Πόσα τεχνητά γλυκαντικά τρόφιμα τρώμε;

Rate this item
(0 votes)
Published in health;

 Καθώς οι άνθρωποι ενεργοποιούνται από τις αρνητικές συνέπειες της πολλής ζάχαρης στρέφονται σε τεχνητά γλυκαντικά για να εκπληρώσουν την επιθυμία τους για γλυκό. Οι παρασκευαστές τροφίμων επιδιώκουν να αντικαταστήσουν τη ζάχαρη με τεχνητές γλυκαντικές ουσίες.

Ως καταναλωτές, μπορούμε να δούμε την αύξηση αυτής της τάσης κάνοντας απλά μια βόλτα στους διαδρόμους του σούπερ μάρκετ. Οι τεχνητές γλυκαντικές ουσίες βρίσκονται σχεδόν σε όλα τα είδη τροφίμων καθώς και στα ροφήματα.

Αυτά τα τρόφιμα και αναψυκτικά έχουν την ένδειξη «χωρίς ζάχαρη» ή «διαίτης». Συμπεριλαμβάνουν το γιαούρτι, τα αρτοποιήματα, το παγωτό, τις τσίχλες, τα ροφήματα. Επιπλέον, στην αγορά κυκλοφορούν άλλα υποκατάστατα όπως το νέκταρ αγαύης και το μέλι (που έχουν υψηλή συγκέντρωση φρουκτόζης) ως υγιεινότερες εκδοχές της συνηθισμένης ζάχαρης.

 Η ποσότητα των τεχνητών γλυκαντικών ουσιών που θεωρούνται ασφαλείς για ημερήσια κατανάλωση ονομάζονται ΑΗΠ (Αποδεκτή Ημερήσια Πρόσληψη). Αυτό είναι το μέγιστο επίπεδο κατανάλωσης που θεωρείται ασφαλές προς καθημερινή κατανάλωση καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής ενός ατόμου.

Παρόλο που οι τεχνητές γλυκαντικές ουσίες εγκρίθηκαν πρόσφατα από τον Οργανισμό Τροφίμων και Φαρμάκων μας δίνουν μια καλή ένδειξη για το όριο που θεωρείται ασφαλές, αλλα η κατανάλωση τεχνητών γλυκαντικών ουσιών είναι σίγουρα σε άνοδο.

Το περιθώριο ασφαλείας είναι μεγάλο και ακόμα και αν οι περισσότεροι καταναλωτές παραμένουν μέσα σε αυτό το όριο αυξάνουν την ποικιλία τροφίμων και ποτών από το γιαούρτι μέχρι τα αρτοποιήματα.

Πρόκειται για μια απόλυτη περίπτωση προσφοράς και ζήτησης, οι περισσότεροι καταναλωτές το απαιτούν, οι κατασκευαστές τροφίμων κάνουν αυτό το προοδευτικό βήμα προκειμένου να εκπληρώσουν αυτή την απαίτηση. Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι οι τεχνητές γλυκαντικές ουσίες πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο και μόνο ως μέρος μιας καλά ισορροπημένης διατροφής που που βασίζεται σε τρόφιμα ολικής αλέσεως. Η ποικιλία και το μέτρο σε όλες τις τροφές συμβάλλει στην μείωση των πιθανών κινδύνων που συνδέονται με τις τροφές. Προκειμένου να κατανοήσουμε περισσότερο τις επιπλοκές των τεχνητών γλυκαντικών ουσιών καθώς και την ΑΗΠ μπορεί να είναι χρήσιμη η επίσκεψη σε έναν διατροφολόγο ή διαιτολόγο.

Ειδαν προσφατα

  • Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!
    Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!

    Κοιταζόμαστε στον καθρέφτη καθημερινά θαυμάζοντας (ή ως ασυγκράτητη επιθυμία) την εμφάνισή μας και κριτικάροντας τι μας αρέσει και τι δε μας αρέσει σ’αυτήν. Οι ρυτίδες, οι λεπτές γραμμές, οι πανάδες ή τα σημάδια γήρανσης, το σχήμα των χειλιών μας και EW – τι είναι αυτά τα μαύρα σημάδια;

  • Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας
    Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας

     ΄Εχει συμβεί σε όλες μας, αυτή η βαφή μαλλιών με την οποία βάψαμε τα μαλλιά μας, αντί για ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ που περιμέναμε να βγει, να βγει τελικά πραγματικά απαίσια. Είτε είναι ημι-μόνιμη, σχεδόν μόνιμη ή τελείως μόνιμη, μπορείτε να απομακρύνετε τη βαφή από το κεφάλι σας χρησιμοποιώντας τεχνικές για την αφαίρεση του χρώματος.

  • Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας
    Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας

    Για αιώνες το τσάι μέντας ήταν απολαυστικό για τη δροσιστική γεύση του, καθώς επίσης και για τις θεραπευτικές του ιδιότητες. Παραδοσιακά, το συνιστούσαν οι βοτανολόγοι και άλλοι φυσικοί θεραπευτές για την ανακούφιση από μια σειρά διαταραχών.

  • Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!
    Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!

    Υπάρχει τίποτα πιο ενοχλητικό από έναν κνησμό που δεν λέει να ικανοποιηθεί από λίγο ξύσιμο; Ξύνοντας το κεφάλι σας συχνά φαίνεται να είναι ιδιαίτερα αντιαισθητικό, καθώς οι άνθρωποι το συνδέουν συχνά με κάποια ασθένεια ή με την έλλειψη καθαριότητας.

  • Ανταύγειες στα Μαλλιά
    Ανταύγειες στα Μαλλιά

     Θεωρείτε ότι οι ανταύγειες στα μαλλιά είναι παιχνιδάκι; Ξανασκεφτείτε το. Κυκλοφορούν πολλές διαφορετικές ιδέες και τάσεις για ανταύγειες στα μαλλιά αυτές τις μέρες, στις οποίες πολλές γυναίκες παίρνουν μέρος, ακόμη κι αν σε κάποιες περιπτώσεις ίσως δεν θα έπρεπε.