Πως να θεραπεύσετε και να προλάβετε τις ρυτίδες ύπνου

Μην αφήνετε τον ύπνο να γίνει ο χειρότερος εφιάλτης της επιδερμίδας σας

     Ύπνος ομορφιάς. Είναι μια καταπληκτική ιδέα, έτσι δεν είναι; Μπορείτε να πάτε για ύπνο, να περάσετε οχτώ ώρες στην χώρα το ύπνου και, στη συνέχεια, να ξυπνήσετε εντελώς ανανεωμένες, λαμπερές και σαν πριγκίπισσες του παραμυθιού το πρωί. Ή τουλάχιστον έτσι λέει η θεωρία.

 Ενώ αυτό μπορεί να ισχύει σε νεότερη ηλικία (δεν υπάρχει καμία αμφιβολία πόσο καλύτερα μπορείτε να φαίνεστε μετά από ένα καλό νυχτερινο ύπνο), καθώς γερνάτε ο ύπνος ομορφιάς καταλήγει, επίσης, με μερικές λιγότερο καλλωπιστικές παρενέργειες: ρυτίδες ύπνου, ζαρωματιές απ’ το μαξιλάρι και ζαρωματιές στο ντεκολτέ.

 Ξυπνώντας με τις μικροσκοπικές γραμμές που προκύπτουν από τον ύπνο στο πλευρό ή με το πρόσωπό σας να πιέζεται απ’ το μαξιλάρι σας κάνει να αισθάνεστε λιγότερο ανανεωμένες και αναζωογονημένες, και πιο τσαλακωμένες και ταλαιπωρημένες. Και παρόλο που κάποιες ρυτίδες ύπνου εξαφανίζονται μετά από μισή ώρα περίπου, άλλες χαραγματιές μπορεί να γίνουν πιο μόνιμες, καθώς γερνάτε και το δέρμα σας χάνει ένα μέρος από την ελαστικότητά του.

   Πώς θα αντιμετωπίσετε, λοιπόν, αυτές τις ενοχλητικές γραμμές που εμφανίζονται μέσα στη νύχτα; Υπάρχουν μερικά πράγματα που μπορείτε να δοκιμάσετε για να δώσετε στον εαυτό σας μια ομαλότερη επιδερμίδα τα πρωινά.

1) Αλλάξτε θέση στον ύπνο σας
     Αν κοιμάστε στο ένα πλευρό, είναι πιο πιθανό ν’ αποκτήσετε τις γραμμές που εμφανίζονται στην πλευρά του προσώπου σας κοντά στα μάτια. Και αν έχετε την τάση να κοιμάστε στο ίδιο πλευρό κάθε βράδυ μπορεί να παρατηρήσετε ότι είναι πιο έντονες σε αυτό το μισό του προσώπου σας. Αν μπορείτε να εκπαιδεύσετε τον εαυτό σας να κοιμηθεί ανάσκελα θα είστε σε θέση να τις αποτρέψετε από τη διαμόρφωση σε μια συγκεκριμένη πλευρά.

2) Αλλάξτε την μαξιλαροθήκη σας    

     Αν βρείτε τον ύπνο στ’ ανάσεκλα πάρα πολύ δύσκολο, προσπαθήστε ν’ αλλάζετε τακτικά τις βαμβακερές μαξιλαροθήκες με σατέν. Το σατέν είναι μαλακότερο για το πρόσωπο κι έτσι το δέρμα σας δεν θα τσαλακώνεται όταν βάζετε το κεφάλι σας στο μαξιλάρι.

3) Επενδύστε σε μια καλή κρέμα ματιών

     Απλώστε μια ισχυρή λειαντική και συσφικτική κρέμα ματιών γύρω από την περιοχή των ματιών πριν πάτε για ύπνο για να κρατήσει το ευαίσθητο δέρμα ενυδατωμένο και αφράτο κατά τη διάρκεια της νύχτας (και για να μειώσετε την πιθανότητα των ζαρωματιών όταν ξυπνήσετε).

4) Κάντε στο δέρμα σας μια πρωινή γυμναστική
     Ξυπνήστε κι ενεργοποιήστε την επιδερμίδα σας χρησιμοποιώντας ένα απαλό απολεπιστικό που απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα του δέρματος και δίνει ώθηση στην κυκλοφορία. Δοκιμάστε να ξεπλύνετε το πρόσωπό σας με κρύο νερό, καθώς αυτό συσφίγγει κι αναζωογονεί το δέρμα μετά την βραδινή ξεκούραση. Τώρα είναι η ώρα να εφαρμόσετε μια πρωινή κρέμα ματιών που περιέχει καφεΐνη για να τονώσει και να φωτίσει το δέρμα γύρω από τα μάτια σας.

Rate this item
(0 votes)