Η δίαιτα της αληθινής ομορφιάς

Rate this item
(0 votes)
Published in health;

Η Δίαιτα της Αληθινής Ομορφιάς Η ομορφιά δεν έχει να κάνει μόνο με το μακιγιάζ που φοράτε ή την πλαστική επέμβαση στην οποία έχετε τυχόν υποβληθεί. Για να γίνετε πραγματικά όμορφη, πρέπει να ξεκινήσετε από μέσα και να κινηθείτε προς τα έξω.

 Αυτό σημαίνει να λέτε «όχι» στο έτοιμο, ανθυγιεινό φαγητό των φαστφουντάδικων, τα συντηρητικά και τα κατεψυγμένα γεύματα και να εστιάσετε στην κατανάλωση φρέσκων και ολικής άλεσης φαγητών που ωφελούν το σώμα σας αντί να το βλάπτουν.

Το να τρώτε συγκεκριμένες τροφές αυξάνει τα επίπεδα των φυτό-θρεπτικών ουσιών στον οργανισμό σας. Αυτό βοηθά να επιδιορθώσει το σώμα σας τυχόν βλάβες στο DNA σας, ενώ συμβάλλει στη μείωση της φλόγωσης, στην τόνωση της κυκλοφορίας, και στην ενίσχυση της παραγωγής κολλαγόνου, όλα στοιχεία που θα σας κρατήσουν νέα για πολύ περισσότερο. Και όχι μόνο αυτό, καθώς αυτές οι ουσίες καταπολεμούν ασθένειες που ενδέχεται να δώσουν πρόωρο τέλος στη ζωή σας, όπως ο καρκίνος.

Το να αρχίσετε να τρέφεστε υγιεινά δεν είναι αποκλειστικά κάτι που μπορεί να αρχίσει κάποια στην εφηβεία ή στα είκοσι της χρόνια – μπορείτε να ξεκινήσετε την υγιεινή διατροφή στα 40, τα 50, τα 60 σας χρόνια ή και αργότερα και να συνεχίσετε να φαίνεστε νεότερη μέχρι και τα 90 σας!

Ακολουθούν τα καλύτερα τρόφιμα για αντί-γήρανση που κυκλοφορούν στην αγορά:

Ακάι Τα έχετε ακούσει, έχετε σκεφτεί να τα αγοράσετε, αλλά όταν είδατε την τιμή των μούρων ακάι, κατά πάσα πιθανότητα τα προσπεράσατε.

Τα μούρα ακάι σίγουρα αξίζουν τον χρόνο σας, καθώς περιέχουν διπλάσια αντιοξειδωτικά από τα βατόμουρα (μια ομάδα τροφίμων-κλειδί για την αντί-γήρανση), ενώ είναι πλούσια και σε άλλες θρεπτικές ουσίες που ωφελούν την εμφάνισή σας, όπως τα ωμέγα λιπαρά οξέα, φυτικές ίνες, ασβέστιο, και διάφορες άλλες βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία που χρειαζόμαστε.

Βατόμουρα Τα βατόμουρα είναι ένα φρούτο που θα έπρεπε όλες μας να τρώμε συχνότερα. Αυτά τα επί-μικρά φρούτα δεν έχουν μόνο ένα σωρό αντιοξειδωτικά κλεισμένα μέσα στο μικρό τους καρπό, αλλά επίσης βοηθούν να παραμένει το δέρμα μας ελαστικό, κάνουν πιο υγιή τα ούλα μας, ενώ συμβάλλουν και στο να διατηρούμε την όρασή μας! Καθόλου άσχημα για ένα μικρό βατόμουρο.

Μπρόκολο Ακριβώς, και τα λαχανικά μπορούν να μας κάνουν να φαινόμαστε νέες. Το μπρόκολο δεν είναι μόνο γεμάτο βιταμίνη C, φολικό οξύ και φυτικές ίνες, αλλά αυτό το λαχανικό περιέχει επίσης τη σύνθετη ύλη «σουλφοραφάνη» που προστατεύει τα κύτταρα του σώματός μας από βλάβη. Αυτό σημαίνει λιγότερη γήρανση και μικρότερες πιθανότητες να αρρωστήσουμε σοβαρά.

Σκούρο-πράσινα Φυλλώδη Λαχανικά Αυτά περιλαμβάνουν το λάχανο, το σπανάκι και το σκούρο μαρούλι (όχι το μαρούλι άισμπεργκ). Αυτά τα φυλλώδη λαχανικά είναι γεμάτα με ένα σωρό βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία που χρειαζόμαστε τόσο για να επιβιώσουμε όσο και για να μείνουμε νέες, όπως βιταμίνη C, φολικό οξύ, σίδηρο, βήτα-καροτένιο, αντιοξειδωτικά και άλλα φυτό-χημικά.

Ψάρι Πάνω από οποιοδήποτε κρέας ή υποκατάστατο κρέατος, το ψάρι σίγουρα μας ωφελεί περισσότερο. Πολλά ψάρια είναι γεμάτα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα τα οποία είναι ωφέλιμα όχι μόνο για το δέρμα μας, αλλά και για την καρδιά και το μυαλό μας. Τα ψάρια περιέχουν επίσης διάφορες βιταμίνες που μας βοηθούν να παραμένουμε νέες, όπως είναι οι βιταμίνες Α, Β1, Β6 και Β12. Νερό Κρατήσαμε το καλύτερο για το τέλος.

Αποφύγετε τα αναψυκτικά, τον καφέ και το αλκοόλ- το νερό είναι η λύση. Το νερό βοηθά στην αποβολή των βλαβερών τοξινών από το σώμα και συμβάλλει στο να παραμένει αυτό (και το δέρμα μας) ενυδατωμένο και νεανικό.

Ειδαν προσφατα

  • Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!
    Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!

    Κοιταζόμαστε στον καθρέφτη καθημερινά θαυμάζοντας (ή ως ασυγκράτητη επιθυμία) την εμφάνισή μας και κριτικάροντας τι μας αρέσει και τι δε μας αρέσει σ’αυτήν. Οι ρυτίδες, οι λεπτές γραμμές, οι πανάδες ή τα σημάδια γήρανσης, το σχήμα των χειλιών μας και EW – τι είναι αυτά τα μαύρα σημάδια;

  • Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας
    Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας

     ΄Εχει συμβεί σε όλες μας, αυτή η βαφή μαλλιών με την οποία βάψαμε τα μαλλιά μας, αντί για ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ που περιμέναμε να βγει, να βγει τελικά πραγματικά απαίσια. Είτε είναι ημι-μόνιμη, σχεδόν μόνιμη ή τελείως μόνιμη, μπορείτε να απομακρύνετε τη βαφή από το κεφάλι σας χρησιμοποιώντας τεχνικές για την αφαίρεση του χρώματος.

  • Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας
    Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας

    Για αιώνες το τσάι μέντας ήταν απολαυστικό για τη δροσιστική γεύση του, καθώς επίσης και για τις θεραπευτικές του ιδιότητες. Παραδοσιακά, το συνιστούσαν οι βοτανολόγοι και άλλοι φυσικοί θεραπευτές για την ανακούφιση από μια σειρά διαταραχών.

  • Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!
    Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!

    Υπάρχει τίποτα πιο ενοχλητικό από έναν κνησμό που δεν λέει να ικανοποιηθεί από λίγο ξύσιμο; Ξύνοντας το κεφάλι σας συχνά φαίνεται να είναι ιδιαίτερα αντιαισθητικό, καθώς οι άνθρωποι το συνδέουν συχνά με κάποια ασθένεια ή με την έλλειψη καθαριότητας.

  • Ασκήσεις για το σύσφιξη και τόνωση κάτω από το σαγόνι
    Ασκήσεις για το σύσφιξη και τόνωση κάτω από το σαγόνι

    Αν έχετε διπλοσάγονο, το πιθανότερο είναι να θέλετε διακαώς να απαλλαγείτε από αυτό. Το πιο δύσκολο πράγμα σε ό, τι αφορά το διπλοσάγονο είναι ότι ακόμη κι οι πιο λεπτοί άνθρωποι μπορούν να παρουσιάσουν τέτοιο.