Φυσικές θεραπείες για ν’ απαλλαγείτε απo την κυτταρίτιδα

Υποφέρετε από κυτταρίτιδα; Έχετε ξοδέψει μια μικρή περιουσία σε θαυματουργές κρέμες που υπόσχονται ασφαλώς την απόλυτη θαυματουργή θεραπεία προκειμένου να τις αγοράσετε;

Ή, ενδεχομένως, εστιάσατε στο πρόβλημα με δίαιτες ανακαλύπτοντας ότι ο ψυχολογικός πόλεμος που σας ασκείται έτσι είναι πάρα πολύ μεγάλος και ξαναπέσατε στις παλιές συνήθειες των πεντανόστιμων φαγητών με υψηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λίπη και όλοι ανεξαιρέτως;

Δεν είστε μόνες! Κάθε άλλο, στην πραγματικότητα!

Θα ήθελα να πραγματευτούμε συνοπτικά τρεις περιοχές όπου στοχεύουν τα επίπεδα λίπους, αντιμετωπίζεται η κυτταρίτιδα και αυξάνεται διαρκώς μια γενική αίσθηση ευημερίας.

1. Μασάζ: Σαφώς, εννοείται το να είστε ξαπλωμένοι σ’ έναν καναπέ για μασάζ έχοντας ένα υπέροχο χαλαρωτικό μασάζ. Δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα απ’ αυτό, υπάρχει; Το μασάζ βαθύ ιστού τονώνει τα αιμοφόρα αγγεία, κάτι που αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος. Το μασάζ από μόνο του δεν επιτίθεται στο πρόβλημα της κυτταρίτιδας κατά μέτωπο, αλλά ας δούμε τι άλλο μπορεί να κάνει:

- βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος, όπως είναι η λεμφική κυκλοφορία

- συμβάλλει στην αποβολή ανεπιθύμητων τοξινών απ’ τον οργανισμό

- βελτιώνει τη λειτουργία του πεπτικού συστήματος

- τονώνει κι αναζωογονεί το μυϊκό σύστημα

- δυναμώνει κι αναζωογονεί τους συνδετικούς ιστούς

- ανακουφίζει τη μυϊκή σύσπαση και την κόπωση

- βελτιώνει τη γενική τονικότητα του δέρματος

- συμβάλλει στην αύξηση και προώθηση μιας γενικής αίσθησης ευημερίας

Το μασάζ είναι μια πολύ καλή μέθοδος για τη βελτίωση του οργανισμού γενικότερα, επομένως, αν μπορείτε, προσπαθήστε να εξασφαλίσετε ένα καλό βαθύ μασάζ ιστού τουλάχιστον μερικές φορές το μήνα.

2. Διατροφή

Η διατροφή παίζει σαφώς μεγάλο ρόλο στην παραγωγή και στη μείωση της κυτταρίτιδας, επομένως ας εστιάσουμε σ’ ένα σύνολο πραγμάτων που μπορείτε να κάνετε, για να βελτιώσετε τη διατροφή σας, αν δεν τα εφαρμόζετε ήδη

- Να τρώτε μικρότερα και συχνότερα γεύματα – 4 ή 5 φορές τη μέρα είναι εντάξει.

- Προσπαθήστε να μην το παρακάνετε με την πρόσληψη νατρίου (αλατιού).

- Γιατί δεν αντικαθιστάτε το νάτριο με πιπέρι κι άλλα μπαχαρικά, με ξίδι, με χυμό λεμονιού προσθέτοντας απλά λίγη περισσότερη γεύση;

- Να καταναλώνετε περισσότερα φρούτα και λαχανικά. Στις μέρες μας, δυσφημούνται όλα τα είδη των ομάδων, αλλά καλό είναι να προσπαθήσετε ν’ αυξήσετε την πρόσληψη των φρούτων και λαχανικών, ακόμη και σε μικρές ποσότητες καθημερινά.

- Γάλα. Το γάλα με χαμηλά λιπαρά είναι πολύ επίκαιρο. Το πρόβλημα είναι ότι στερείται πολλά θρεπτικά συστατικά που περιέχει το «κανονικό» γάλα. Η προσθήκη «φυσιολογικού» γάλακτος σε μια υγιεινή ισορροπημένη δίαιτα δε βλάπτει.

- Να καταναλώνετε περισσότερες τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες, όπως είναι το ψωμί και τα δημητριακά ολικής άλεσης, τα βολβώδη και τα πράσινα λαχανικά, η βρώμη και το κριθάρι. Υπάρχουν ακόμα περισσότερες τροφές που μπορείτε να καταναλώσετε μαζί μ’ αυτές.

- Προσπαθήστε να μειώσετε την πρόσληψη των κορεσμένων λιπαρών, τα οποία βρίσκονται στα fast food (ακόμα και τώρα). Ωστόσο, δε βλάπτει αν τρώτε πότε πότε έτοιμα φαγητά.

- Να μην το παρακάνετε με την καφεΐνη – βρίσκεται και στον καφέ, στο τσάι, αλλά και στ’ αναψυκτικά.

- Καλό είναι να μειώσετε την κατανάλωση αλκοόλ κατά την αντιμετώπιση του προβλήματος της κυτταρίτιδας.

3. Άσκηση

Η άσκηση δε χρειάζεται να είναι επίπονη. Όλοι ακούμε να λένε «Μπροστά στα κάλλη τι είναι ο πόνος!». Σ’ αυτή την περίπτωση, απλά δεν ισχύει! Η άσκηση μπορεί να περιλαμβάνει τα πάντα από την κολύμβηση σε τακτική βάση μέχρι το τζόκινγκ. Απ’ την ποδηλασία – ακόμα και στο σπίτι με στατικό ποδήλατο μπροστά απ’ την τηλεόραση – μέχρι το περπάτημα. Ένα γρήγορο περπάτημα μισή ώρα καθημερινά είναι ένας καλός τρόπος για να ασκηθείτε. Είναι ευχάριστος, δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολος και ταυτόχρονα βελτιώνει το γενικό επίπεδο της υγείας. Ασφαλώς, αν το επιτρέπει ο χρόνος σας, μπορείτε ν’ αυξήσετε στα 45 λεπτά.

Rate this item
(0 votes)