Εύκολα βήματα για να παραμείνετε υγιείς

Rate this item
(0 votes)
Published in health;

Στο σύγχρονο κόσμο με τους ταχύτατους ρυθμούς, όλοι θέλουν να παραμείνουν υγιείς. Όλες μας θέλουμε να αισθανόμαστε καλά και να φαινόμαστε ωραίες, αλλά δε βρίσκουμε ποτέ τον χρόνο να προσπαθήσουμε γι’ αυτό.

 Αν όμως δεν χρειαζόμασταν τόσο πολύ χρόνο; Αν αρκούσαν μερικές απλές αλλαγές στον τρόπο ζωής μας, για να είμαστε γεμάτες ενέργεια, να φαινόμαστε ωραίες, και να ζήσουμε μια μακρά ζωή, όντας υγιείς;

 Ας ξεκινήσουμε με το φαγητό. Όλες μας το κάνουμε, αγοράζουμε φαγητό από τα φαστφουντάδικα, γιατί είναι εύκολο και βολικό. Όλες μας το βρίσκουμε βολικό αλλά, αθροιστικά, αυτό σας κοστίζει πολλά χρήματα!

 Γιατί λοιπόν, αντί να αγοράζουμε φαγητό από το πλησιέστερο φαστφουντάδικο, να μην αφιερώνουμε λίγο χρόνο για να παρασκευάσουμε το κολατσιό μας πριν πάμε στη δουλειά; Έχετε υπ’ όψη σας ότι πρέπει να τηρήσετε τους κανόνες των πέντε διατροφικών ομάδων. Υπάρχει λόγος που ο Οργανισμός Διατροφής συνιστά αυτούς τους κανόνες, και ο λόγος είναι ότι το σώμα μας χρειάζεται τις θρεπτικές ουσίες από τις πέντε αυτές διατροφικές ομάδες.

 Το επόμενο στοιχείο στο οποίο πρέπει να επικεντρώσετε την προσοχή σας είναι η άσκηση. Όλες μας το γνωρίζουμε και όλες μας το αποφεύγουμε. Οι περισσότερες δεν θέλουμε να ξυπνάμε νωρίς το πρωί μόνο και μόνο για να τρέξουμε ένα μίλι ή να επιδοθούμε σε κάποια άλλη εξουθενωτική δραστηριότητα. Ξέρετε τι; Δεν είναι απαραίτητο! Ξεκινήστε με κάποιο είδος άσκησης εύκολο και μικρής διάρκειας, απλά παρκάρετε μακριά από την είσοδο όταν πηγαίνετε σε κάποιο κατάστημα. Αυτό και μόνο το βήμα θα σας βοηθήσει να κάψετε θερμίδες και να υιοθετήσετε ένα πιο υγιεινό τρόπο ζωής.

 Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό στοιχείο είναι ο ύπνος. Αχ, η αδυναμία μας. Σε όλες μας αρέσει να κοιμόμαστε, και το ξυπνητήρι είναι ο θανάσιμος εχθρός μας. Αυτό που πρέπει να έχετε υπ’ όψη είναι το εξής: οι γιατροί προτείνουν να κοιμόμαστε 8 ώρες κάθε νύχτα. Αυτός είναι ο χρυσός αριθμός σε ό, τι αφορά τον ύπνο.

 Με το μοντέρνο τρόπο ζωής μας και τους έντονους ρυθμούς του, όλες μας έχουμε δυσκολίες να κοιμόμαστε αρκετά, επομένως ξέρετε τι συμβαίνει; Κοιμόμαστε με τις ώρες το Σαββατοκύριακο! Αυτό δεν είναι καλό, καθώς πρέπει να φροντίζετε να πηγαίνετε νωρίς για ύπνο και να κοιμάστε 8 γεμάτες ώρες κάθε νύχτα. Θα αισθάνεστε ξεκούραστες, υγιείς, και, το κυριότερο, με τονωμένο το ανοσοποιητικό σύστημα και το μεταβολισμό σας. Και τι σημαίνει αυτό; Ότι δεν θα αρρωσταίνετε και ότι θα χάνετε περιττά κιλά!

 Είδατε; Δεν είναι τόσο δύσκολο να παραμείνετε υγιείς. Σας το εγγυώμαι-αν κάνετε αυτά τα τρία πράγματα θα αρχίσετε να αισθάνεστε καλύτερα και να φαίνεστε ωραιότερες σε χρόνο μηδέν.

Ειδαν προσφατα

  • Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!
    Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!

    Κοιταζόμαστε στον καθρέφτη καθημερινά θαυμάζοντας (ή ως ασυγκράτητη επιθυμία) την εμφάνισή μας και κριτικάροντας τι μας αρέσει και τι δε μας αρέσει σ’αυτήν. Οι ρυτίδες, οι λεπτές γραμμές, οι πανάδες ή τα σημάδια γήρανσης, το σχήμα των χειλιών μας και EW – τι είναι αυτά τα μαύρα σημάδια;

  • Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας
    Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας

     ΄Εχει συμβεί σε όλες μας, αυτή η βαφή μαλλιών με την οποία βάψαμε τα μαλλιά μας, αντί για ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ που περιμέναμε να βγει, να βγει τελικά πραγματικά απαίσια. Είτε είναι ημι-μόνιμη, σχεδόν μόνιμη ή τελείως μόνιμη, μπορείτε να απομακρύνετε τη βαφή από το κεφάλι σας χρησιμοποιώντας τεχνικές για την αφαίρεση του χρώματος.

  • Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας
    Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας

    Για αιώνες το τσάι μέντας ήταν απολαυστικό για τη δροσιστική γεύση του, καθώς επίσης και για τις θεραπευτικές του ιδιότητες. Παραδοσιακά, το συνιστούσαν οι βοτανολόγοι και άλλοι φυσικοί θεραπευτές για την ανακούφιση από μια σειρά διαταραχών.

  • Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!
    Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!

    Υπάρχει τίποτα πιο ενοχλητικό από έναν κνησμό που δεν λέει να ικανοποιηθεί από λίγο ξύσιμο; Ξύνοντας το κεφάλι σας συχνά φαίνεται να είναι ιδιαίτερα αντιαισθητικό, καθώς οι άνθρωποι το συνδέουν συχνά με κάποια ασθένεια ή με την έλλειψη καθαριότητας.

  • Ασκήσεις για το σύσφιξη και τόνωση κάτω από το σαγόνι
    Ασκήσεις για το σύσφιξη και τόνωση κάτω από το σαγόνι

    Αν έχετε διπλοσάγονο, το πιθανότερο είναι να θέλετε διακαώς να απαλλαγείτε από αυτό. Το πιο δύσκολο πράγμα σε ό, τι αφορά το διπλοσάγονο είναι ότι ακόμη κι οι πιο λεπτοί άνθρωποι μπορούν να παρουσιάσουν τέτοιο.