Τα οφέλη του ψαριού για τις γυναίκες μεγαλύτερης ηλικίας

Rate this item
(0 votes)
Published in health;

Τα ιχθυέλαια έχουν πολλά γνωστά οφέλη για την υγεία των μεγαλύτερων σε ηλικία γυναικών και για τον γενικό πληθυσμό. Τα ιχθυέλαια μπορούν να ληφθούν καταναλώνοντας ψάρι ή λαμβάνοντας συμπληρώματα.

Τα ψάρια του κρύου νερού όπως το σκουμπρί, ο σολομός, ο τόνος έχουν τις υψηλότερες ποσότητες ωμέγα-3 λιπαρών οξέων. 

Πάντα είναι καλή ιδέα να ζητάτε τη συμβουλή ενός διαιτολόγου, φυσιοπαθητικού ή διατροφολόγου όταν λαμβάνετε συμπληρώματα ιχθυελαίων για ενίσχυση της υγείας και ευεξία.

     Η έρευνα δείχνει ότι τα ιχθυέλαια έχουν υψηλό αριθμό οφελών για την υγεία, τα οποία συμπεριλαμβάνουν:

  •    Καρδιακή υγεία
  •    Μειωμένη αρτηριακή πίεση
  •    Αρθρίτιδα
  •    Ξηρό δέρμα
  •    Υγεία του εγκεφάλου
  •    Οστική υγεία    

Το δοκοσαεξανοϊκό οξύ (DHA) και το εικοσαπεντοϊκό οξύ (ΕΡΑ) είναι δύο ζωτικά ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που βρίσκονται στα ιχθυέλαια. Και τα δύο έχουν διαφορετικά σημαντικά οφέλη για την υγεία:

  •    Το EPA υποστηρίζει την υγεία της καρδιάς.
  •    Το DHA υποστηρίζει την υγεία του εγκεφάλου.

Ιχθυέλαια για τις ηλικιωμένες γυναίκες

   Καθώς γερνάμε διατρέχουμε μεγαλύτερο κίνδυνο συγκεκριμένων παθήσεων. Για τις γυναίκες αυτές οι παθήσεις γίνονται πιο εμφανείς κατά την εμμηνόπαυση:

 Εμμηνόπαυση

   Για τις γυναίκες η εμμηνόπαυση είναι το τέλος της εμμήνου ρύσεως και συνεπώς για τη γονιμότητα. Η εμμηνόπαυση είναι ένα φυσιολογικό μέρος της γυναικείας βιολογικής διαδικασίας και εμφανίζεται κατά μέσο όρο στην ηλικία των 51. Μετά την εμμηνόπαυση οι γυναίκες διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο να αναπτύξουν καρδιακές παθήσεις και οστεοπόρωση χάρη στη μείωση των οιστρογόνων.

     Μελέτες έχουν δείξει ότι τα ιχθυέλαια δρουν ως αντιφλεγμονώδεις παράγοντες και υποστηρίζουν την καρδιαγγειακή υγεία. Το περιοδικό Journal of Nutritional Biochemistry δείχνει ότι «τα διαιτητικά ιχθυέλαια μειώνουν τον κίνδυνο της καρδιαγγειακής νόσου μέσω της διαφοροποίησης τόσο των λιπιδίων του πλάσματος όσο και των δεικτών φλεγμονής στις υγιείς μετεμμηνοπαυσιακές γυναίκες.»

Οστεοπόρωση

     Αν και είναι πιο συχνή στις γυναίκες μπορούν και οι άντρες να αναπτύξουν οστεοπόρωση. Είναι πιο συνηθισμένο στην ηλικιακή ομάδα των 50 και άνω. Η οστεοπόρωση μπορεί να έχει επιζήμιες επιπτώσεις. Είναι το σημείο όπου τα οστά γίνονται αδύναμα και πιο πορώδη. Η έρευνα δείχνει ότι τα ιχθυέλαια μπορούν να έχουν θετική επίδραση στην οστεοπόρωση αυξάνοντας και διατηρώντας την οστική μάζα.

     Υπάρχει μια αυξανόμενη ανησυχία για την υγεία όσον αφορά τη σύνδεση μεταξύ των μετεμμηνοπαυσιακών γυναικών και της οστικής απώλειας που έχει το δυναμικό να οδηγεί στην οστεοπόρωση. Οι μελέτες που έγιναν έδειξαν ότι τα ιχθυέλαια έχουν θετική επίδραση στην οστική υγεία μετά την εμμηνόπαυση. Μια μελέτη έδειξε ότι τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα αυξάνουν σημαντικά την απορρόφηση του ασβεστίου από τα οστά. Το περιοδικό Journal of Bone and Mineral Metabolism δείχνει ότι τα ιχθυέλαια έχουν θετική επίδραση στον μεταβολισμό των οστών και διαπίστωσε ότι μπορεί να είναι μια καλή παρέμβαση στην επιβράδυνση της διαδικασίας της οστικής απώλειας μετά την εμμηνόπαυση.

Ειδαν προσφατα

  • Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!
    Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!

    Κοιταζόμαστε στον καθρέφτη καθημερινά θαυμάζοντας (ή ως ασυγκράτητη επιθυμία) την εμφάνισή μας και κριτικάροντας τι μας αρέσει και τι δε μας αρέσει σ’αυτήν. Οι ρυτίδες, οι λεπτές γραμμές, οι πανάδες ή τα σημάδια γήρανσης, το σχήμα των χειλιών μας και EW – τι είναι αυτά τα μαύρα σημάδια;

  • Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας
    Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας

     ΄Εχει συμβεί σε όλες μας, αυτή η βαφή μαλλιών με την οποία βάψαμε τα μαλλιά μας, αντί για ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ που περιμέναμε να βγει, να βγει τελικά πραγματικά απαίσια. Είτε είναι ημι-μόνιμη, σχεδόν μόνιμη ή τελείως μόνιμη, μπορείτε να απομακρύνετε τη βαφή από το κεφάλι σας χρησιμοποιώντας τεχνικές για την αφαίρεση του χρώματος.

  • Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας
    Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας

    Για αιώνες το τσάι μέντας ήταν απολαυστικό για τη δροσιστική γεύση του, καθώς επίσης και για τις θεραπευτικές του ιδιότητες. Παραδοσιακά, το συνιστούσαν οι βοτανολόγοι και άλλοι φυσικοί θεραπευτές για την ανακούφιση από μια σειρά διαταραχών.

  • Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!
    Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!

    Υπάρχει τίποτα πιο ενοχλητικό από έναν κνησμό που δεν λέει να ικανοποιηθεί από λίγο ξύσιμο; Ξύνοντας το κεφάλι σας συχνά φαίνεται να είναι ιδιαίτερα αντιαισθητικό, καθώς οι άνθρωποι το συνδέουν συχνά με κάποια ασθένεια ή με την έλλειψη καθαριότητας.

  • Ασκήσεις για το σύσφιξη και τόνωση κάτω από το σαγόνι
    Ασκήσεις για το σύσφιξη και τόνωση κάτω από το σαγόνι

    Αν έχετε διπλοσάγονο, το πιθανότερο είναι να θέλετε διακαώς να απαλλαγείτε από αυτό. Το πιο δύσκολο πράγμα σε ό, τι αφορά το διπλοσάγονο είναι ότι ακόμη κι οι πιο λεπτοί άνθρωποι μπορούν να παρουσιάσουν τέτοιο.