Διατροφή για καλή επιδερμίδα

Rate this item
(0 votes)
Published in health;

Το δέρμα μας είναι ένα στοιχείο για την εσωτερική μας υγεία. Δεν είναι κλισέ ότι είστε αυτό που τρώτε. Το απαλό, λαμπερό, νεανικό δέρμα είναι αποτέλεσμα πολλών χρόνων υγιεινής διατροφής και υγιεινών τροφών.

Δυστυχώς, τα επεξεργασμένα, λευκά τρόφιμα μπορεί να έχουν ως αποτέλεσμα μια επιδερμίδα που να φαίνεται και να έχει υφή μεγαλύτερη απ' ότι είναι. Αυτές οι επεξεργασμένες λευκές τροφές είναι γνωστές και ως φλεγμονώδεις τροφές και μπορεί να προκαλέσουν βλάβη στο δέρμα.

Δεν είναι μόνο τα σωστά προϊόντα τοπικής εφαρμογής σημαντικά για την επιδερμίδα μας, αλλά η έρευνα δείχνει ότι και αυτά που τρώμε είναι σημαντικά. Όλα τα φρούτα και τα λαχανικά που καταναλώνουμε περιέχουν απαραίτητες βιταμίνες, μέταλλα και αντιοξειδωτικά που παίζουν όλα σημαντικό ρόλο για την καλή εμφάνιση της επιδερμίδας.

Το ψάρι, οι ξηροί καρποί και οι σπόροι περιέχουν απαραίτητα λιπαρά οξέα (EFA's). Αυτά υποστηρίζουν την κυτταρική μεμβράνη κάνοντάς τη δυνατή δημιουργώντας έτσι ένα φράγμα που μπορεί να συγκρατήσει την υγρασία. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα δυνατότερη, νεανικότερη και πιο αφράτη επιδερμίδα.
Η καλή ενυδάτωση παίζει ουσιαστικό ρόλο για να φαίνεται το δέρμα νεανικό και υγιές. Είναι γνωστό ότι 8 ποτήρια νερό καθημερινά είναι ζωτικής σημασίας για την υγεία παρέχοντας κυτταρική ενυδάτωση. Το νερό μεταφέρει επίσης θρεπτικές ουσίες μέσα στον οργανισμό και απομακρύνει τις τοξίνες.
Συγκεκριμένες βιταμίνες που βρίσκονται στις τροφές έχουν αποδειχτεί ότι υποστηρίζουν και βελτιώνουν την υγεία της επιδερμίδας. Αυτές είναι οι βιταμίνες Α, Β, C, E και K.

Βιταμίνη A

Η βιταμίνη Α είναι υπεύθυνη για τη διατήρηση κι αναδόμηση του δέρματος. Συνεπώς είναι κρίσιμο μέρος της φροντίδας της επιδερμίδας μας. Βρίσκεται σε υψηλές ποσότητες στα φρούτα.

Βιταμίνη B

Η έρευνα δείχνει ότι το σύμπλεγμα βιταμινών Β για την υγεία του δέρματος είναι κυρίως η νιασίνη και η βιοτίνη. Η βιοτίνη εκτός του ότι παράγεται απ' τον οργανισμό βρίσκεται στο ρύζι, τη βρώμη, τ' αβγά, τις μπανάνες. Η νιασίνη συμβάλλει στη διατήρηση της ενυδάτωσης του δέρματος. Βρίσκεται στα όσπρια, τους σπόρους, το ψάρι, τα πουλερικά, το κρέας.

Βιταμίνες C και E

Πρόκειται για πολύ ισχυρά αντιοξειδωτικά και μάχονται ενάντια στ' αποτελέσματα της οξείδωσης, ιδιαίτερα στη βλάβη των ελεύθερων ριζών που προκαλείται απ' τον ήλιο. Οι ελεύθερες ρίζες προκαλούν βλάβη στην επιδερμίδα μας κατατρώγοντας τις ίνες που υποστηρίζουν τη δομή, το κολλαγόνο και την ελαστίνη. Αποτέλεσμα είναι η ρυτίδωση του δέρματος με άλλα σημάδια γήρανσης. Η βιταμίνη C βρίσκεται στα εσπεριδοειδή και στα πορτοκαλί φρούτα, τα λαχανικά όπως τα φυλλώδη λαχανικά, το κουνουπίδι, το μπρόκολο. Η βιταμίνη Ε βρίσκεται στα φυτικά έλαια, τα καρύδια Βραζιλίας, τους σπόρους, τις ελιές. Ωστόσο, είναι δύσκολο να ληφθεί απ' τα τρόφιμα ένα σημαντικό ποσό. Πολλά άτομα λαμβάνουν συμπλήρωμα. Είναι σημαντικό να παραμείνετε εντός των συνιστώμενων ημερήσιων ορίων βιταμίνης Ε. Η διαβούλευση με έναν φυσιοπαθητικό διατροφολόγομπορεί να σας παρέξει τις σωστές δοσολογίες.

Βιταμίνη K

Είναι σημαντική για τη μείωση των μωλώπων, αλλά και των μαύρων κύκλων κάτω από τα μάτια όταν εφαρμόζεται τοπικά.

Σελήνιο, χαλκός και ψευδάργυρος

Αυτά τα τρία μέταλλα παρέχουν ολική προστασία στην επιδερμίδα. Ο χαλκός κι ο ψευδάργυρος συμβάλλουν στην παραγωγή της ελαστίνης και της βιταμίνης C.

Ειδαν προσφατα

  • Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!
    Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!

    Κοιταζόμαστε στον καθρέφτη καθημερινά θαυμάζοντας (ή ως ασυγκράτητη επιθυμία) την εμφάνισή μας και κριτικάροντας τι μας αρέσει και τι δε μας αρέσει σ’αυτήν. Οι ρυτίδες, οι λεπτές γραμμές, οι πανάδες ή τα σημάδια γήρανσης, το σχήμα των χειλιών μας και EW – τι είναι αυτά τα μαύρα σημάδια;

  • Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας
    Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας

     ΄Εχει συμβεί σε όλες μας, αυτή η βαφή μαλλιών με την οποία βάψαμε τα μαλλιά μας, αντί για ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ που περιμέναμε να βγει, να βγει τελικά πραγματικά απαίσια. Είτε είναι ημι-μόνιμη, σχεδόν μόνιμη ή τελείως μόνιμη, μπορείτε να απομακρύνετε τη βαφή από το κεφάλι σας χρησιμοποιώντας τεχνικές για την αφαίρεση του χρώματος.

  • Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας
    Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας

    Για αιώνες το τσάι μέντας ήταν απολαυστικό για τη δροσιστική γεύση του, καθώς επίσης και για τις θεραπευτικές του ιδιότητες. Παραδοσιακά, το συνιστούσαν οι βοτανολόγοι και άλλοι φυσικοί θεραπευτές για την ανακούφιση από μια σειρά διαταραχών.

  • Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!
    Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!

    Υπάρχει τίποτα πιο ενοχλητικό από έναν κνησμό που δεν λέει να ικανοποιηθεί από λίγο ξύσιμο; Ξύνοντας το κεφάλι σας συχνά φαίνεται να είναι ιδιαίτερα αντιαισθητικό, καθώς οι άνθρωποι το συνδέουν συχνά με κάποια ασθένεια ή με την έλλειψη καθαριότητας.

  • Ασκήσεις για το σύσφιξη και τόνωση κάτω από το σαγόνι
    Ασκήσεις για το σύσφιξη και τόνωση κάτω από το σαγόνι

    Αν έχετε διπλοσάγονο, το πιθανότερο είναι να θέλετε διακαώς να απαλλαγείτε από αυτό. Το πιο δύσκολο πράγμα σε ό, τι αφορά το διπλοσάγονο είναι ότι ακόμη κι οι πιο λεπτοί άνθρωποι μπορούν να παρουσιάσουν τέτοιο.