Ασκήσεις για να απομακρύνετε την κυτταρίτιδα !

Πολλές γυναίκες σε ολόκληρο τον πλανήτη έχουν πολλή κυτταρίτιδα – οι περισσότερες στους μηρούς ή στα μπράτσα, γι’ αυτό πολλά ινστιτούτα αισθητικής προσφέρουν διάφορες θεραπείες σε διάφορες τιμές προσιτές σε όλες τις τάξεις.

 Αν θέλετε ν’ απολαμβάνετε την παραλία ελεύθερα φορώντας μικροσκοπικό μπικίνι χωρίς ν’ ανησυχείτε ότι οι άλλοι θα γελάνε μαζί σας, τότε είναι καιρός ν’ αντιμετωπίσετε το πρόβλημα. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να ξεφορτωθείτε ή να μειώσετε την κυτταρίτιδα – αισθητικές επεμβάσεις, κρέμες, δίαιτες. Ας εστιάσουμε, όμως, σε ασκήσεις που καταπολεμούν την κυτταρίτιδα και πώς μπορείτε να τις ενσωματώσετε στο καθημερινό σας πρόγραμμα δίνοντας έτσι τη δική σας μάχη με την κυτταρίτιδα.

Η άσκηση σε συνδυασμό με τις άλλες μεθόδους που μειώνουν την κυτταρίτιδα μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος καταπολέμησης του προβλήματος. Όχι ότι η άσκηση από μόνη της δεν μπορεί να καταπολεμήσει το περιττό λίπος, αλλά είναι καλύτερα να υπάρχει ένα πλήρες πρόγραμμα αντιμετώπισης παρά μια μεμονωμένη μέθοδος.

Κατόπιν αυτών, αυτό το άρθρο αφορά την άσκηση, οπότε ας προχωρήσουμε. Σχηματισμός μυών: μην ανησυχείτε – δεν έχει να κάνει με την εκγύμναση των κοιλιακών με σετ κοιλιακών ή με το φούσκωμα των δικεφάλων. Είναι γεγονός ότι για κάθε κιλό μυ που έχετε καίτε 50 θερμίδες καθημερινά.

Επομένως, τι νόημα έχει να σας πούμε να προσθέσετε μερικά κιλά μυών τώρα; Επιτρέψτε μου να ξανοτονίσω ότι δεν πρόκειται για τη δημιουργία τέλειων ανάγλυφων κοιλιακών. Πρόκειται μόνο για την προσθήκη λίγων κιλών κάνοντας ελαφρά βάρη στο γυμναστήριο ή στο σπίτι λίγες φορές την εβδομάδα για να ενεργοποιήσετε το μηχανισμό καψίματος θερμίδων που υπάρχει στο σώμα σας δουλεύοντας στο άριστο ή στο καλύτερο δυνατό.

Ασκήσεις για το καρδιαγγειακό σύστημα: αυτές οι ασκήσεις είναι ίσως πιο κατάλληλος τύπος άσκησης απ’ την προπόνηση με βάρη. Ασφαλώς, για ευνόητους λόγους. Ασκήσεις για την καρδιά μπορεί να είναι οτιδήποτε από τζόκινγκ μέχρι κολύμβηση, περπάτημα ή ποδηλασία.

Δεν ξέρω για εσάς, αλλά όταν εγώ σκέφτομαι τη λέξη «άσκηση» μου έρχεται στο μυαλό το περπάτημα. Το περπάτημα είναι ένας φανταστικός τύπος άσκησης, όταν δεν πρόκεται μόνο για το βάδιμα κατά μήκος του δρόμου προς το ταχυδρομείο και πάλι πίσω. Είναι πολύ σημαντικό οι ασκήσεις που γυμνάζουν το καρδιαγγειακό σύστημα να είναι αρκετά έντονες για να γυμνάσουν πραγματικά την καρδιά. Η καρδιά σας θα πρέπει να χτυπά δυνατά διαφορετικά δεν θα έχετε τα καλύτερα δυνατά οφέλη.

Όποια απ’ αυτές τις ασκήσεις επιλέξετε ή αν προτιμήσετε ν’ ασκηθείτε με διαφορετικό τρόπο δεν χρειάζεται να στοχεύετε στις συγκεκριμένες περιοχές όπου η κυτταρίτιδα είναι πρόβλημα. Με ασκήσεις που γυμνάζουν όλο το σώμα καίτε πολλές θερμίδες. Καίγοντας πολλές θερμίδες σημαίνει ότι το περιττό λίπος μειώνεται άσχετα απ’ το που είναι συσσωρευμένο.

Μην εστιάσετε σε μια συγκεκριμένη ομάδα μυών – αυτό απλά είναι λάθος. Κατόπιν αυτών είναι ώρα να κάνουμε ασκήσεις για την κυτταρίτιδα!

Rate this item
(0 votes)