Ασκήσεις προσώπου για να το διατηρήσετε νεανικό!

Όλοι θέλουμε να διατηρήσουμε τη νεανική μας εμφάνιση για όσο περισσότερο μπορούμε. Υπάρχουν κρέμες, χειρουργικές επεμβάσεις που βοηθούν κι ένας αριθμός άλλων προϊόντων που κυκλοφορούν στην αγορά σήμερα και βοηθούν στην καταπολέμηση των σημαδιών γήρανσης,

όμως μπορείτε να κάνετε κάποια πράγματα στο σπίτι και δεν κοστίζουν τίποτα περισσότερο εκτός από ένα μικρό κομμάτι του χρόνου σας.

Οι ασκήσεις προσώπου είναι γνωστές εδώ και πάρα πολλά χρόνια για τη βοήθεια που προσφέρουν στη μείωση των σημαδιών γήρανσης, αν γίνουν σωστά. Όλοι μπορούν να κάνουν αυτές τις απλές ακήσεις για να διατηρηθεί ο τόνος των μυών κάτω απ’το δέρμα που συσφίγγει και λειαίνει το πρόσωπο. Δοκιμάστε μερικές απ’αυτές τις ασκήσεις στο μέτωπο, στα χείλια, στα μάτια και τα φρύδια σήμερα κάνοντας στο πρόσωπό σας εκείνο το άμεσο φέις λίφτινγκ που πάντα επιθυμούσατε.

Μέτωπο

Ένα μέτωπο χωρίς ρυτίδες κι άλλα σημάδια γήρανσης θα διατηρήσει τη νεανικότητά σας περισσότερο καιρό. Ο καλύτερος τρόπος για να δουλέψετε καλύτερα το μέτωπό σας είναι να τοποθετήσετε τους δείκτες των δαχτύλων ακριβώς επάνω στα μάτια. Στη συνέχεια προσπαθήστε ν’ανασηκώσετε τα φρύδια σας. Ενώ τ’ανασηκώνετε τραβήξτε το δέρμα προς τα κάτω. Επαναλάβετε αυτή την άσκηση καθημερινά τουλάχιστον δέκα φορές την ημέρα για να διατηρήσετε το μέτωπό σας λείο χωρίς ρυτίδες.

Χείλη

Οι ρυτίδες γύρω απ’τα χείλια είναι σημάδι που μας λέει ότι γερνάμε, μπορούμε όμως να τις εμποδίσουμε. Πριν κάνετε την άσκηση πρέπει να πλύνετε καλά τα χέρια και τα δάχτυλά σας. Τώρα τοποθετήστε ένα δάχτυλο ανάμεσα στα χείλη σας και κλείστε τα. Ρουφήξτε το για τουλάχιστον 3 δευτερόλεπτα κι απελευθερώστε. Επαναλάβετε για τουλάχιστον 15 φορές καθημερινά για να διατηρήσετε την περιοχή των χειλιών σας λεία και χωρίς γραμμές και ρυτίδες.

Μάτια και φρύδια

Η περιοχή των ματιών και των φρυδιών είναι μια περιοχή, την οποία πολλές γυναίκες θέλουν να κρατήσουν καθαρή από λεπτές γραμμές και ρυτίδες. Εκτός απ’αυτό, τα μάτια είναι ένα απ’τα χαρακτηριστικά του προσώπου που προσέχουν οι άλλοι αμέσως, επομένως οποιαδήποτε ρυτίδα σ’αυτήν την περιοχή είναι σίγουρα ένας δείκτης γήρανσης (ή νεότητας).

Ξεκινήστε κλείνοντας τα μάτια και χαλαρώνοντας. Κινήστε αργά τα μάτια πάνω κάτω κάτω απ’τα βλέφαρά σας. Επαναλάβετε τουλάχιστον 15 φορές και κάντε την το λιγότερο μια φορά την ημέρα.

Για τα φρύδια καθίστε με την πλάτη ίσια, κλείστε τα μάτια και χαλαρώστε. Τώρα, ανασηκώστε αργά τα φρύδια ενώ τεντώνετε τις βλεφαρίδες. Κατά τη διάρκεια της άσκησης να κρατάτε τα μάτια κλειστά. Επαναλάβετε τουλάχιστον 15 φορές και μια φορά καθημερινά για να διατηρήσετε την περιοχή των φρυδιών ανορθωμένη και χωρίς ρυτίδες.

Συμβουλή μπόνους: Αντιηλιακή κρέμα

Μαζί με τις ασκήσεις προσώπου είναι σημαντικό ν’απλώνετε στο πρόσωπό σας καθημερινά μια αντιηλιακή κρέμα πριν βγείτε έξω. Να προτιμάτε δείκτη προστασίας 15 καθημερινά, είτε βρέχει είτε έχει λιακάδα, για να διατηρήσετε το πρόσωπό σας όσο πιο νεανικό γίνεται.

Rate this item
(0 votes)