Μεσημεριανό γεύμα ή όχι;

Rate this item
(0 votes)
Published in health;

Πότε ήταν η τελευταία φορά που κάνατε ένα σωστό διάλειμμα για μεσημεριανό γεύμα ;Και όχι  ένα απλό σάντουιτς στο γραφείο σας, ενώ απαντάτε σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ,δεν μετράνε! Οι εμπειρογνώμονες είναι τόσο ανήσυχοι  για την έλλειψη του μεσημεριανού διαλείμματος σε χώρους εργασίας και προτείνουν να γίνονται  υποχρεωτικά.

 Να αφιερώνουμε χρόνο για να τρώμε μεσημεριανό ή όχι;

Ο καθηγητής Φρανκ Partnoy,  ο οποίος είναι επίσης ένας πρώην έμπορος της Wall Street  είναι αρχηγός του καλέσματος  των εργαζομένων σε   υποχρεωτικά διαλείμματα. Το επιχείρημά του: ότι η λήψη ενός μεσημεριανού διαλείμματος  μας επιτρέπει να χαλαρώσουμε, να επιβραδύνουμε και να βάλουμε τα πράγματα σε μια νέα προοπτική.

"Αν καταπιανόμαστε συνέχεια με τη δουλειά μας  και δεν παίρνουμε λίγο αέρα κατά τη διάρκεια της ημέρας, θα δυσκολευόμαστε να σκεφτόμαστε στρατηγικές ή την πορεία της καθημερινής εργασίας μας σε ευρύτερο πλαίσιο," ο Partnoy τονίζει.

Ο Partnoy κάνει αυτή τη διαπίστωση στον χώρο που κινούνται  οι χρηματιστές, οι οποίοι είναι γνωστό ότι  παρακάμπτουν το γεύμα, επειδή  εργάζονται ως αργά , με αποτέλεσμα να κάνουν ξέφρενο γλέντι τρώγοντας  fastfood. Είναι ενδιαφέρον, σε ένα εμπορικό κέντρο στο Τόκιο, όπου ο Partnoy κάποτε εργαζόταν, υπήρχε κανόνας  υποχρεωτικού διαλείμματος 90 λεπτών  κάθε μέρα. Σημειώνει ότι η διακοπή αυτή είχε μια εξαιρετικά θετική επίδραση στα επίπεδα του εμπορίου, λέγοντας ότι οι εργαζόμενοι φαινόταν να έχουν λιγότερο άγχος και ήταν σε θέση να εργαστούν πιο αποτελεσματικά και στρατηγικά μετά τη λήψη του διαλείμματος.

Η παραγωγικότητα είναι ένας μόνο από τους τομείς που ωφελούνται από ένα διάλειμμα για γεύμα. Εδώ είναι μερικοί άλλοι λόγοι που δείχνουν ότι είναι χρήσιμο να απομακρυνθείτε ένα βήμα μακριά από το γραφείο σας:

    Διαχειριστείτε το βάρος σας: Η έρευνα έχει δείξει ότι η κατανάλωση τριών γευμάτων και δύο σνακ κάθε μέρα μπορεί να βοηθήσει στη διατήρηση σωστού βάρος. Τρώγοντας ένα φρέσκο ​​και πλήρες γεύμα μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να αποφύγετε τα ενοχλητικά απογευματινά γεύματα, όταν πολλοί από εμάς συμβιβαζόμαστε με ένα ζαχαρούχο ή αλμυρό σνακ.

    Έχετε περισσότερη ενέργεια: Τρώγοντας όλη την ημέρα κρατάτε επίσης σε καλά  επίπεδα την ενέργειάς σας. Αυτό με τη σειρά του μπορεί να σας βοηθήσει να εργαστείτε πιο αποτελεσματικά και να απολαύσετε το έργο σας περισσότερο.

    Πηγαίνετε σε μια ημερομηνία: Ο Partnoy επισημαίνει ότι το μεσημεριανό διάλειμμα είναι σημαντικό  για τους αδέσμευτους ανθρώπους. Με ελεύθερο χρόνο κατά τη διάρκεια της ημέρας, μπορείτε να αποφύγετε κάποια μέρα τα ενοχλητικά δείπνα και να επιλέξουν μια πιο χαλαρή συνάντηση γεύμα αντ 'αυτού.

    Εκτελέστε θελήματα: Αν είναι ανάγκη να ασφαλίσετε το αυτοκίνητό σας ή να συντάξετε  μια σημαντική επιστολή, αντί να σπαταλάτε το Σαββατοκύριακο σας , πάρτε το χρόνο κατά τη διάρκεια της ημέρας σας για να τρέξει τα θελήματα.

    Κάνετε καλύτερες επιλογές τροφίμων: Αν δεν δώσετε στον εαυτό σας χρόνο για ένα  σωστό μεσημεριανό διάλειμμα, έχετε περισσότερες πιθανότητες να κάνει μια κακή επιλογή τροφίμων. Τα Fastfood μπορεί να είναι βολικά, αλλά προσθέτουν μόνο περιττές θερμίδες, λίπος και άλλα περιττά πράγματα στη διατροφή σας. Εάν έχετε ένα μεγάλο διάλειμμα, ωστόσο, μπορείτε να πάρετε το χρόνο σας και  να απολαύσετε ένα υγιεινό γεύμα με τους συναδέλφους σε ένα εστιατόριο. Ή ακόμα καλύτερα, να πάρετε το μεσημεριανό γεύμα από το σπίτι και να το φάτε σε ένα ηλιόλουστο σημείο.

Πιο πρακτικά

Για μερικούς από εμάς, η επιλογή να λάβουμε ένα σωστό μεσημεριανό διάλειμμα μπορεί να μην περνάει από τα χέρια μας. Ίσως να θέλετε να συνομιλήσετε με το αφεντικό σας για το πώς θα μπορούσατε να ωφεληθείτε από την καθιέρωση των καθημερινών διαλειμμάτων . Μπορεί να πάρει κάποιο νέο υπάλληλο ώστε να απαντά στο διάστημα του διαλείμματος στα τηλέφωνα, αλλά σίγουρα αξίζει τον κόπο.

Ειδαν προσφατα

  • Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!
    Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!

    Κοιταζόμαστε στον καθρέφτη καθημερινά θαυμάζοντας (ή ως ασυγκράτητη επιθυμία) την εμφάνισή μας και κριτικάροντας τι μας αρέσει και τι δε μας αρέσει σ’αυτήν. Οι ρυτίδες, οι λεπτές γραμμές, οι πανάδες ή τα σημάδια γήρανσης, το σχήμα των χειλιών μας και EW – τι είναι αυτά τα μαύρα σημάδια;

  • Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας
    Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας

     ΄Εχει συμβεί σε όλες μας, αυτή η βαφή μαλλιών με την οποία βάψαμε τα μαλλιά μας, αντί για ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ που περιμέναμε να βγει, να βγει τελικά πραγματικά απαίσια. Είτε είναι ημι-μόνιμη, σχεδόν μόνιμη ή τελείως μόνιμη, μπορείτε να απομακρύνετε τη βαφή από το κεφάλι σας χρησιμοποιώντας τεχνικές για την αφαίρεση του χρώματος.

  • Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας
    Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας

    Για αιώνες το τσάι μέντας ήταν απολαυστικό για τη δροσιστική γεύση του, καθώς επίσης και για τις θεραπευτικές του ιδιότητες. Παραδοσιακά, το συνιστούσαν οι βοτανολόγοι και άλλοι φυσικοί θεραπευτές για την ανακούφιση από μια σειρά διαταραχών.

  • Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!
    Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!

    Υπάρχει τίποτα πιο ενοχλητικό από έναν κνησμό που δεν λέει να ικανοποιηθεί από λίγο ξύσιμο; Ξύνοντας το κεφάλι σας συχνά φαίνεται να είναι ιδιαίτερα αντιαισθητικό, καθώς οι άνθρωποι το συνδέουν συχνά με κάποια ασθένεια ή με την έλλειψη καθαριότητας.

  • Ανταύγειες στα Μαλλιά
    Ανταύγειες στα Μαλλιά

     Θεωρείτε ότι οι ανταύγειες στα μαλλιά είναι παιχνιδάκι; Ξανασκεφτείτε το. Κυκλοφορούν πολλές διαφορετικές ιδέες και τάσεις για ανταύγειες στα μαλλιά αυτές τις μέρες, στις οποίες πολλές γυναίκες παίρνουν μέρος, ακόμη κι αν σε κάποιες περιπτώσεις ίσως δεν θα έπρεπε.