Ασκήσεις γιόγκα για την αϋπνία

Rate this item
(0 votes)
Published in health;

Αν πετιέστε και στριφογυρίζετε το βράδυ μη μπορώντας να κοιμηθείτε, μπορεί να πάσχετε από αϋπνία. Ενώ ορισμένες ασκήσεις γιόγκα προορίζονται για τόνωση και ενέργεια, υπάρχουν πολλές asanas που μπορούν να σαμάλιστα, βοηθούν με την αϋπνία. Ορίστε μερικές που ίσως θα θέλατε να δοκιμάσετε.

 Τι είναι η αϋπνία;

     Η αϋπνία είναι ουσιαστικά η αδυναμία καλού ύπνου τη νύχτα. Μερικοί πάσχοντες βιώνουν την αϋπνία για μια μέρα, ενώ άλλοι μπορεί να αγωνίζονται με αυτή ένα μήνα ή περισσότερο.

     Τα συμπτώματα της αϋπνίας περιλαμβάνουν δυσκολία ύπνου, κόπωση, συχνό ξύπνημα κατά τη διάρκεια της νύχτας, ξύπνημα με κόπωση, δυσκολία συγκέντρωσης και αδύναμο ανοσοποιητικό σύστημα. Μερικά άτομα βιώνουν κατάθλιψη και άγχος ως αποτέλεσμα της αϋπνίας.

Χρήσιμες ασκήσεις γιόγκα για την αϋπνία

     Αν ασχολείστε με τη γιόγκα πρώτη φορά, μπορεί να είναι μια καλή ιδέα να συμβουλευτείτε τον επαγγελματία γιόγκα της περιοχής σας για συμβουλές πώς να ξεκινήσετε. Είναι σε θέση να σας καθοδηγήσει μέσα από ένα τακτικό πρόγραμμα για να ηρεμήσει το μυαλό και να εισέλθει σε μια κατάσταση γαλήνης.

     Διαφορετικά, οι ακόλουθες asanas (στάσεις) λέγεται ότι είναι ωφέλιμες για τα άτομα που βιώνουν αϋπνία ή δυσκολίες ύπνου:

  •   ž   Uttanasana (όρθια στάση με κάμψη προς τα εμπρός)
  • ž     Janu Sirsasana (με το κεφάλι στα γόνατα)
  • ž     Adho Mukha Svanasana (προς τα κάτω σαν να αντιμετωπίζετε σκύλο)
  • ž     Prasarita Padottanasana (όρθια στάση με μεγάλη κάμψη προς τα εμπρός)
  • ž     Paschimottanasana (καθισμένοι με στροφή προς τα εμπρός)

     Όταν κάνετε αυτές τις στάσεις μπορείτε να επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε μια κουβέρτα ή ένα μαξιλάρι για υποστήριξη. Μείνετε σε κάθε στάση τουλάχιστον πέντε λεπτά.

     Μια άλλη χρήσιμη στάση είναι η Salamba Savangasana, η οποία μπορεί να προετοιμάσει το σώμα για ύπνο.

Γιατί είναι ωφέλιμες αυτές οι στάσεις;

     Οι στάσεις με κάμψη προς τα εμπρός πιστεύεται ότι συμβάλλουν στην τόνωση των ερεθισμάτων που σας βοηθούν να χαλαρώσετε. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να χαλαρώνει τος βοηθήσουν να χαλαρώσετε και, νευρικό σύστημα και να ησυχάζει ο εγκέφαλος.

     Για την απόλυτη χαλαρωτική εμπειρία τελειώστε την πρακτική γιόγκα με Savasana (στάση πτώματος). Σε αυτή τη στάση, ξαπλώνετε την πλάτη, κλείνετε τα μάτια και χαλαρώνετε το σώμα. Αυτή η κατάσταση διαλογισμού θα σας βοηθήσει να χαλαρώσετε πριν πάτε για ύπνο.

Άλλες θεραπείες

     Επίσης, μπορείτε να βρείτε τον διαλογισμό ωφέλιμο βοηθώντας σας να χαλαρώσετε και να πέσετε εύκολα για ύπνο.

Ειδαν προσφατα

  • Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!
    Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!

    Κοιταζόμαστε στον καθρέφτη καθημερινά θαυμάζοντας (ή ως ασυγκράτητη επιθυμία) την εμφάνισή μας και κριτικάροντας τι μας αρέσει και τι δε μας αρέσει σ’αυτήν. Οι ρυτίδες, οι λεπτές γραμμές, οι πανάδες ή τα σημάδια γήρανσης, το σχήμα των χειλιών μας και EW – τι είναι αυτά τα μαύρα σημάδια;

  • Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας
    Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας

     ΄Εχει συμβεί σε όλες μας, αυτή η βαφή μαλλιών με την οποία βάψαμε τα μαλλιά μας, αντί για ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ που περιμέναμε να βγει, να βγει τελικά πραγματικά απαίσια. Είτε είναι ημι-μόνιμη, σχεδόν μόνιμη ή τελείως μόνιμη, μπορείτε να απομακρύνετε τη βαφή από το κεφάλι σας χρησιμοποιώντας τεχνικές για την αφαίρεση του χρώματος.

  • Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας
    Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας

    Για αιώνες το τσάι μέντας ήταν απολαυστικό για τη δροσιστική γεύση του, καθώς επίσης και για τις θεραπευτικές του ιδιότητες. Παραδοσιακά, το συνιστούσαν οι βοτανολόγοι και άλλοι φυσικοί θεραπευτές για την ανακούφιση από μια σειρά διαταραχών.

  • Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!
    Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!

    Υπάρχει τίποτα πιο ενοχλητικό από έναν κνησμό που δεν λέει να ικανοποιηθεί από λίγο ξύσιμο; Ξύνοντας το κεφάλι σας συχνά φαίνεται να είναι ιδιαίτερα αντιαισθητικό, καθώς οι άνθρωποι το συνδέουν συχνά με κάποια ασθένεια ή με την έλλειψη καθαριότητας.

  • Ανταύγειες στα Μαλλιά
    Ανταύγειες στα Μαλλιά

     Θεωρείτε ότι οι ανταύγειες στα μαλλιά είναι παιχνιδάκι; Ξανασκεφτείτε το. Κυκλοφορούν πολλές διαφορετικές ιδέες και τάσεις για ανταύγειες στα μαλλιά αυτές τις μέρες, στις οποίες πολλές γυναίκες παίρνουν μέρος, ακόμη κι αν σε κάποιες περιπτώσεις ίσως δεν θα έπρεπε.