Καταπολέμηση της κούρασης μέσω της διατροφής μας

Rate this item
(0 votes)
Published in health;

     Εξαντλημένοι. Κουρασμένοι. Καταπονημένοι. Αυτές είναι μερικές μόνο λέξεις που χρησιμοποιούνται για να περιγράψουν ένα συναίσθημα γήρανσης. Ανεξάρτητα απ’ τον τρόπο που το βλέπουμε κι ανεξάρτητα από ποιά λόγια χρησιμοποιούμε για να το απεικονίσουμε, το απλό γεγονός της υπόθεσης είναι ότι η ζωή κινείται με ανησυχητικό ρυθμό αγκομαχώντας και οδηγώντας προς το πλησιέστερο μαξιλάρι.

 Για πολλούς από εμάς το πρωινό ξύπνημα είναι κάτι που δεν τολμάμε να σκεφτούμε, ενώ γι’ άλλους εκείνη η απογευματινή κούραση κυριολεκτικά δεν μας αφήνει να σκεφτούμε. Ωστόσο, τη νύχτα, για το άλλο τρίτο είναι  η ώρα που φαίνεται να καλεί ο καναπές, κάνοντάς μας έκκληση να γίνουμε εκείνη τη στιγμή τεμπέληδες.

     Οποιαδήποτε ώρα της ημέρας παραδίδεστε στην κούρασή σας, το φαγητό είναι συχνά ένας απ’ τους δράστες. Η έρευνα δείχνει ότι μια φτωχή διατροφή με έλλειψη σημαντικών βιταμινών και ιχνοστοιχείων, και τα υψηλά επεξεργασμένα τρόφιμα είναι συχνά η αιτία της 

νωθρότητας και της κόπωσης. Μια πυκνή διατροφή με θρεπτικά στοιχεία, ωστόσο, συχνά ανεβάζει τα ενεργειακά επίπεδα.

     Το φαγητό είναι το καύσιμό μας. Συνεπώς, αυτό που επιλέγουμε για να εφοδιάσουμε τον οργανισμό μας έχει μεγάλες επιπτώσεις σε κορυφαία απόδοση. Καθώς ξυπνάμε και σηκωνόμαστε απ’ το κρεβάτι, η μέρα έχει αρχίσει κι ο οργανισμός μας χρειάζεται ανεφοδιασμό μετά τη νηστεία. Το πρωινό είναι η διακοπή της νηστείας και σημειώνουμε ότι αυτό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας που οπωσδήποτε δεν είναι γνωμικό.

     Για να προετοιμάσετε τον οργανισμό σας για την ημέρα είναι σημαντικό να επιλέξετε τροφές ολικής άλεσης. Επιλέγοντας έναν συνδυασμό υδατανθράκων, υγιούς λίπους και πρωτεϊνών θα σας εξασφαλίσει αντοχή κι ενέργεια, και θα μειώσει την πιθανότητα της πρωινής κούρασης.

Μερικές ιδέες είναι:

  1. Αυγά βραστά με ψωμί για τοστ και βούτυρο
  2. Σέικ πρωτεϊνών
  3. Βρώμη με γιαούρτι, λιναρόσπορο και σταφίδες (φρούτου της επιλογής σας)

     Το υγειινό πρόγευμα στην αρχή της μέρας πρέπει να είναι καταλύτης για την υπόλοιπη μέρα. Τέτοιες τροφές όπως οι υδατάνθρακες, οι πρωτεΐνες και τα υγιή λίπη, όπως το αβοκάντο, το ελαιόλαδο, το έλαιο καρύδας, το βούτυρο, πρέπει να περιλαμβάνονται στην καθημερινή διατροφή. Η διατροφή αυτού του είδους βελτιώνει τη μνήμη, μειώνει την κόπωση κι ενισχύει την ενέργεια.

     Τα σνακ πρέπει ν’ αποτελούνται από φρούτα, ξηρούς καρπούς και σπόρους. Τα κομμένα ωμά λαχανικά, όπως καρότα με χούμους ή αβοκάντο, είναι κατάλληλα για ένα εξαιρετικό σνακ. Αποφύγετε από απλούς υδατάνθρακες, όπως  οι καραμέλες, τα κέικ, καθώς αυτά θα σας δώσουν μια γρήγορη ενεργειακή ώθηση, αλλά θα σας κάνουν να νιώθετε νυσταγμένοι και κουρασμένοι μετά από λίγο.

Ειδαν προσφατα

  • Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!
    Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!

    Κοιταζόμαστε στον καθρέφτη καθημερινά θαυμάζοντας (ή ως ασυγκράτητη επιθυμία) την εμφάνισή μας και κριτικάροντας τι μας αρέσει και τι δε μας αρέσει σ’αυτήν. Οι ρυτίδες, οι λεπτές γραμμές, οι πανάδες ή τα σημάδια γήρανσης, το σχήμα των χειλιών μας και EW – τι είναι αυτά τα μαύρα σημάδια;

  • Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας
    Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας

     ΄Εχει συμβεί σε όλες μας, αυτή η βαφή μαλλιών με την οποία βάψαμε τα μαλλιά μας, αντί για ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ που περιμέναμε να βγει, να βγει τελικά πραγματικά απαίσια. Είτε είναι ημι-μόνιμη, σχεδόν μόνιμη ή τελείως μόνιμη, μπορείτε να απομακρύνετε τη βαφή από το κεφάλι σας χρησιμοποιώντας τεχνικές για την αφαίρεση του χρώματος.

  • Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας
    Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας

    Για αιώνες το τσάι μέντας ήταν απολαυστικό για τη δροσιστική γεύση του, καθώς επίσης και για τις θεραπευτικές του ιδιότητες. Παραδοσιακά, το συνιστούσαν οι βοτανολόγοι και άλλοι φυσικοί θεραπευτές για την ανακούφιση από μια σειρά διαταραχών.

  • Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!
    Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!

    Υπάρχει τίποτα πιο ενοχλητικό από έναν κνησμό που δεν λέει να ικανοποιηθεί από λίγο ξύσιμο; Ξύνοντας το κεφάλι σας συχνά φαίνεται να είναι ιδιαίτερα αντιαισθητικό, καθώς οι άνθρωποι το συνδέουν συχνά με κάποια ασθένεια ή με την έλλειψη καθαριότητας.

  • Ανταύγειες στα Μαλλιά
    Ανταύγειες στα Μαλλιά

     Θεωρείτε ότι οι ανταύγειες στα μαλλιά είναι παιχνιδάκι; Ξανασκεφτείτε το. Κυκλοφορούν πολλές διαφορετικές ιδέες και τάσεις για ανταύγειες στα μαλλιά αυτές τις μέρες, στις οποίες πολλές γυναίκες παίρνουν μέρος, ακόμη κι αν σε κάποιες περιπτώσεις ίσως δεν θα έπρεπε.