Παχυσαρκία και εγκέφαλος

Rate this item
(0 votes)
Published in health;

Μια νέα μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Neurology διεπίστωσε ότι η παχυσαρκία μπορεί να οδηγήσει σε ταχύτερη πνευματική εξασθένηση. Είναι μια από τις πρώτες μελέτες που εξετάζει σε βάθος τη σχέση μεταξύ παχυσαρκίας και εγκεφάλου.

 Ποιοι συμμετείχαν στη μελέτη

     Η γαλλική ερευνητική ομάδα ρώτησε 6.401 ενήλικες ηλικίας μεταξύ 31 και 63. Καταγράφηκαν ο δείκτης μάζας σώματός τους, η πίεση αίματος, τα επίπεδα γλυκόζης, χοληστερόλης και τριγλυκερίδιων. Μέσα στην ομάδα το 9% ήταν παχύσαρκοι και το 38% ήταν υπέρβαροι.

     Κατά τη διάρκεια μιας περιόδου 15 ετών οι συμμετέχοντες υποβλήθηκαν σε τρεις γύρους γνωστικού ελέγχου για την αξιολόγηση της επίδοσης του εγκεφάλου.

Τι βρήκε η μελέτη

     Η μελέτη κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι υπέρβαροι και οι παχύσαρκοι συμμετέχοντες εμφάνισαν μεγαλύτερο ποσοστό ψυχικής παρακμής. Ειδικότερα, σε όσους έπασχαν από υπέρταση, υψηλά επίπεδα γλυκόζης στο αίμα, διαβήτη, χαμηλή χοληστερόλης HDL ή υψηλά τριγλυκερίδια καταγράφηκαν τα υψηλότερα ποσοστά ψυχικής παρακμής.

 Τι σημαίνουν τα αποτελέσματα;

     Η εκτεταμένη μελέτη κατέδειξε ότι η παχυσαρκία μπορεί να είναι ένας παράγοντας κινδύνου για την ψυχική νόσο και ασθένειες όπως η πρόωρη έναρξη άνοιας. Αυτό προστίθεται στους πολλούς λόγους για να διατηρήσουμε το βάρος μας υπό έλεγχο και να διασφαλίσουμε ότι έχουμε ένα υγιές βάρος.

     Ορίστε μερικοί τρόποι για να διαχειριστείτε το βάρος σας:

  •  Γεμίστε με φυσικές τροφές: Φρούτα, λαχανικά, δημητριακά ολικής άλεσης, ξηρούς καρπούς, σπόρους και όσπρια συνθέτουν μια υγιεινή διατροφή. Ένας διατροφολόγος ή ένας φυσιοπαθολόγος μπορεί να σας συμβουλεύσει για την υγιεινή διατροφή που ταιριάζει στο προφίλ υγείας και τους στόχους σας. 
  •  Κινηθείτε: Το κλειδί για τη διατήρηση ενός υγιούς βάρους είναι η καύση θερμίδων. Η έρευνα βρήκε ότι χρειάζεται να κάψετε 500 θερμίδες τη μέρα για να χάσετε 500 γραμμάρια βάρους ή περισσότερο την εβδομάδα. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί κάνοντας γυμναστική τουλάχιστον 30 λεπτά, τέσσερις φορές την εβδομάδα. Συμβουλευτείτε έναν προσωπικό γυμναστή για να σας βοηθήσει φτιάχνοντάς σας ενα πρόγραμμα ασκήσεων κια βέλτιστα αποτελέσματα.
  •  Κάντε μασάζ: Μια μελέτη του 2010 βρήκε ότι το μασάζ μπορεί να είναι αποτελεσματικό στη μείωση του λιπώδους ιστού. Ειδικότερα, η λεμφική παροχέτευση έχει αποδειχτει ωφέλιμη.

  Γιόγκα: Ενώ το μεγαλύτερο μέρος ασκήσεων της γιόγκα είναι απίθανο να έχει ως αποτέλεσμα την υψηλή καύση θερμίδων, έχει αποδειχτεί ότι βελτιώνει τη χαλάρωση και μειώνει το άγχος. Δεδομένου ότι οι άνθρωποι τρώνε πολύ λόγω του άγχους και της ανησυχίας, η γιόγκα μπορεί να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να κάνουν καλύτερες επιλογές.

  •      Συμβουλευτική: Ένας σύμβουλος μπορεί να είναι σε θέση να σας βοηθήσει να προσδιορίσετε τα θέματα που σχετίζονται με το βάρος σας και να επεξεργαστείτε τα συναισθήματα που προκαλούν την υπερκατανάλωση τροφής ή φτωχές διατροφικές συνήθειες.

Ειδαν προσφατα

  • Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!
    Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!

    Κοιταζόμαστε στον καθρέφτη καθημερινά θαυμάζοντας (ή ως ασυγκράτητη επιθυμία) την εμφάνισή μας και κριτικάροντας τι μας αρέσει και τι δε μας αρέσει σ’αυτήν. Οι ρυτίδες, οι λεπτές γραμμές, οι πανάδες ή τα σημάδια γήρανσης, το σχήμα των χειλιών μας και EW – τι είναι αυτά τα μαύρα σημάδια;

  • Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας
    Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας

     ΄Εχει συμβεί σε όλες μας, αυτή η βαφή μαλλιών με την οποία βάψαμε τα μαλλιά μας, αντί για ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ που περιμέναμε να βγει, να βγει τελικά πραγματικά απαίσια. Είτε είναι ημι-μόνιμη, σχεδόν μόνιμη ή τελείως μόνιμη, μπορείτε να απομακρύνετε τη βαφή από το κεφάλι σας χρησιμοποιώντας τεχνικές για την αφαίρεση του χρώματος.

  • Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας
    Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας

    Για αιώνες το τσάι μέντας ήταν απολαυστικό για τη δροσιστική γεύση του, καθώς επίσης και για τις θεραπευτικές του ιδιότητες. Παραδοσιακά, το συνιστούσαν οι βοτανολόγοι και άλλοι φυσικοί θεραπευτές για την ανακούφιση από μια σειρά διαταραχών.

  • Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!
    Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!

    Υπάρχει τίποτα πιο ενοχλητικό από έναν κνησμό που δεν λέει να ικανοποιηθεί από λίγο ξύσιμο; Ξύνοντας το κεφάλι σας συχνά φαίνεται να είναι ιδιαίτερα αντιαισθητικό, καθώς οι άνθρωποι το συνδέουν συχνά με κάποια ασθένεια ή με την έλλειψη καθαριότητας.

  • Ασκήσεις για το σύσφιξη και τόνωση κάτω από το σαγόνι
    Ασκήσεις για το σύσφιξη και τόνωση κάτω από το σαγόνι

    Αν έχετε διπλοσάγονο, το πιθανότερο είναι να θέλετε διακαώς να απαλλαγείτε από αυτό. Το πιο δύσκολο πράγμα σε ό, τι αφορά το διπλοσάγονο είναι ότι ακόμη κι οι πιο λεπτοί άνθρωποι μπορούν να παρουσιάσουν τέτοιο.