Λαμβάνετε αρκετές φυτικές ίνες;

Rate this item
(0 votes)
Published in health;

Τι είναι οι φυτικές ίνες; Πού μπορούμε να τις βρούμε και ποιά είναι τα οφέλη για την υγεία; Καθώς οι κορυφαίοι διατροφολόγοι και οι ερευνητές προσπαθούν να βρουν τις απαντήσεις σε αυτά τα καυτά ερωτήματα, ένα πράγμα είναι βέβαιο. Οι φυτικές ίνες είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό μέρος της διατροφής μας.

Είναι επίσης σημαντικές για την διατήρηση και την υποστήριξη ενός υγιούς γαστρεντερικού σωλήνα που ενθαρρύνει την ανάπτυξη των υγιεινών βακτήριων.
Οι φυτικές ίνες προέρχονται απ' τα φυτά και δεν περιέχουν θρεπτικά συστατικά.

Είναι ένας τύπος υδατάνθρακα που τα ένζυμα στο σώμα δεν μπορούν να διασπάσουν και κατά συνέπεια οι φυτικές ίνες δεν μπορούν ν' απορροφηθούν απ' το κυκλοφορικό σύστημα, αλλά περνούν μέσω των εντέρων και αποβάλλονται. Υπάρχουν 2 τύποι ινών:

  •  Αδιάλυτες φυτικές ίνες. Αυτές οι ίνες είναι καλές για τη δυσκοιλιότητα, καθώς μειώνουν το χρόνο διέλευσης στα σπλάχνα και κάνουν τα κόπρανα ογκώδη. Αυτό το είδος της ίνας βρίσκεται στον φλοιό των φρούτων και των λαχανικών, τους ξηρούς καρπούς, τους σπόρους.
  • Διαλυτές φυτικές ίνες. Αυτές οι ίνες είναι κατάλληλες για τη μείωση της χοληστερόλης και τον έλεγχο των επιπέδων σακχάρου στο αίμα. Σχηματίζουν ένα πήκτωμα στο έντερο και παρατείνουν το χρόνο διέλευσης. Βρίσκονται στα μήλα, τις φακές, τη βρώμη, τ' αχλάδια, τις φράουλες, το κριθάρι, τα φασόλια.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους περιλαμβάνονται οι ίνες στη διατροφή. Περιλαμβάνουν• Κατανάλωση πρωινού που περιέχει δημητριακά ολικής άλεσης και φρούτα (συμπεριλαμβανομένου του φλοιού).
• Αντί να χρησιμοποιείτε άσπρο ρύζι, στραφείτε στο καστανό ρύζι.
• Προσθήκη λαχανικών σε κάθε γεύμα.
Ως εναλλακτική λύση για τα υψηλά επίπεδα σακχάρου, τα υψηλά λιπαρά, τα επεξεργασμένα σνακ, δοκιμάστε σνακ με νωπά ή αποξηραμένα φρούτα, ξηρούς καρπούς και σπόρους.
Μια συνολική πρόσληψη 30-40g είναι μια υγιής ποσότητα κατανάλωσης ινών κάθε μέρα. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί συμπεριλαμβάνοντας τροφές ολικής άλεσης, ολόκληρες, μη επεξεργασμένες στη διατροφή. Δείτε παρακάτω μερικά παραδείγματα από την ποσότητα των ινών που περιέχονται σε ορισμένα τρόφιμα:

  •  4 φέτες ψωμί ολικής αλέσεως περιέχει 5,7 g φυτικές ίνες
  •  1 κουταλιά της σούπας φυστικοβούτυρο περιέχει 2,7 γρ φυτικές ίνες
  •  1 μικρή βραστή πατάτα με τη φλούδα περιέχει 2,8 γρ φυτικές ίνες
  •  25 αμύγδαλα περιέχουν 0,5 g φυτικές ίνες
  •  1 μήλο περιέχει 1,7 γρ φυτικές ίνες.

Για να διασφαλίσετε την επαρκή λήψη ινών, είναι σημαντικό να ζητήσετε τη συμβουλή ενός φυσιοπαθολόγου ή διατροφολόγου.

Ειδαν προσφατα

  • Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!
    Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!

    Κοιταζόμαστε στον καθρέφτη καθημερινά θαυμάζοντας (ή ως ασυγκράτητη επιθυμία) την εμφάνισή μας και κριτικάροντας τι μας αρέσει και τι δε μας αρέσει σ’αυτήν. Οι ρυτίδες, οι λεπτές γραμμές, οι πανάδες ή τα σημάδια γήρανσης, το σχήμα των χειλιών μας και EW – τι είναι αυτά τα μαύρα σημάδια;

  • Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας
    Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας

     ΄Εχει συμβεί σε όλες μας, αυτή η βαφή μαλλιών με την οποία βάψαμε τα μαλλιά μας, αντί για ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ που περιμέναμε να βγει, να βγει τελικά πραγματικά απαίσια. Είτε είναι ημι-μόνιμη, σχεδόν μόνιμη ή τελείως μόνιμη, μπορείτε να απομακρύνετε τη βαφή από το κεφάλι σας χρησιμοποιώντας τεχνικές για την αφαίρεση του χρώματος.

  • Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας
    Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας

    Για αιώνες το τσάι μέντας ήταν απολαυστικό για τη δροσιστική γεύση του, καθώς επίσης και για τις θεραπευτικές του ιδιότητες. Παραδοσιακά, το συνιστούσαν οι βοτανολόγοι και άλλοι φυσικοί θεραπευτές για την ανακούφιση από μια σειρά διαταραχών.

  • Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!
    Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!

    Υπάρχει τίποτα πιο ενοχλητικό από έναν κνησμό που δεν λέει να ικανοποιηθεί από λίγο ξύσιμο; Ξύνοντας το κεφάλι σας συχνά φαίνεται να είναι ιδιαίτερα αντιαισθητικό, καθώς οι άνθρωποι το συνδέουν συχνά με κάποια ασθένεια ή με την έλλειψη καθαριότητας.

  • Ανταύγειες στα Μαλλιά
    Ανταύγειες στα Μαλλιά

     Θεωρείτε ότι οι ανταύγειες στα μαλλιά είναι παιχνιδάκι; Ξανασκεφτείτε το. Κυκλοφορούν πολλές διαφορετικές ιδέες και τάσεις για ανταύγειες στα μαλλιά αυτές τις μέρες, στις οποίες πολλές γυναίκες παίρνουν μέρος, ακόμη κι αν σε κάποιες περιπτώσεις ίσως δεν θα έπρεπε.