Πώς να αποκτήσετε αδύνατα και κομψά πόδια

Rate this item
(0 votes)

Υπάρχει τίποτα πιο εκπληκτικό από τα καυτά, σέξι πόδια; Το καλοκαίρι έφτασε και πάλι, αλλά έχετε αρκετό χρόνο για να τονώσετε τα πόδια, τους μηρούς και τους γοφούς σας, έτσι ώστε να δείχνετε υπέροχες με τις κοντές καλοκαιρινές φούστες και τα σορτσάκια που αγαπάμε όλες να φοράμε τους πιο καυτούς μήνες.

Το μυστικό για να έχετε σέξι πόδια είναι να σχηματίσετε μύες και να κάψετε λίπος ταυτόχρονα. Οι ακόλουθες απλές ασκήσεις θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε τα πόδια που σας αξίζουν!  

Εκγύμναση τετρακέφαλων

Αυτή η άσκηση μπορεί να γίνει εύκολα στο σπίτι χωρίς να απαιτείται έξτρα εξοπλισμός. Καθίστε στο πάτωμα του δωματίου σας κρατώντας την πλάτη ίσια. Στη συνέχεια, τοποθετήστε τα χέρια σας δίπλα σας στο πάτωμα. Προεκτείνετε το δεξί πόδι σας προς τα μπροστά και λυγίστε το αριστερό γόνατο τοποθετώντας το αριστερό πέλμα έτσι ώστε να είναι επίπεδο προς το πάτωμα. Εκπνεύστε και σφίξτε τους μύες στο πάνω μέρος των μηρών. Αυτοί είναι οι τετρακέφαλοι μύες. Πιέστε το πίσω μέρος του ποδιού πάνω στο πάτωμα και στη συνέχεια κρατήστε σε αυτή τη θέση 10 δευτερόλεπτα. Χαλαρώστε και επαναλάβετε τα ίδια βήματα με το άλλο πόδι. Επαναλάβετε 10 φορές και για τα δύο πόδια και θα έχετε πιο σφιχτούς μηρούς εσωτερικά και εξωτερικά μέσα σε λίγες εβδομάδες.

Σμιλεύστε τους γοφούς σας

Για να δυναμώσετε τους γοφούς σας αρχίστε όπως κάνατε και με την πρώτη άσκηση καθισμένοι στο πάτωμα με την πλάτη ίσια και τα χέρια στο πλάι πάνω στο πάτωμα. Τώρα τεντώστε το δεξί πόδι μπροστά και λυγίστε το αριστερό γόνατο τοποθετώντας το πέλμα επίπεδο προς το πάτωμα. Εκπνεύστε και στη συνέχεια πιέστε το δεξί πέλμα σφίγγοντας τον τετρακέφαλο του δεξιού ποδιού. Σηκώστε το πόδι σας 10-15 εκατοστά από το πάτωμα κρατώντας το ίσιο και μείνετε σε αυτή τη θέση 10 δευτερόλεπτα. Όπως κάνατε και στην προηγούμενη άσκηση επαναλάβετε 10 φορές για κάθε πόδι.

Δυναμώστε τα οπίσθιά σας

Όλοι θέλουν ωραία, σφιχτά οπίσθια, έτσι δεν είναι; Μπορείτε να το κάνετε εύκολα μόνοι σας με μια καρέκλα. Αρχίστε καθισμένοι στην άκρη οποιασδήποτε καρέκλας (προτιμήστε μια επίπεδη, σκληρή καρέκλα) και απλώστε τα χέρια σας κοντά στην περιοχή των γοφών. Τοποθετήστε τα πέλματα στο πάτωμα και λυγίστε τα γόνατα. Εκπνεύστε και σηκώστε τους γοφούς χρησιμοποιώντας τα χέρια και τα πέλματα για να στηρίξετε τον υπόλοιπο κορμό σας. Ενώ κάνετε την άσκηση προσπαθήστε να φανταστείτε κάποιον να τραβάει τους γοφούς προς το ταβάνι. Κυρτώστε μέχρι να σχηματίσετε μια γέφυρα. Κρατηθείτε για 20 δευτερόλεπτα και στη συνέχεια καθίστε αργά στην καρέκλα με ελεγχόμενο τρόπο. Επαναλάβετε την άσκηση μέχρι να μπορείτε να κρατηθείτε σε αυτή τη στάση για 60 δευτερόλεπτα ή περισσότερο.

Αεροβική άσκηση

Όποτε κάνετε ασκήσεις ενδυνάμωσης ή τόνωσης των μυών είναι πάντα μια καλή ιδέα να κάνετε μερικές αεροβικές ασκήσεις για να κάψετε τα περιττά παχάκια. Αυτό είναι απαραίτητο αν έχετε κυτταρίτιδα στα πόδια και ψωμάκια. Ένα γρήγορο περπάτημα 30 λεπτών, το τρέξιμο, η άσκηση ενός αθλήματος ή το ποδήλατο όλα είναι καλοί τρόποι για να δουλέψετε τους μύες της καρδιάς. Κάντε για 30 λεπτά την ημέρα ό, τι ανεβάζει τον καρδιακό ρυθμό σας για να μεγιστοποιήσετε την καύση του λίπους

Ειδαν προσφατα

  • Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!
    Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!

    Κοιταζόμαστε στον καθρέφτη καθημερινά θαυμάζοντας (ή ως ασυγκράτητη επιθυμία) την εμφάνισή μας και κριτικάροντας τι μας αρέσει και τι δε μας αρέσει σ’αυτήν. Οι ρυτίδες, οι λεπτές γραμμές, οι πανάδες ή τα σημάδια γήρανσης, το σχήμα των χειλιών μας και EW – τι είναι αυτά τα μαύρα σημάδια;

  • Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας
    Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας

     ΄Εχει συμβεί σε όλες μας, αυτή η βαφή μαλλιών με την οποία βάψαμε τα μαλλιά μας, αντί για ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ που περιμέναμε να βγει, να βγει τελικά πραγματικά απαίσια. Είτε είναι ημι-μόνιμη, σχεδόν μόνιμη ή τελείως μόνιμη, μπορείτε να απομακρύνετε τη βαφή από το κεφάλι σας χρησιμοποιώντας τεχνικές για την αφαίρεση του χρώματος.

  • Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας
    Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας

    Για αιώνες το τσάι μέντας ήταν απολαυστικό για τη δροσιστική γεύση του, καθώς επίσης και για τις θεραπευτικές του ιδιότητες. Παραδοσιακά, το συνιστούσαν οι βοτανολόγοι και άλλοι φυσικοί θεραπευτές για την ανακούφιση από μια σειρά διαταραχών.

  • Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!
    Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!

    Υπάρχει τίποτα πιο ενοχλητικό από έναν κνησμό που δεν λέει να ικανοποιηθεί από λίγο ξύσιμο; Ξύνοντας το κεφάλι σας συχνά φαίνεται να είναι ιδιαίτερα αντιαισθητικό, καθώς οι άνθρωποι το συνδέουν συχνά με κάποια ασθένεια ή με την έλλειψη καθαριότητας.

  • Ασκήσεις για το σύσφιξη και τόνωση κάτω από το σαγόνι
    Ασκήσεις για το σύσφιξη και τόνωση κάτω από το σαγόνι

    Αν έχετε διπλοσάγονο, το πιθανότερο είναι να θέλετε διακαώς να απαλλαγείτε από αυτό. Το πιο δύσκολο πράγμα σε ό, τι αφορά το διπλοσάγονο είναι ότι ακόμη κι οι πιο λεπτοί άνθρωποι μπορούν να παρουσιάσουν τέτοιο.