε στην καφετέρια της γωνίας περιέχει τόσα λιπαρά όσα ένα γεύμα σε φαστφουντάδικο. Κόψτε ή μειώστε όλα τα αναψυκτικά, τα ποτά, τις σόδες, ακόμα και τους χυμούς (περιέχουν πολλά σάκχαρα) αν θέλετε να αδυνατίσετε. Να επιλέγετε μόνο νερό.

Να Τρώτε Πρωινό

 Πρόκειται για μια παλιά συμβουλή που όλοι μας ξέρουμε αλλά λίγοι ακολουθούμε. Το πρωινό είναι σίγουρα το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Κι αυτό γιατί όχι μόνο μας δίνει την απαραίτητη ενέργεια για να λειτουργήσουμε κατά τη διάρκεια της μέρας, αλλά επίσης θέτει το μεταβολισμό σε έντονο ρυθμό, κι έτσι το σώμα μας μετατρέπεται, για να το πούμε μεταφορικά, σε μια μηχανή καύσης λίπους μέχρι το άλλο πρωί.

 

Ειδαν προσφατα

  • Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!
    Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!

    Κοιταζόμαστε στον καθρέφτη καθημερινά θαυμάζοντας (ή ως ασυγκράτητη επιθυμία) την εμφάνισή μας και κριτικάροντας τι μας αρέσει και τι δε μας αρέσει σ’αυτήν. Οι ρυτίδες, οι λεπτές γραμμές, οι πανάδες ή τα σημάδια γήρανσης, το σχήμα των χειλιών μας και EW – τι είναι αυτά τα μαύρα σημάδια;

  • Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας
    Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας

     ΄Εχει συμβεί σε όλες μας, αυτή η βαφή μαλλιών με την οποία βάψαμε τα μαλλιά μας, αντί για ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ που περιμέναμε να βγει, να βγει τελικά πραγματικά απαίσια. Είτε είναι ημι-μόνιμη, σχεδόν μόνιμη ή τελείως μόνιμη, μπορείτε να απομακρύνετε τη βαφή από το κεφάλι σας χρησιμοποιώντας τεχνικές για την αφαίρεση του χρώματος.

  • Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας
    Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας

    Για αιώνες το τσάι μέντας ήταν απολαυστικό για τη δροσιστική γεύση του, καθώς επίσης και για τις θεραπευτικές του ιδιότητες. Παραδοσιακά, το συνιστούσαν οι βοτανολόγοι και άλλοι φυσικοί θεραπευτές για την ανακούφιση από μια σειρά διαταραχών.

  • Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!
    Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!

    Υπάρχει τίποτα πιο ενοχλητικό από έναν κνησμό που δεν λέει να ικανοποιηθεί από λίγο ξύσιμο; Ξύνοντας το κεφάλι σας συχνά φαίνεται να είναι ιδιαίτερα αντιαισθητικό, καθώς οι άνθρωποι το συνδέουν συχνά με κάποια ασθένεια ή με την έλλειψη καθαριότητας.

  • Ασκήσεις για το σύσφιξη και τόνωση κάτω από το σαγόνι
    Ασκήσεις για το σύσφιξη και τόνωση κάτω από το σαγόνι

    Αν έχετε διπλοσάγονο, το πιθανότερο είναι να θέλετε διακαώς να απαλλαγείτε από αυτό. Το πιο δύσκολο πράγμα σε ό, τι αφορά το διπλοσάγονο είναι ότι ακόμη κι οι πιο λεπτοί άνθρωποι μπορούν να παρουσιάσουν τέτοιο.