Πώς να απαλλαγείτε από τα ψωμάκια στην κοιλιά

Υπάρχει κάποιο σημείο του σώματός μας από το οποίο είναι πιο δύσκολο να χάσετε λίπος από ό, τι τα ψωμάκια της κοιλιάς; Οι γυναίκες για αιώνες προσπαθούν να χάσουν αυτά τα περιττά κιλά που επιμένουν να παραμένουν πάνω από το παντελόνι τους.

 Είτε οφείλεται σε δίαιτα υψηλή σε λιπαρά, σε υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ ή σε εγκυμοσύνη, τα ψωμάκια της κοιλιάς είναι το πιο «επίμονο» πάχος του σώματός μας και το πιο δύσκολο να χάσουμε.

 Αλλά εδώ έρχονται τα καλά νέα: μπορείτε να απαλλαγείτε από αυτά. Δεν υπάρχει πραγματικά κανένα μεγάλο μυστικό πίσω από το γεγονός αυτό, και δεν χρειάζεται να καταφύγετε σε καμιά δίαιτα-αστραπή. Σε ό, τι αφορά το να απαλλαγείτε από τα ψωμάκια της κοιλιάς, το ζήτημα είναι απλά να προσέχετε τη διατροφή σας και να ασκείστε. Μπορείτε να επιλέξετε ένα από τα δύο, αλλά το να τα κάνετε και τα δύο μαζί, σε συνδυασμό το ένα με το άλλο, είναι ο πιο σίγουρος τρόπος για να απαλλαγείτε από τα ψωμάκια της κοιλιάς.

Μειώστε το Αλκοόλ

 Αν απολαμβάνετε κρασί, μαρτίνι και κοκτέιλ, κόψτε τα μαχαίρι. Το αλκοόλ, καθώς και οποιοδήποτε ρόφημα περιέχει ζάχαρη (λόγου χάρη τα καφεϊνούχα αναψυκτικά τύπου κόλα), προσθέτει γρήγορα βάρος στο σώμα σας χωρίς καν εσείς να το συνειδητοποιείτε. Μπορεί να έχετε καταναλώσει τρία ποτήρια κρασί και να έχετε ήδη πάρει 500 επιπλέον θερμίδες. Σε μικρό χρονικό διάστημα αυτό ισοδυναμεί με πρόσθετο βάρος γύρω από την κοιλιά σας.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Αν είστε σε οποιουδήποτε είδους κοινωνική εκδήλωση και χρειάζεστε ένα ποτό, επιλέξτε κάτι δυνατό και πιείτε το σκέτο. Η βότκα, λόγου χάρη, δε θα προσθέσει σημαντικά στη συνολική θερμιδική σας πρόσληψη.

 Να Τρώτε Μόνο Καλούς Υδατάνθρακες

 Επιμείνετε στους καλούς υδατάνθρακες και αποφύγετε τους κακούς. Προσέξτε τους υδατάνθρακες που τρώτε μέσα στη μέρα: ψωμί, κράκερ, κέικ, το ντόνατς που τρώτε σε κάθε σας διάλειμμα για καφέ. Το ψωμί είναι καλό, αν είναι ολικής άλεσης, αλλά κανένα από τα υπόλοιπα τρόφιμα που προαναφέραμε δεν είναι υγιεινά. Είναι όλα τους πρόσθετο λίπος που επιβαρύνει το σώμα σας. Να τρώτε πολλά λαχανικά, πολλά φρούτα, και κάθε είδους ζυμαρικά, ρύζι, ψωμί και άλλα αρτοσκευάσματα που είναι ολικής άλεσης, όχι άσπρα.

 Να Πίνετε Άφθονο Νερό

 Το νερό όχι μόνο μας κρατά χορτάτους/-ες για περισσότερο, αλλά επίσης μας βοηθά να απαλλαγούμε από τις επικίνδυνες τοξίνες, οι οποίες μπορεί να είναι και η αιτία που

αυτά τα ενοχλητικά ψωμάκια παραμένουν γύρω από την κοιλιά μας. Πιείτε αυτά τα 8 ποτήρια νερό που χρειάζεστε την ημέρα - και μόνο με αυτό θα δείτε διαφορά στο σώμα σας.

 Να Κάνετε Αεροβική Άσκηση

 Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να κάψετε λίπος από το να αυξήσετε τους παλμούς της καρδιάς σας. Το να κάνετε αεροβική άσκηση θα σας κάνει να απαλλαγείτε από το περιττό λίπος κρατώντας το μεταβολισμό σας ενισχυμένο και μετατρέποντας το σώμα σας σε μια παντοδύναμη μηχανή καύσης λίπους. Τρέξτε, κάντε τζόκινγκ, ποδήλατο, ή απλά περπατήστε. Ένα μίνιμουμ 30 λεπτών αεροβικής άσκησης την ημέρα πρέπει να τηρείται για τη διατήρηση της καλής μας υγείας αλλά και του βάρους μας εκεί που το θέλουμε.

Να Γυμνάζετε τον Κορμό σας

 Η εκγύμναση των μυών του κορμού θα βοηθήσει σημαντικά στη σύσφιξη του δέρματος που έχει γίνει χαλαρό από την αποθήκευση λίπους στην περιοχή. Ασκήσεις όπως η σανίδα, τα ροκανίσματα και τα βαθιά καθίσματα, όλες βοηθούν ώστε να εκγυμναστούν όχι μόνο οι κοιλιακοί μύες, αλλά και αυτοί της πλάτης, κι έτσι όλα συσφίγγονται μέσα σ’ ένα κλοιό από δυνατούς και σε καλή κατάσταση μύες.

Rate this item
(0 votes)