Τοπ συμβουλές για να ξεπεράσετε τα εμπόδια

Rate this item
(0 votes)
Published in health;

  Όλοι έχουν τροφές, events, συναισθήματα, άτομα και μέρη που προκαλούν ανθυγιεινή διατροφή. Αναπτύξτε στρατηγικές για να τα ξεπεράσετε και θα είστε στον σωστό δρόμο για να κερδίσετε τον πόλεμο με την απώλεια βάρους σας.

Ακολουθούν οι 20 τοπ συμβουλές μου για να ξεπεράσετε τα εμπόδια.

 Παρακαλώ, σημειώστε ότι δεν είναι όλες οι στρατηγικές αποτελεσματικές για όλους. Να θυμάστε ότι ο μόνος ειδικός στο ταξίδι σας για την υγιεινή ζωής είστε εσείς. Μόνο εσείς μπορείτε να καθορίσετε τι είναι κατάλληλο για εσάς. Ωστόσο, με τόσες επιλογές να είστε σίγουροι ότι θα βρείτε κάποιες που θα σας βοηθήσουν πάρα πολύ!

  •  Αν επιθυμείτε να φάτε κάτι καταναλώστε μια μικρή μερίδα και μετά κρύψτε το πακέτο. Μια μικρή μερίδα από αυτό που θέλετε σημαίνει περισσότερα απ’ όσο νομίζετε.
  •  Να φυλάτε τη σοκολάτα στην κατάψυξη. Είναι πολύ πιο δύσκολο να τη φάτε όταν είναι παγωμένη!
  • Δοκιμάστε να αντικαταστήσετε τις τροφές πειρασμούς με υγιεινές εναλλακτικές λύσεις. Αν μια συγκεκριμένη σοκολάτα είναι η αδυναμία σας δοκιμάστε εναλλακτικά μαύρη σοκολάτα.
  • Αποφύγετε να έχετε τρόφιμα στο σπίτι που ξέρετε ότι δεν θα αντισταθείτε να φάτε μόνο ένα μικρό κομμάτι.
  • Αν κάποιος σας προσφέρει ένα κουτί σοκολατάκια που σας αρέσουν είτε δωρίστε τα είτε ανοίξτε τα, δοκιμάστε και μετά πετάξτε αμέσως το υπόλοιπο στα σκουπίδια. Ένα ανοιχτό πακέτο είναι ένα άδειο πακέτο!
  • Αποφύγετε τα τρόφιμα πειρασμό. Μην τα αγοράζετε και μην τα παραγγέλνετε όταν τρώτε έξω. Μην παραγγείλετε ζεστά πατατάκια τσιπς με το γεύμα σας και μην φάτε καθόλου απ’ αυτά διαπιστώνοντας σύντομα ότι συνηθίσατε να μην τα τρώτε.
  • Αν θέλετε να φάτε κάτι γλυκό δοκιμάστε κάτι ξινό όπως τουρσί με άνηθο. Μπορεί να σας κόψει την όρεξη για γλυκό!
  • Υπολογίστε κατά προσέγγιση τις θερμίδες στα αγαπημένα σας τρόφιμα πειρασμό (να είστε ρεαλιστικοί για την ποσότητα που τρώτε συνήθως!). Μάλλον είναι έναςαπογοητευτικό νούμερο.
  • Υπολογίστε τι θα μπορούσατε να φάτε (σοφές θερμίδες) στη θέση της τροφής πειρασμού. Για παράδειγμα, σε ένα κομμάτι σοκολάτα γάλακτος 250γρ. υπάρχουν 1345 θερμίδες και 75γρ. λίπη. Αυτό ισοδυναμεί με δύο φέτες πολύσπορου ψωμιού, δύο μεγάλα βραστά αβγά, έναν κεσέ γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά, μια μέτρια μπανάνα, τέσσερα ρολά σούσι, μισή κούπα βατόμουρα, 25 αμύγδαλα, ένα στήθος άπαχου κοτόπουλου, μισή κούπα πουρέ γλυκοπατάτας, μισή κούπα μπρόκολο, μισή κούπα καρότα, μια κουταλιά συνηθισμένο παγωτό και δυο ελιές!
  • Υπολογίστε πόσα χρήματα θα εξοικονομήσετε όταν σταματήσετε να αγοράζετε τις τροφές πειρασμό. Αντιθέτως σκεφτείτε τι μπορείτε να αγοράσετε με αυτά τα χρήματα. Αρχίστε να εξοικονομείτε για εκείνη την καμπαρντίνα διάσημου οίκου μόδας!
  • Κρατήστε ένα διατροφικό ημερολόγιο για να καταγράφετε τι αισθάνεστε όταν επιθυμείτε συγκεκριμένες τροφές.
  • Ψωνίστε τη μαναβική σας αφού έχετε φάει, επομένως δεν θα πεινάτε όταν περιηγείστε στους διαδρόμους και δεν θα καταλήξετε γεμίζοντας το καρότσι σας με σκουπίδια.
  • Ψωνίστε τη μαναβική σας αφού έχετε κάνει γυμναστική. Δεν θα μπείτε στον πειρασμό να αναιρέσετε όλη τη σκληρή δουλειά που κάνατε με ανθυγιεινά τρόφιμα!
  • Προγραμματίστε τα γεύματά σας και ψωνίστε αναλόγως. Η οργάνωση είναι ο καλύτερος τρόπος για να αποφύγετε τις ανθυγιεινές παγίδες και τη συναισθηματική κατανάλωση.
  • Να έχετε συχνά, υγιεινά σνακ ανάμεσα στα γεύματα για να αποφύγετε να πεινάσετε τόσο ώστε να καταλήξετε να φάτε ανθυγιεινές τροφές.
  • Όταν έχετε όρεξη να φάτε κάτι μασήστε τσίχλα ή φάτε μια καραμέλα μέντας. Βοηθά αποσπώντας το μυαλό και το στομάχι!
  • Αν πάτε για φαγητό στο εστιατόριο ή σε πάρτυ φάτε κάτι νωρίτερα ώστε να μην πεινάσετε και ενδώσετε στον πειρασμό της υπερκατανάλωσης.
  • Επανεκκινήστε τον εγκέφαλό σας. Αν κάνετε κάτι πάντα με έναν τρόπο ή μονομιάς (π.χ. ένα σνακ μετά το γεύμα) έχει γίνει πλέον μια μηχανική κίνηση για τον εγκέφαλό σας. Επανεκκινείστε το λογισμικό σας κάνοντας κάτι διαφορετικό. Οι νευροεπιστήμονες ανακάλυψαν πρόσφατα ότι αυτό ΕΙΝΑΙ εφικτό. Αντί να ακολουθήσετε το συνηθισμένο μονοπάτι που παίρνετε ακολουθήστε ένα άλλο!
  • Σκεφτείτε τι είναι καλύτερο για εσάς. Μερικές από αυτές τις προτάσεις μπορεί να είναι αποτελεσματικές για κάποιους, ενώ άλλες μπορεί να σας βάλουν περισσότερο στον πειρασμό. Βρείτε τον χαρακτήρα καθεμιάς και μην λέτε ψέμματα στον εαυτό σας ότι κάτι που δεν ήταν αποτελεσματικό πριν θα είναι τώρα.

Ειδαν προσφατα

  • Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!
    Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!

    Κοιταζόμαστε στον καθρέφτη καθημερινά θαυμάζοντας (ή ως ασυγκράτητη επιθυμία) την εμφάνισή μας και κριτικάροντας τι μας αρέσει και τι δε μας αρέσει σ’αυτήν. Οι ρυτίδες, οι λεπτές γραμμές, οι πανάδες ή τα σημάδια γήρανσης, το σχήμα των χειλιών μας και EW – τι είναι αυτά τα μαύρα σημάδια;

  • Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας
    Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας

     ΄Εχει συμβεί σε όλες μας, αυτή η βαφή μαλλιών με την οποία βάψαμε τα μαλλιά μας, αντί για ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ που περιμέναμε να βγει, να βγει τελικά πραγματικά απαίσια. Είτε είναι ημι-μόνιμη, σχεδόν μόνιμη ή τελείως μόνιμη, μπορείτε να απομακρύνετε τη βαφή από το κεφάλι σας χρησιμοποιώντας τεχνικές για την αφαίρεση του χρώματος.

  • Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας
    Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας

    Για αιώνες το τσάι μέντας ήταν απολαυστικό για τη δροσιστική γεύση του, καθώς επίσης και για τις θεραπευτικές του ιδιότητες. Παραδοσιακά, το συνιστούσαν οι βοτανολόγοι και άλλοι φυσικοί θεραπευτές για την ανακούφιση από μια σειρά διαταραχών.

  • Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!
    Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!

    Υπάρχει τίποτα πιο ενοχλητικό από έναν κνησμό που δεν λέει να ικανοποιηθεί από λίγο ξύσιμο; Ξύνοντας το κεφάλι σας συχνά φαίνεται να είναι ιδιαίτερα αντιαισθητικό, καθώς οι άνθρωποι το συνδέουν συχνά με κάποια ασθένεια ή με την έλλειψη καθαριότητας.

  • Ασκήσεις για το σύσφιξη και τόνωση κάτω από το σαγόνι
    Ασκήσεις για το σύσφιξη και τόνωση κάτω από το σαγόνι

    Αν έχετε διπλοσάγονο, το πιθανότερο είναι να θέλετε διακαώς να απαλλαγείτε από αυτό. Το πιο δύσκολο πράγμα σε ό, τι αφορά το διπλοσάγονο είναι ότι ακόμη κι οι πιο λεπτοί άνθρωποι μπορούν να παρουσιάσουν τέτοιο.