Βιταμίνες μαλλιών που δίνουν δύναμη στα μαλλιά

Η καλή διατροφή είναι πολύ σημαντική για την ανάπτυξη της υγείας των μαλλιών, ακριβώς όπως είναι απαραίτητη και για τη συνολική καλή υγεία. Αν και ο οργανισμός χρειάζεται μια ποικιλία βιταμινών και ανόργανων συστατικών για να διατηρήσει τις λειτουργίες του, υπάρχουν αρκετές που είναι ειδικά για την ανάπτυξη των μαλλιών και την υγεία.

Αν θέλετε πιο υγιή μαλλιά, τότε χρειάζεστε βιταμίνες για τα μαλλιά. Οι μπούκλες σας μεγαλώνουν από τη ρίζα. Η βιταμίνη για τα μαλλιά είναι η ισχυρότερη μέθοδος να μεγαλώσουν και να ενισχυθούν τα μαλλιά ανεξάρτητα ποιες είναι οι αιτίες των προβλημάτων. Όλα τα προβλήματα είναι αποτέλεσμα χαμηλής διατροφής στη ρίζα.

Οι βιταμίνες δεν είναι μόνο για την απώλεια των μαλλιών, αλλά και για τις ακόλουθες ζημίες των μαλλιών.

  • Ευθραυστότητα
  • Ανάπτυξη μαλλιών
  • Ακατάλληλη διατροφή
  • Πρόληψη προβλημάτων
  • Αντιστροφή γήρανσης των μαλλιών
  • Βιταμίνη Α. Αντιοξειδωτικό που βοηθά στην παραγωγή υγιούς σμήγματος στο τριχωτό της κεφαλής. Πηγές τροφών: ψάρια, λάδι από συκώτι, κρέας, γάλα, τυρί, αυγά, σπανάκι, μπρόκολο, λάχανο, καρότα, βερίκοκα και ροδάκινα. Ημερήσια δόση: 5.000 ΔΜ. Η υπερβολική πρόσληψη μπορεί να προκαλέσει απώλεια μαλλιών και άλλα σοβαρά προβλήματα.
  • Βιταμίνη C. Αντιοξειδωτικό που βοηθά στη διατήρηση της υγείας του δέρματος και των μαλλιών. Πηγές τροφών: εσπεριδοειδή, φράουλες, ακτινίδια, πεπόνι, ανανάς, τομάτες, πράσινες πιπεριές, πατάτες και σκούρα πράσινα λαχανικά. Ημερήσια δόση: 60 mg.
  • Βιταμίνη Ε. Αντιοξειδωτικό που ενισχύει την κυκλοφορία του τριχωτού της κεφαλής. Πηγές τροφών: φυτικά έλαια ψυχρής πίεσης, σιτέλαιο, σόγια, ωμοί σπόροι και ξηροί καρποί, ξερά φασόλια και φυλλώδη πράσινα λαχανικά. Ημερήσια δόση: έως 400 ΔΜ. Προειδοποιήσεις: Μπορεί να αυξήσει την αρτηριακή πίεση και να μειώσει την πήξη του αίματος. Τα άτομα που παίρνουν φαρμακευτική αγωγή για την υψηλή αρτηριακή πίεση ή αντιπηκτικά πρέπει να κάνουν εξετάσεις με τον γιατρό τους πριν από τη λήψη συμπληρωμάτων βιταμίνης Ε.
  • Νιασίνη (βιταμίνη Β3). Προωθεί την κυκλοφορία του τριχωτού της κεφαλής. Πηγές τροφών: μαγιά μπύρας, φύτρο σιταριού, ψάρι, κοτόπουλο, γαλοπούλα και κρέας. Ημερήσια δόση: 15 mg. Προειδοποιήσεις: Η λήψη περισσότερων από 25 mg την ημέρα μπορεί να οδηγήσει σε « φλος νιασίνης», μια αίσθηση προσωρινής θερμότητας χάρη στο παντοθενικό οξύ (βιταμίνη B5), αποτρέπει το γκριζάρισμα και την τριχόπτωση. Πηγές τροφίμων: δημητριακά ολικής άλεσης, μαγιά μπύρας, οργανικά κρέατα και κρόκος αυγών. Ημερήσια δόση: 4-7 mg.
  • Βιταμίνη B6. Αποτρέπει την απώλεια μαλλιών, συμβάλλει στην παραγωγή μελανίνης που δίνει το χρώμα στα μαλλιά. Πηγές τροφών: μαγιά μπύρας, συκώτι, δημητριακά ολικής αλέσεως, λαχανικά, οργανικά κρέατα και κρόκος αυγού. Ημερήσια δόση: 1,6 mg. Προειδοποιήσεις: Σε υψηλές δόσεις μπορεί να προκαλέσει μούδιασμα στα χέρια και τα πόδια.
  • Βιταμίνη B12. Αποτρέπει την απώλεια μαλλιών. Πηγές τροφίμων: κοτόπουλο, ψάρια, αυγά και γάλα. Ημερήσια δόση: 2 mg.

ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ότι η ομάδα Β βιταμινών, τα αμινοξέα και τα μέταλλα, όπως ο ψευδάργυρος, κάνουν τα μαλλιά σας να αναπτύσσονται πολύ πιο υγιή.

Rate this item
(0 votes)