Ανανεώστε την πρωινή σας ρουτίνα ομορφιάς

Συνεχίστε να λάμπετε μαθαίνοντας μερικά μυστικά για τη φροντίδα του δέρματος.

 

Συνηθίζετε να ξυπνάτε το πρωί κι απλώς να πλένεστε και να φεύγετε για τη δουλειά; Υιοθετήστε ένα καθημερινό πρόγραμμα που καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες, προστατεύει το δέρμα από τις ακτίνες του ήλιου και το ενυδατώνει και πολλά άλλα. Η αισθητική δερματολόγος Marianna Blyumin μοιράζεται τις δικές της συνήθειες για την περιποίηση δέρματος και δίνει συμβουλές για το πώς να το κρατήσετε λαμπερό.

Ασκηθείτε. Η άσκηση δεν είναι ωφελεί μόνο τους μυς σας, γι' αυτό σηκωθείτε από τον καναπέ σας και κινηθείτε. Σύμφωνα με τη Marianna Blyumin, με αυτόν τον τρόπο μειώνονται οι ορμόνες του στρες, οι φυσιολογικοί δείκτες του στρες που προκαλούν βλάβες σε όλο το σώμα σας και φυσικά και στο δέρμα σας. Η αεροβική άσκηση είναι η πιο κατάλληλη για τη διατήρηση των ορμονών του στρες σε χαμηλό επίπεδο. Περπατήστε, κάντε ποδήλατο, κολύμπι ή δοκιμάστε κάτι καινούριο, όπως πολεμικές τέχνες για 30 ως 45 λεπτά την ημέρα.

Κάντε απολέπιση. Ξυπνήστε το δέρμα σας καθώς κάνετε το μπάνιο σας. Η απολέπιση σώματος επιταχύνει την ανανέωση των κυττάρων του δέρματος, οι κατεστραμμένες ανώτερες στοιβάδες απομακρύνονται αφήνοντας το καινούριο δέρμα να λάμψει.

Η συχνότητα απολέπισης και το είδος του προϊόντος που θα χρησιμοποιήσετε εξαρτάται από τον τύπο του δέρματός σας. Αν το δέρμα σας είναι υπερβολικά ξηρό, βρείτε ένα ήπιο ενυδατικό απολεπιστικό και χρησιμοποιήστε το σε μηνιαία βάση. Το κανονικό δέρμα χρειάζεται εβδομαδιαία απολέπιση με ένα καθαριστικό σώματος που περιέχει μικρούς κόκκους. Αν έχετε λιπαρό δέρμα κάντε απολέπιση 3 φορές την εβδομάδα με οποιοδήποτε καθαριστικό σώματος που περιέχει κόκκους απολέπισης ή με ένα φυτικό σφουγγάρι. Στη συνέχεια, φροντίστε να βάλετε μια αρκετά μεγάλη ποσότητα ενυδατικής αναπλαστικής κρέμας. Οι αναπλαστικές κρέμες περιέχουν συστατικά όπως το κεραμίδιο, ένα λιπίδιο που όχι μόνο αποτρέπει την αφυδάτωση αλλά βοηθά και στην αναδόμηση του δέρματος.

Χρησιμοποιήστε ελαφρά προϊόντα. Αφήστε τις βαριές κρέμες προσώπου για τη νύχτα. Αντίθετα, χρησιμοποιήστε μια ελαφριά ενυδατική κρέμα, που δεν αφήνει στο δέρμα σας μια λιπαρή αίσθηση κατά τη διάρκεια της ημέρας. Η Marianna Blyumin προτείνει μια ενυδατική κρέμα με αντιοξειδωτικά, όπως πράσινο τσάι, σόγια, συνένζυμο Q10 ή βιταμίνες A, C και Ε, τα οποία εξουδετερώνουν τις ελεύθερες ρίζες που γερνούν το δέρμα σας και που συμβάλουν στην εμφάνιση καρκίνου του δέρματος.

Ενυδατωθείτε. Μπορεί να ενυδατώνετε ήδη το δέρμα σας εξωτερικά, πρέπει όμως να το κάνετε κι από μέσα. Όταν είστε αφυδατωμένοι, το δέρμα σας αρχίζει να φαίνεται θαμπό και ξηρό. Γι' αυτό είναι σημαντικό να το ενυδατώνετε πίνοντας άφθονο νερό.

Προστατευτείτε από τον ήλιο. Βάλτε στο καθημερινό πρόγραμμα φροντίδας του δέρματός σας ένα σχέδιο προστασίας από τον ήλιο.

Τρόποι προστασίας. Προστατευτείτε από τον καρκίνο του δέρματος και την πρόωρη γήρανση βάζοντας αντηλιακό με δείκτη προστασίας τουλάχιστον 30. Επιλέξτε ένα αντηλιακό που περιέχει είτε διοξείδιο του τιτανίου είτε οξείδιο του ψευδαργύρου, αντί για συστατικά όπως αβοβενζόνη, επειδή υπάρχουν λιγότερες πιθανότητες να ερεθίσουν το δέρμα σας. Το πιο σημαντικό είναι το αντηλιακό σας να σας προστατεύει από τις ακτίνες UVA και UVB.

Φροντίστε τα χείλη σας. Όταν προστατεύετε το πρόσωπό σας από τον ήλιο, μην ξεχνάτε τα χείλη σας. Ο καρκίνος στα χείλη είναι πιο επικίνδυνος από τις άλλες μορφές καρκίνου του δέρματος, επειδή είναι πιο πιθανό να εξαπλωθεί στα εσωτερικά όργανα. Επιλέξτε μια κρέμα χειλιών (lip balm) με δείκτη προστασίας τουλάχιστον 30.

Rate this item
(2 votes)