Τα οφέλη της γυμναστικής και της άσκησης

Rate this item
(0 votes)
Published in health;

Είναι ζωτικές για ένα υγιές σώμα, μυαλό και αυξάνουν γενικά την ενέργεια. Η άσκηση και η συχνή επίσκεψη στο γυμναστήριο θα σας διατηρήσουν νεότερους. Το να είναι κανείς σε φόρμα και υγιής είναι κάτι που επιδιώκουν πολλά άτομα και ένα πραγματικά γυμνασμένο σώμα μπορεί να επιτευχθεί μόνο μέσω κάποιας άσκησης. Η φυσική κατάσταση είναι σημαντική.

Ένα σώμα που έχει άριστη φυσική κατάσταση έχει λιγότερες πιθανότητες τραυματισμών, το άτομο έχει περισσότερη ενέργεια και υπάρχει πολύ μεγαλύτερη πιθανότητα αποφυγής ασθενειών είτε βραχυπρόθεσμα είτε μακρυπρόθεσμα. Αν αισθάνεστε ότι θέλετε να είστε σε φόρμα, αλλά δεν ξέρετε ποιο είναι το καλύτερο μέρος για να ξεκινήσετε ένας φυσιολόγος άσκησης ή ένας προσωπικός γυμναστής μπορούν να σας φτιάξουν ένα πρόγραμμα που να ταιριάζει στην τωρινή φυσική σας κατάσταση καθορίζοντας στόχους που μπορούν να επιτευχθούν λογικά. Αν προτιμάτε να έχετε λιγότερο δομημένη άσκηση ή θέλετε περισσότερη ευελιξία οι πιλάτες ή το τάι τσι μπορεί να είναι τα κατάλληλα για εσάς. Εστιάζοντας στη φυσική κατάσταση σημαίνει επίσης ότι θα μάθετε να αναπνέετε σωστά βελτιώνοντας στη συνέχεια τα επίπεδα οξυγόνου και ανακουφίζοντας ακόμα και χρόνιες παθήσεις.

Τεχνική αναπνοής Buteyko

Η τεχνική αναπνοής Buteyko είναι μια τεχνική σχεδιασμένη να διδάξει τα άτομα πώς να επανεκπαιδεύσουν την αναπνοή τους, έτσι ώστε να μπορούν να επιτύχουν έναν κανονικό ρυθμό και βάθος αναπνοής. Η τεχνική αναπνοής Buteyko πιστεύει ότι πολλά άτομα αναπνέουν στην πραγματικότητα τόσο πολύ προκαλώντας προβλήματα όπως άσθμα, διαταραχές ύπνου, υπερβολική κόπωση, υψηλή πίεση αίματος, ακόμα και πεπτικές διαταραχές. Αντί να αντιμετωπίζει τα συμπτώματα που εμφανίζονται ως αιτία από αυτή την υπερβολική αναπνοή η Buteyko τη θεραπεύει πετυχαίνοντας μια φυσιολογική αναπνοή και διαχειρίζοντας χρόνιες παθήσεις της υγείας.

Φυσιολογία της άσκησης

Η φυσιολογία της άσκησης αποσκοπεί στο να βοηθήσει το σώμα να λειτουργήσει με τον τρόπο που έχει σχεδιαστεί. Στόχος της φυσιολογίας της άσκησης είναι να λειτουργήσουν οι μύες του κορμού σωστά, καθώς επίσης και να σας βοηθήσει να πετύχετε τους στόχους που έχετε θέσει όπως η απώλεια βάρους, η αποκατάσταση από τραυματισμό ή η γενική ευεξία. Οι φυσιολόγοι άσκησης είναι επαγγελματίες που σχεδιάζουν προγράμματα άσκησης χωρίς να είναι προσωπικοί γυμναστές. Αυτά τα προγράμματα μπορεί να περιλαμβάνουν πιλάτες, πρόγραμμα γυμναστικής και ασκήσεις που μπορούν να γίνουν στο σπίτι. Στόχος είναι να βελτιωθεί η γενική κίνηση του πελάτη, η δύναμη και η λειτουργική ικανότητα.

Personal Training

Η προσωπική εκπαίδευση είναι μια υπηρεσία, στην οποία ένα έμπειρος επαγγελματίας σχεδιάζει ένα προσαρμοσμένο πρόγραμμα για ένα άτομο βασισμένο στα τωρινά επίπεδα φυσικής κατάστασης καθώς και στους στόχους της φυσικής κατάστασης που έχει θέσει. Οι προσωπικοί γυμναστές κάνουν κάτι περισσότερο από το να σας βοηθούν απλώς να είστε σε φόρμα. Σας βοηθούν με τα κίνητρα της άσκησης και σας παρέχουν την καθοδήγηση, έτσι ώστε να μάθετε να χρησιμοποιείτε τον εξοπλισμό με ασφάλεια και σωστά. Οι προσωπικοί εκπαιδευτές εργάζονται με όλα τα μέλη του σώματος και τα οφέλη συμπεριλαμβάνουν αυξημένη αυτοεκτίμηση, χαμηλότερο βάρος και επίπεδα λίπους στο σώμα, και καλύτερες συνήθειες ύπνου.

Πιλάτες και τάι τσι

  • Πιλάτες είναι ένας τύπος σωματικής κατάστασης που συμπεριλαμβάνει τον έλεγχο των μυών, την αναπνοή, την ευλυγισία, την ενδυνάμωση και τη σωματική επίγνωση. Συνίσταται από μια σειρά κινήσεων που χρησιμοποιούν το σώμα και το μυαλό, και μπορούν να γίνουν είτε ως πιλάτες δαπέδου είτε ως πιλάτες με εξοπλισμό. Είναι γνωστό ότι ανακουφίζουν από το άγχος, μπορούν να αποτρέψουν τραυματισμούς και να βελτιώσουν την ευλυγισία, και μπορούν να συμβάλλουν στον πόνο. Οι πιλάτες μπορούν να γίνουν εξατομικευμένα ή σε περιβάλλον τάξης.
  • Το τάι τσι είναι στοιχείο της παραδοσιακής κινέζικης ιατρικής που εντάσσει το μυαλό, το σώμα και το πνεύμα μέσω του διαλογισμού, της βαθιάς αναπνοής και της συνεχούς άσκησης. Στόχος του είναι να βελτιώσει τη ροή της ενέργειας σε όλο το σώμα. Από τεχνική άποψη το τάι τσι είναι πολεμική τέχνη, αλλά τώρα ασκείται κυρίως λόγω των θεραπευτικών οφελών του συμπεριλαμβάνοντας τη μείωση του άγχους, τη βελτίωση της ισορροπίας και της ευλυγίσίας. Το τάι τσι εστιάζει στην εσωτερική πειθαρχία.

Ειδαν προσφατα

  • Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!
    Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!

    Κοιταζόμαστε στον καθρέφτη καθημερινά θαυμάζοντας (ή ως ασυγκράτητη επιθυμία) την εμφάνισή μας και κριτικάροντας τι μας αρέσει και τι δε μας αρέσει σ’αυτήν. Οι ρυτίδες, οι λεπτές γραμμές, οι πανάδες ή τα σημάδια γήρανσης, το σχήμα των χειλιών μας και EW – τι είναι αυτά τα μαύρα σημάδια;

  • Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας
    Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας

     ΄Εχει συμβεί σε όλες μας, αυτή η βαφή μαλλιών με την οποία βάψαμε τα μαλλιά μας, αντί για ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ που περιμέναμε να βγει, να βγει τελικά πραγματικά απαίσια. Είτε είναι ημι-μόνιμη, σχεδόν μόνιμη ή τελείως μόνιμη, μπορείτε να απομακρύνετε τη βαφή από το κεφάλι σας χρησιμοποιώντας τεχνικές για την αφαίρεση του χρώματος.

  • Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας
    Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας

    Για αιώνες το τσάι μέντας ήταν απολαυστικό για τη δροσιστική γεύση του, καθώς επίσης και για τις θεραπευτικές του ιδιότητες. Παραδοσιακά, το συνιστούσαν οι βοτανολόγοι και άλλοι φυσικοί θεραπευτές για την ανακούφιση από μια σειρά διαταραχών.

  • Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!
    Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!

    Υπάρχει τίποτα πιο ενοχλητικό από έναν κνησμό που δεν λέει να ικανοποιηθεί από λίγο ξύσιμο; Ξύνοντας το κεφάλι σας συχνά φαίνεται να είναι ιδιαίτερα αντιαισθητικό, καθώς οι άνθρωποι το συνδέουν συχνά με κάποια ασθένεια ή με την έλλειψη καθαριότητας.

  • Ανταύγειες στα Μαλλιά
    Ανταύγειες στα Μαλλιά

     Θεωρείτε ότι οι ανταύγειες στα μαλλιά είναι παιχνιδάκι; Ξανασκεφτείτε το. Κυκλοφορούν πολλές διαφορετικές ιδέες και τάσεις για ανταύγειες στα μαλλιά αυτές τις μέρες, στις οποίες πολλές γυναίκες παίρνουν μέρος, ακόμη κι αν σε κάποιες περιπτώσεις ίσως δεν θα έπρεπε.