Κρατήστε ημερολόγιο και χάστε βάρος

Rate this item
(0 votes)

Αν σκέφτεστε να ξεκινήσετε το δικό σας ταξίδι απώλειας βάρους, τότε ίσως είναι καλή ιδέα να αρχίσετε να κρατάτε ένα ημερολόγιο διατροφής.

Το ημερολόγιο διατροφής είναι ένα μέρος όπου μπορείτε να καταγράφετε τι καταναλώνετε μέσα στη μέρα, πόσες θερμίδες προσλαμβάνετε, και άλλες διατροφικές πληροφορίες που ενδέχεται να θεωρείτε σημαντικές (όπως η πρόσληψη βιταμινών και μεταλλικών στοιχείων, λιπαρών και υδατανθράκων).

Το ημερολόγιο διατροφής είναι ένας καλός τρόπος να υπενθυμίζετε στον εαυτό σας τι τρώτε μέσα στη μέρα, πώς μπορείτε να επιτύχετε καλύτερα τους στόχους σας τους σχετικούς με την πρόσληψη θρεπτικών ουσιών και την απώλεια βάρους, και σας δίνει την ευκαιρία να εξετάσετε πιο προσεκτικά τις διατροφικές σας συνήθειες.

Για να φτιάξετε το δικό σας ημερολόγιο θα χρειαστείτε:

  • Ένα τετράδιο, ή προτιμότερα ένα ντοσιέ με τρεις κρίκους
  • Ένα τρυπητήρι σελίδων για ντοσιέ με τρεις κρίκους
  • Χαρτί
  • Έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή
  • Έναν εκτυπωτή

Ο καλύτερος τρόπος να ξεκινήσετε είναι να ανοίξετε στον Η/Υ ένα πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένων και να σχεδιάσετε σελίδες τις οποίες στη συνέχεια θα εισάγετε στο ντοσιέ-ημερολόγιο διατροφής σας. Για παράδειγμα, πρέπει να έχετε οπωσδήποτε τον τύπο του φαγητού που τρώτε, το μέγεθος της μερίδας, και το θερμιδικό περιεχόμενο αυτής της μερίδας και του φαγητού που καταναλώνετε. Ίσως ακόμη να θέλετε να συμπεριλάβετε τα ολικά λιπαρά, τους υδατάνθρακες, και οποιαδήποτε άλλη διατροφική πληροφορία θεωρείτε σημαντική.

Για να είναι ακριβή τα νούμερα που καταγράφετε, ίσως είναι καλή ιδέα να αγοράσετε μια ζυγαριά ειδική για την κουζίνα, δοχεία μετρήματος και

ειδικά κουτάλια μετρήματος (δοσομετρητές), ώστε να γνωρίζετε πόσο ακριβώς από κάθε φαγητό καταναλώνετε όταν τρώτε. Αυτά θα σας φανούν επίσης χρήσιμα στον έλεγχο των μερίδων, ένα ακόμη σημαντικό κομμάτι της διατηρήσιμης απώλεια βάρους.

 

Ίσως να θέλετε να τοποθετήσετε στην αρχή του ντοσιέ σας ένα ένθετο που να περιέχει πληροφορίες σχετικά με το πώς να διαβάζετε μια ετικέτα με διατροφικά δεδομένα, καθώς και με ποια ποσότητα από κάθε θρεπτική ουσία χρειαζόμαστε καθημερινά.

Στο Ξεκίνημα

 Για να ξεκινήσετε δυναμικά με το ημερολόγιο διατροφής σας, ανεβείτε στη ζυγαριά και ζυγιστείτε. Καταγράψτε το τωρινό σας βάρος, το ιδανικό σας βάρος ή βάρος-στόχο, καθώς και όποιους άλλους πιθανούς στόχους έχετε σε ό, τι αφορά την υγεία σας, όπως το να περιορίσετε τα σάκχαρα ή τους υδατάνθρακες που καταναλώνετε, να μειώσετε την χοληστερίνη, ή να χαμηλώσετε την πίεση σας. Επίσης φροντίστε να προσθέσετε την ιδεατή, καθώς και την τωρινή σας θερμιδική πρόσληψη. 

ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Μπορείτε ακόμα να συμπεριλάβετε τους στόχους σας σε ό, τι αφορά την φυσική άσκηση, όπως το να περπατάτε περισσότερη ώρα, να αυξήσετε τα μίλια που μπορείτε να τρέξετε ή να διανύσετε με το ποδήλατο, ή το να συμμετάσχετε σε έναν φιλανθρωπικό μαραθώνιο.

Προτού αρχίσετε τη διαδικασία απώλειας βάρους, ίσως να είναι καλή ιδέα να καταγράψετε τις τωρινές διατροφικές σας συνήθειες για λίγες μέρες. Έτσι θα έχετε αυτές τις πληροφορίες να ξανακοιτάτε και να αναλογίζεστε την πρόοδο που έχετε κάνει καθώς προχωράτε με την υπόθεση «απώλεια βάρους».

Καταγράφοντας τις Θερμίδες που Προσλαμβάνετε

Μπορείτε να επιλέξετε να υπολογίζετε τις θερμίδες σας σε καθημερινή ή εβδομαδιαία βάση. Είναι επίσης καλή ιδέα να ζυγίζεστε και να προσθέτετε σχόλια πάνω σε κάθε είδους πρόοδο ή πιθανή αποτυχία σημειώσετε. Για παράδειγμα, αν ο γιατρός σας παρατήρησε μείωση της αρτηριακής σας πίεσης, φροντίστε να το σημειώσετε στο ημερολόγιό σας και να αισθάνεστε περήφανοι για τον εαυτό σας! Οι κακές συνήθειες αλλάζουν δύσκολα, και αυτό είναι ιδιαιτέρως αλήθεια σε ό, τι αφορά τη διατροφή και την άσκηση. Το ημερολόγιο διατροφής σας θα σας βοηθήσει να μείνετε εντός πορείας και θα σας υπενθυμίζει την πρόοδο που έχετε σημειώσει.

 

Ειδαν προσφατα

  • Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!
    Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!

    Κοιταζόμαστε στον καθρέφτη καθημερινά θαυμάζοντας (ή ως ασυγκράτητη επιθυμία) την εμφάνισή μας και κριτικάροντας τι μας αρέσει και τι δε μας αρέσει σ’αυτήν. Οι ρυτίδες, οι λεπτές γραμμές, οι πανάδες ή τα σημάδια γήρανσης, το σχήμα των χειλιών μας και EW – τι είναι αυτά τα μαύρα σημάδια;

  • Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας
    Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας

     ΄Εχει συμβεί σε όλες μας, αυτή η βαφή μαλλιών με την οποία βάψαμε τα μαλλιά μας, αντί για ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ που περιμέναμε να βγει, να βγει τελικά πραγματικά απαίσια. Είτε είναι ημι-μόνιμη, σχεδόν μόνιμη ή τελείως μόνιμη, μπορείτε να απομακρύνετε τη βαφή από το κεφάλι σας χρησιμοποιώντας τεχνικές για την αφαίρεση του χρώματος.

  • Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας
    Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας

    Για αιώνες το τσάι μέντας ήταν απολαυστικό για τη δροσιστική γεύση του, καθώς επίσης και για τις θεραπευτικές του ιδιότητες. Παραδοσιακά, το συνιστούσαν οι βοτανολόγοι και άλλοι φυσικοί θεραπευτές για την ανακούφιση από μια σειρά διαταραχών.

  • Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!
    Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!

    Υπάρχει τίποτα πιο ενοχλητικό από έναν κνησμό που δεν λέει να ικανοποιηθεί από λίγο ξύσιμο; Ξύνοντας το κεφάλι σας συχνά φαίνεται να είναι ιδιαίτερα αντιαισθητικό, καθώς οι άνθρωποι το συνδέουν συχνά με κάποια ασθένεια ή με την έλλειψη καθαριότητας.

  • Ασκήσεις για το σύσφιξη και τόνωση κάτω από το σαγόνι
    Ασκήσεις για το σύσφιξη και τόνωση κάτω από το σαγόνι

    Αν έχετε διπλοσάγονο, το πιθανότερο είναι να θέλετε διακαώς να απαλλαγείτε από αυτό. Το πιο δύσκολο πράγμα σε ό, τι αφορά το διπλοσάγονο είναι ότι ακόμη κι οι πιο λεπτοί άνθρωποι μπορούν να παρουσιάσουν τέτοιο.