Breadcrumbs

Δίαιτα κι εγκυμοσύνη

Rate this item
(0 votes)

    Εγκυμοσύνη- είναι το ελεύθερο διαβατήριο φαγητού για τις γυναίκες που τ’ ονειρεύονται; Το «τρώω για δύο» έχει ξεπεραστεί ή μήπως αυτός ο αφορισμός φέρει κάποια αλήθεια;

     Ας το ανακαλύψουμε.

    Η έρευνα έχει δείξει ότι μια θρεπτική διατροφή γεμάτη με τροφές ολικής άλεσης και πεντανόστιμες υγιεινές συνταγές φέρει το καλύτερο αποτέλεσμα και για το μωρό και για τη μητέρα. Η έρευνα δείχνει επίσης ότι δεν συνιστάται ο περιορισμός πρόσληψης θερμίδων κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Σε περίπτωση που η μητέρα είναι υπέρβαρη ή παχύσαρκη τίθεται υπό την φροντίδα του ειδικού κατά τη διάρκεια της περιόδου κύησης. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η πρόσληψή της σε θερμίδες πρέπει να παρακολουθείται πιο στενά.

     Έχει γίνει εκτεταμένη έρευνα σχετικά με το αν αυτό που τρώει η μητέρα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης επηρεάζει την υγεία του μωρού μακροπρόθεσμα. Στην πραγματικότητα, η έρευνα δείχνει ότι η διατροφή της μητέρας επηρεάζει την υγεία του μωρού μακροπρόθεσμα. Αυτό συμβαίνει μέσω μιας διαδικασίας που ονομάζεται επιγενετική μεταβολή όπου το DNA του μωρού μεταβάλλεται στη μήτρα. Αν η διατροφή της μητέρας είναι φτωχή κατά την εγκυμοσύνη αυξάνεται αργότερα στην παιδική ηλικία ο κίνδυνος για παχυσαρκία, καρδιοπάθεια κια διαβήτη.

     Κατά μέσο όρο, η ποσότητα βάρους που παίρνει η μητέρα, η οποία δεν περιλαμβάνει μόνο το έμβρυο, αλλά και τον πλακούντα, τα υγρά γύρω απ’ το μωρό, την αύξηση της κυκλοφορίας των υγρών γύρω στο σώμα και το λίπος , πρέπει να κυμαίνεται μεταξύ 8 και 14 κιλών.

     Ενώ δεν συνιστάται μια διατροφή με ελεγχόμενη πρόσληψη θερμίδων, συνιστάται μια διατροφή πλούσια σε θρεπτικά στοιχεία. Η συμβουλή εκτεταμένης έρευνας και μελετών είναι να έχετε συνείδηση της υγείας και να είστε δραστήριοι. Η γιόγκα εγκυμοσύνης, η ελαφριά κολύμβηση και το τέντωμα (stretching) είναι οι συνιστώμενες μορφές άσκησης κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

     Εν κατακλείδι, δυστυχώς δεν μπορεί να παραδοθεί ένα εισητήριο ελεύθερης εισόδου κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Επίσης, τρώγοντας για δύο δεν είναι επιλογή καθώς αυτό μπορεί ν’ αυξήσει τον κίνδυνο προβλημάτων υγείας περαιτέρω στην ζωή του παιδιού. Συνιστώνται, ωστόσο, η αύξηση των θρεπτικών στοιχείων και των τροφών ολικής άλεσης, και η μείωση των επεξεργασμένων τροφίμων. Επίσης, συνιστάται και η δραστηριότητα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Ειδαν προσφατα

  • Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!
    Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!

    Κοιταζόμαστε στον καθρέφτη καθημερινά θαυμάζοντας (ή ως ασυγκράτητη επιθυμία) την εμφάνισή μας και κριτικάροντας τι μας αρέσει και τι δε μας αρέσει σ’αυτήν. Οι ρυτίδες, οι λεπτές γραμμές, οι πανάδες ή τα σημάδια γήρανσης, το σχήμα των χειλιών μας και EW – τι είναι αυτά τα μαύρα σημάδια;

  • Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας
    Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας

     ΄Εχει συμβεί σε όλες μας, αυτή η βαφή μαλλιών με την οποία βάψαμε τα μαλλιά μας, αντί για ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ που περιμέναμε να βγει, να βγει τελικά πραγματικά απαίσια. Είτε είναι ημι-μόνιμη, σχεδόν μόνιμη ή τελείως μόνιμη, μπορείτε να απομακρύνετε τη βαφή από το κεφάλι σας χρησιμοποιώντας τεχνικές για την αφαίρεση του χρώματος.

  • Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας
    Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας

    Για αιώνες το τσάι μέντας ήταν απολαυστικό για τη δροσιστική γεύση του, καθώς επίσης και για τις θεραπευτικές του ιδιότητες. Παραδοσιακά, το συνιστούσαν οι βοτανολόγοι και άλλοι φυσικοί θεραπευτές για την ανακούφιση από μια σειρά διαταραχών.

  • Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!
    Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!

    Υπάρχει τίποτα πιο ενοχλητικό από έναν κνησμό που δεν λέει να ικανοποιηθεί από λίγο ξύσιμο; Ξύνοντας το κεφάλι σας συχνά φαίνεται να είναι ιδιαίτερα αντιαισθητικό, καθώς οι άνθρωποι το συνδέουν συχνά με κάποια ασθένεια ή με την έλλειψη καθαριότητας.

  • Ασκήσεις για το σύσφιξη και τόνωση κάτω από το σαγόνι
    Ασκήσεις για το σύσφιξη και τόνωση κάτω από το σαγόνι

    Αν έχετε διπλοσάγονο, το πιθανότερο είναι να θέλετε διακαώς να απαλλαγείτε από αυτό. Το πιο δύσκολο πράγμα σε ό, τι αφορά το διπλοσάγονο είναι ότι ακόμη κι οι πιο λεπτοί άνθρωποι μπορούν να παρουσιάσουν τέτοιο.