Ο ύπνος ανανεώνει το κουρασμένο δέρμα

Το θετικό με το δέρμα είναι ότι ανανεώνεται γρήγορα. Αν κοιμηθείτε καλά απόψε κι αύριο, θα το παρατηρήσουν όλοι. Μάλιστα, θα σας πουν πόσο ξεκούραστοι δείχνετε.

 

Πόσο ύπνο χρειάζεστε; Γύρω στις 7 με 8 ώρες ύπνου ομορφιάς φέρνουν αποτελέσματα, λένε οι ειδικοί μας. Ίσως αναρωτιέστε αν 7 με 8 ώρες ύπνου είναι αποτελεσματικές, οι 10 ή 11 ώρες μήπως είναι ακόμα καλύτερες; Τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι.

Υπάρχουν μελέτες που δείχνουν ότι ο υπερβολικός ύπνος είναι εξίσου βλαπτικός για το δέρμα σας. Οι πολλές ώρες ύπνου στην πραγματικότητα αυξάνουν την καταστροφή των κυττάρων του δέρματος.

Αν είστε πολύ κουρασμένοι, μπορείτε να πάρετε έναν υπνάκο, αλλά όχι πριν το μεσημέρι. Ο ύπνος δεν είναι κάτι που αποθηκεύεται.

5 βήματα για καλύτερο ύπνο ομορφιάς

Εφαρμόστε τις παρακάτω συμβουλές για καλύτερο ύπνο:

Ξεκινήστε με ένα τελετουργικό ύπνου που σας δίνει θετική ενέργεια. Αν φανταστείτε ένα όμορφο, υγιές δέρμα καθώς πέφτετε για ύπνο, το σώμα σας θα οδηγηθεί μόνο του προς αυτή την κατεύθυνση.

Υιοθετείστε ένα πρόγραμμα ύπνου. Καλό είναι να πηγαίνετε για ύπνο και να ξυπνάτε την ίδια ώρα κάθε μέρα. Η Doris Day αναφέρει ότι αυτός ο ρυθμός κάνει καλό στο δέρμα σας.

Κοιμηθείτε ανάσκελα. Όταν κοιμάστε μπρούμυτα, το πρόσωπό σας πιέζεται πάνω στο μαξιλάρι δημιουργώντας λεπτές γραμμές και ρυτίδες.

Βάλτε ένα μαλακό κάλυμμα πάνω στο μαξιλάρι σας. Μια μαξιλαροθήκη με πυκνή πλέξη νήματος είναι πιο φιλική προς το δέρμα σας.

Προτιμήστε τα λευκά σεντόνια. Οι βαφές στα σεντόνια και τις μαξιλαροθήκες μπορεί να ερεθίσουν ένα ευαίσθητο δέρμα.

Ακριβώς όπως κάνετε με τη διατροφή και την άσκησή σας, έτσι πρέπει να σέβεστε και τον ύπνο σας. Η Doris Day εξηγεί ότι πρέπει να βλέπετε τον ύπνο σας ως πηγή καυσίμων, ενέργειας και υγείας κι όχι μόνο ως κάτι που πρέπει να κάνετε.

Τη νύχτα, καλό θα ήταν να μην βάζετε απλώς τις πιζάμες σας και να ξαπλώνετε στο κρεβάτι. Ακολουθείστε  μια θεραπευτική κούρα ομορφιάς.

Η βραδινή σας ρουτίνα για τη φροντίδα του δέρματος θα πρέπει να περιλαμβάνει:

Καθαρισμό

Για ξηρό ή ευαίσθητο δέρμα, χρησιμοποιήστε ένα ήπιο καθαριστικό.

Για λιπαρό δέρμα, χρησιμοποιήστε ένα απολεπιστικό.

Χρήση αντιγηραντικών προϊόντων

Ανάλογα με την ηλικία και τον τύπο του δέρματός σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια κρέμα ρετινόλης με ή χωρίς συνταγή γιατρού για ομοιογενή επιδερμίδα και λείανση των λεπτών γραμμών κατά τη διάρκεια του ύπνου.

Ενυδάτωση

Για ξηρό ή ευαίσθητο δέρμα, χρησιμοποιήστε μια απαλή κρέμα, πλούσια σε ενυδατικά στοιχεία.

Για λιπαρό δέρμα, χρησιμοποιήστε μια ελαφριά ενυδατική κρέμα, χωρίς έλαια.

Rate this item
(0 votes)