Τι να τρώτε για να παραμένετε όμορφες

Η αληθινή ομορφιά πραγματικά ΠΗΓΑΖΕΙ απ’το εσωτερικό κι όχι απ’το τι χρησιμοποιείτε στο εξωτερικό του σώματος. Το μέικ άπ, τα ρούχα, τα σπρέι και τ’αρώματα ξεθωριάζουν όλα. Το καλό είναι ότι υπάρχουν τροφές που μπορείτε να φάτε σήμερα και θα σας κάνουν να διατηρείστε νεώτερες και καλύτερες για περισσότερο καιρό.

Οι πρωτεΐνες, τα λιπαρά οξέα, οι βιταμίνες και τα μεταλλικά στοιχεία συνεργάζονται όλα για να μας βοηθήσουν ν’αποκτήσουμε εκείνη την «πηγή νεότητας» που ονειρευόμασταν πάντα. Αλλά ποια φαγητά μπορούν να μας βοηθήσουν ν’αποκτήσουμε εκείνη τη νεανική λάμψη;

Άγριος σολομός

Περιεκτικότητα σε ωμέγα 3! Ο άγριος σολομός είναι μια φυσική πηγή σε λιπαρά οξέα ωμέγα-3 που ενυδατώνουν το δέρμα και βοηθούν στη μείωση των φλεγμονών και των ερεθισμών. Το σελήνιο που περιέχει βοηθά σε πολλά προβλήματα του δέρματος (όπως η δερματίτιδα ή τα εκζέματα) κι ωφελεί τη γενική υγεία του δέρματος.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Δεν είστε οπαδός του σολομού; Δοκιμάστε να φάτε σκουμπρί ή να προσθέσετε στην πίτσα σας σαρδέλες!

Στρείδια

Τα στρείδια περιέχουν πρωτεΐνες και ψευδάρυργυρο. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να επωφεληθείτε εμποδίζοντας και/ή μειώνοντας την ακμή, αυξάνοντας τη δύναμη του ανοσοποιητικού σας συστήματος κι επισπεύδοντας την επούλωση πιθανών τραυματισμών. Όλα τα οστρακοειδή περιέχουν και το σύμπλεγμα των βιταμινών Β που βοηθά στη βελτίωση της εμφάνισης των μαλλιών.

Φασόλια

Τα φασόλια περιέχουν φυσικές φυτικές πρωτεΐνες. Το όφελος απ’την κατανάλωση φασολιών αντί ενός γεύματος με κρέας είναι ότι τα φασόλια έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά! Τα φασόλια, επίσης, περιέχουν ένα ποσοστό σε λιπαρά οξέα που διατηρούν τα μαλλιά και τα νύχια δυνατά και υγιή.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Για όσους από εσάς δεν είστε χορτοφάγοι ή vegans μπορείτε να δοκιμάσετε τ’αυγά, το κοτόπουλο, το άπαχο κρέας κι ακόμα και φακές (για τους χορτοφάγους και τους vegans) αποκμμίζοντας τα ίδια οφέλη που προσφέρουν τα φασόλια.

Πράσινο τσάι

Όλοι έχουν ακούσει πιθανώς ότι το πράσινο τσάι περιέχει πολλά αντιοξειδωτικά. Γιατί τ’αντιοξειδωτικά είναι τόσο σημαντικά; Επειδή βοηθούν τον οργανισμό μας ν’απελευθερωθεί απ’τις ελεύθερες ρίζες και προστατεύει το δέρμα μας από διάφορες βλάβες (αυτό συμπεριλαμβάνει τη φθορά του δέρματος). Το πράσινο τσάι είναι, επίσης, ωφέλιμο για την ρύθμιση ενός σωστού και υγιούς μεταβολισμού, που θα μας διατηρήσει αδύνατους και λεπτούς. Προσθέτοντας πράσινο τσάι σε κάθε μάσκα περιποίησης δέρματος θα σας βοηθήσει να δείχνετε περισσότερο καιρό νέοι.

Τομάτες

Οι φυτικές ίνες και η βιταμίνη Α, δυο πολύ σημαντικά στοιχεία στις τομάτες, διατηρούν το σώμα και το δέρμα νεανικά. Αυτά τα δυο θρεπτικά στοιχεία αναπληρώνουν τα κύτταρα του δέρματος και προστατεύουν την υγεία τους διατηρώντας τα ενυδατωμένα και συνδεδεμένα με άλλα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά. Οι τομάτες περιέχουν, επίσης, μια καλή ποσότητα σε λυκοπένη, μια ουσία που βοηθά το δέρμα μας να καταπολεμήσει με φυσικό τρόπο τις ακτίνες UVA και UVB.

Μπλε μούρα

Αν νομίζετε ότι δεν προσλαμβάνετε αρκετή βιταμίνη C, αγοράστε ένα κουτί μπλε μούρα. Ενδυναμώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα και καθορίζουν την παραγωγή κολλαγόνου, μιας ουσίας που παράγει ο οργανισμός και βοηθά το δέρμα να είναι απαλό, να μη χαλαρώνει και να μη σχηματίζει εύκολα ρυτίδες. Τα μπλε μούρα βοηθούν μακροπρόθεσμα στην καταπολέμηση των επικίνδυνων τοξινών που ευθύνονται για τη γήρανση του ανθρώπινου σώματος.

Σπόροι κολοκύθας

Οι σπόροι κολοκύθας περιέχουν αρκετή ποσότητα βιταμίνης Ε. Η βιταμίνη Ε είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που καθυστερεί τ’αποτελέσματα της γήρανσης. Επίσης, περιέχουν μια καλή ποσότητα ωμέγα-3, μια θρεπτική ουσία γνωστή για τις ιδιότητές της στην καταπολέμηση των σημαδιών γήρανσης, στη διατήρηση της απαλότητας του δέρματος και στην επιστροφή της λάμψης στις μπούκλες σας.

Rate this item
(0 votes)