Πώς μπορώ να ζήσω την στιγμή;

Rate this item
(0 votes)
Published in health;

Μήπως στεναχωριέστε για το παρελθόν και ανησυχείτε πολύ για το μέλλον; Πολλοί από εμάς το κάνουμε. Οι ειδικοί λένε ότι με το να είναι πιο προσεκτικοί και να στηριζόμαστε στο παρόν, μπορούμε να  απολαύσουμε μια πλήρη, ικανοποιητική ζωή. Όμως πώς μπορούμε να ζούμε την στιγμή;

Δώστε πληρότητα στο μυαλό σας

Ζώντας τη στιγμή έχετε συναίσθηση  και πλήρη επίγνωση της ζωής σας . Σε αυτή τη στιγμή. Όχι πριν από πέντε λεπτά, όχι τέσσερα χρόνια μπροστά, αλλά αυτή τη στιγμή. Ακούγεται απλό, έτσι; Μπορεί να είναι, με λίγη πρακτική.

Γιατί πρέπει να δουλέψετε την πληρότητα του μυαλού; Με επίκεντρο τα πράγματα όπως συμβαίνουν, μπορείτε να διαπιστώσετε ότι η ζωή γίνεται πιο πλούσια και να αισθανθείτε πιο ευτυχισμένοι και υγιείς. Τρώγοντας γίνεται πιο ευχάριστη η ζωή σας , ξοδεύοντας χρόνο με τους φίλους και τις οικογένειες πιο υγιεινή και ακόμα μια βαρετή δουλειά όπως το πλύσιμο των πιάτων μπορεί να γίνει πιο ενδιαφέρουσα.

Είναι απλό, κάνει ένα πράγμα

Μπορούμε να καυχηθούμε ότι είμαστε  πολυάσχολα άτομα, αλλά το να κάνουμε  ένα εκατομμύριο πράγματα ταυτόχρονα μπορεί να είναι επιβλαβές για την υγεία και την ευτυχία μας. Είναι καλύτερο να κάνουμε ένα πράγμα τη φορά. Όταν καθόμαστε για φαγητό, απλά να τρώμε και όχι να μιλάμε, να παρακολουθήσετε τηλεόραση ή να διαβάζουμε περιοδικά και εφημερίδες. Απλά  να τρώμε. Κατά την οδήγηση, απλά να οδηγούμε το αυτοκίνητο. Όταν βγαίνουμε  με έναν φίλο, να του δώσουμε όλη μας την προσοχή. Υπάρχει μια  Ζεν παροιμία που αναφέρει: «Όταν περπατάς να περπατάς. Έτσι λοιπόν όταν τρως να τρως. Δοκιμάστε το! Θα δεις πόσο επικεντρώνεσαι σε κάτι κάνοντας ένα πράγμα τη φορά.

Παρέμεινε πιο αργός

Ο σύγχρονος τρόπος ζωής μας  ωθεί να βιαστούμε. Βιασύνη για συναντήσεις, σπεύδουμε να πάρουμε τα παιδιά από το σχολείο, γρήγορα να πάμε στον γιατρό (και αυτό  για να καθίσουμε με ανυπομονησία για είκοσι λεπτά περιμένοντας τη σειρά μας!) Όταν κάνετε ένα ενιαίο έργο - όπως να φτιάξετε ένα φλιτζάνι τσάι, κάντε το σιγά σιγά. Κάντε την κάθε κίνηση σκόπιμη και ελεγχόμενη. Σκεφτείτε πώς το σώμα σας κινείται για να ολοκληρωθεί το έργο. Έτσι ένας καλός τρόπος για να επιβραδύνετε είναι να προσθέσετε ένα ρυθμιστικό διάλειμμα πριν από ραντεβού. Δίνοντας στον εαυτό σας περισσότερο χρόνο για να ολοκληρώσει μια εργασία, θα είστε  λιγότερο αναγκασμένοι να βιαστείτε. Επίσης, θα σας δώσουν ανάσα λίγα λεπτά για να αντιμετωπίσετε το επόμενο πράγμα.

Κάνει ό, τι αξίζει μόνο

Όταν κοιτάτε το πρόγραμμά σας, αυτό μπορεί να φαίνεται αδύνατον να περικόψετε  εργασίες. Αλλά αυτό μπορεί να γίνει, ανεξάρτητα από το πόσο πολυάσχολοι είστε. Σίγουρα, μπορεί να σημαίνει ότι πρέπει να «ρίξετε» μερικά πράγματα ή να τα αφήσει για αύριο, αλλά ο κόσμος σας δεν θα γυρίσει ανάποδα αν τα βάλετε για λίγο στο περιθώριο.

Δώστε έμφαση σε σημαντικά πράγματα της καθημερινότητας σας  και αφήστε τα υπόλοιπα  κάποια άλλη ημέρα. Κάντε αυτό που έχει σημασία, κάντε το  καλά και να είστε ευτυχισμένοι γι’ αυτό .

Ειδαν προσφατα

  • Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!
    Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!

    Κοιταζόμαστε στον καθρέφτη καθημερινά θαυμάζοντας (ή ως ασυγκράτητη επιθυμία) την εμφάνισή μας και κριτικάροντας τι μας αρέσει και τι δε μας αρέσει σ’αυτήν. Οι ρυτίδες, οι λεπτές γραμμές, οι πανάδες ή τα σημάδια γήρανσης, το σχήμα των χειλιών μας και EW – τι είναι αυτά τα μαύρα σημάδια;

  • Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας
    Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας

     ΄Εχει συμβεί σε όλες μας, αυτή η βαφή μαλλιών με την οποία βάψαμε τα μαλλιά μας, αντί για ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ που περιμέναμε να βγει, να βγει τελικά πραγματικά απαίσια. Είτε είναι ημι-μόνιμη, σχεδόν μόνιμη ή τελείως μόνιμη, μπορείτε να απομακρύνετε τη βαφή από το κεφάλι σας χρησιμοποιώντας τεχνικές για την αφαίρεση του χρώματος.

  • Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας
    Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας

    Για αιώνες το τσάι μέντας ήταν απολαυστικό για τη δροσιστική γεύση του, καθώς επίσης και για τις θεραπευτικές του ιδιότητες. Παραδοσιακά, το συνιστούσαν οι βοτανολόγοι και άλλοι φυσικοί θεραπευτές για την ανακούφιση από μια σειρά διαταραχών.

  • Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!
    Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!

    Υπάρχει τίποτα πιο ενοχλητικό από έναν κνησμό που δεν λέει να ικανοποιηθεί από λίγο ξύσιμο; Ξύνοντας το κεφάλι σας συχνά φαίνεται να είναι ιδιαίτερα αντιαισθητικό, καθώς οι άνθρωποι το συνδέουν συχνά με κάποια ασθένεια ή με την έλλειψη καθαριότητας.

  • Ανταύγειες στα Μαλλιά
    Ανταύγειες στα Μαλλιά

     Θεωρείτε ότι οι ανταύγειες στα μαλλιά είναι παιχνιδάκι; Ξανασκεφτείτε το. Κυκλοφορούν πολλές διαφορετικές ιδέες και τάσεις για ανταύγειες στα μαλλιά αυτές τις μέρες, στις οποίες πολλές γυναίκες παίρνουν μέρος, ακόμη κι αν σε κάποιες περιπτώσεις ίσως δεν θα έπρεπε.