Πρέπει να παίρνω καθημερινά πολυβιταμίνες;

Rate this item
(0 votes)
Published in health;

Έχει διεξαχθεί πολλή έρευνα στα οφέλη που έχει για την υγεία η πρόσληψη μιας πολυβιταμίνης. Ενώ είναι αλήθεια ότι μια καθημερινή πολυβιταμίνη συνιστάται ιδιαίτερα στην περίπτωση που το άτομο δεν προσλαμβάνει αρκετές θρεπτικές ουσίες μέσω των τροφών του,

αυτό μπορεί να μην είναι σωστό για τα άτομα που ακολουθούν μια υγιεινή διατροφή προσλαμβάνοντας έτσι όλα τα θρεπτικά συστατικά.

Λέγοντας αυτό, ωστόσο, πολλά άτομα δεν προσλαμβάνουν τις θρεπτικές ουσίες που χρειάζονται μέσω της διατροφής τους. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι πολλοί για διάφορους λόγους δεν ακολουθούν τη βέλτιστη διατροφή. Μια καθημερινή βιταμίνη μπορεί επομένως να βοηθήσει στη γεφύρωση του κενού. Γεμίστε τα διατροφικά κενά.

     Το Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ της Δημόσιας Υγείας συμφωνεί ότι υπάρχουν αρκετά αποδεικτικά στοιχεία που υποδηλώνουν ότι η καθημερινή πρόσληψη μιας πολυβιταμίνης έχει θετικά αποτελέσματα για την υγεία. Λένε ότι τα πιθανά οφέλη για την υγεία ξεπερνούν κατά πολύ τους πιθανούς κινδύνους.

     Ένα μέταλλο που προκαλεί χάος στο μυαλό των διατροφολόγων και τους ερευνητές της διατροφής είναι το φολικό οξύ. Τα εμπλουτισμένα τρόφιμα είναι εμπλουτισμένα με πολυβιταμίνες και μέταλλα. Ένας από τους κύριους παράγοντες ανησυχίας είναι το φολικό οξύ. Αυτή η θρεπτική ουσία έχει γίνει κεντρικό θέμα στις συζητήσεις των ειδικών. Αυτό συμβαίνει, επειδή το φολικό οξύ καλύπτει τα συμπτώματα της βιταμίνης Β12. Ενώ αυτό δεν είναι μείζονος σημασίας για τον γενικό πληθυσμό, είναι ενδιαφέρον για εκείνους που είτε δεν απορροφούν τη βιταμίνη Β12 είτε έχουν έλλειψη αυτής, καθώς το φολικό οξύ μπορεί να συγκαλύψει τα σημάδια έλλειψης της βιταμίνης Β12. Η λύση είναι να μειώσετε τα επεξεργασμένα και τα εμπλουτισμένα τρόφιμα, και να συνεχίσετε να λαμβάνετε την πολυβιταμίνη.

     Στη φύση τα τρόφιμα διαθέτουν μια σειρά από βιταμίνες και μέταλλα σε ένα, όπως και φυτοθρεπτικά συστατικά και αντιοξειδωτικά. Αυτές οι θρεπτικές ουσίες συνεργάζονται κάνοντας πολλές εργασίες μέσα στον οργανισμό. Αυτός είναι ο λόγος που είναι καλύτερα να προσλαμβάνουμε τις θρεπτικές ουσίεςαπό τις τροφές που τρώμε. Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, όμως, η διατροφή μας δεν μας εφοδιάζει πάντα με τις τροφές που είναι πλούσιες στα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά. Οι πολυβιταμίνες και τα μέταλλα δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τις τροφές που τρώμε, αλλά μπορούν να τις συμπληρώσουν. Καθώς η έρευνα συνεχίζεται το γενικό κατεστημένο ωστόσο είναι ότι τα συμπληρώματα δρουν ως πολιτική ασφαλείας για την υγεία και τη διατροφή.

Ειδαν προσφατα

  • Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!
    Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!

    Κοιταζόμαστε στον καθρέφτη καθημερινά θαυμάζοντας (ή ως ασυγκράτητη επιθυμία) την εμφάνισή μας και κριτικάροντας τι μας αρέσει και τι δε μας αρέσει σ’αυτήν. Οι ρυτίδες, οι λεπτές γραμμές, οι πανάδες ή τα σημάδια γήρανσης, το σχήμα των χειλιών μας και EW – τι είναι αυτά τα μαύρα σημάδια;

  • Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας
    Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας

     ΄Εχει συμβεί σε όλες μας, αυτή η βαφή μαλλιών με την οποία βάψαμε τα μαλλιά μας, αντί για ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ που περιμέναμε να βγει, να βγει τελικά πραγματικά απαίσια. Είτε είναι ημι-μόνιμη, σχεδόν μόνιμη ή τελείως μόνιμη, μπορείτε να απομακρύνετε τη βαφή από το κεφάλι σας χρησιμοποιώντας τεχνικές για την αφαίρεση του χρώματος.

  • Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας
    Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας

    Για αιώνες το τσάι μέντας ήταν απολαυστικό για τη δροσιστική γεύση του, καθώς επίσης και για τις θεραπευτικές του ιδιότητες. Παραδοσιακά, το συνιστούσαν οι βοτανολόγοι και άλλοι φυσικοί θεραπευτές για την ανακούφιση από μια σειρά διαταραχών.

  • Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!
    Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!

    Υπάρχει τίποτα πιο ενοχλητικό από έναν κνησμό που δεν λέει να ικανοποιηθεί από λίγο ξύσιμο; Ξύνοντας το κεφάλι σας συχνά φαίνεται να είναι ιδιαίτερα αντιαισθητικό, καθώς οι άνθρωποι το συνδέουν συχνά με κάποια ασθένεια ή με την έλλειψη καθαριότητας.

  • Ασκήσεις για το σύσφιξη και τόνωση κάτω από το σαγόνι
    Ασκήσεις για το σύσφιξη και τόνωση κάτω από το σαγόνι

    Αν έχετε διπλοσάγονο, το πιθανότερο είναι να θέλετε διακαώς να απαλλαγείτε από αυτό. Το πιο δύσκολο πράγμα σε ό, τι αφορά το διπλοσάγονο είναι ότι ακόμη κι οι πιο λεπτοί άνθρωποι μπορούν να παρουσιάσουν τέτοιο.