Πώς να καταπολεμήσετε την επιθυμία σας για γλυκά

    Αν κι εσείς, όπως κι εγώ, υποκύπτετε στις γλυκιές απολαύσεις τότε είναι καιρός να σταματήσετε αυτή την κακιά συνήθεια. Στο κάτω κάτω δεν είναι απαραίτητο να τρώτε κάτι γλυκό μετά από κάθε γεύμα και σαν σνακ, έτσι δεν είναι;

Επομένως, ενώ είναι ωραίο να τρατάρουμε τους εαυτούς μας κατά διαστήματα, όσο πιο γρήγορα συμφωνήσουμε όλοι ότι δεν χρειαζόμαστε στην πραγματικότητα την ζάχαρη, τόσο το καλύτερο, επειδή πολύ συχνά η ζάχαρη που καταναλώνουμε μας κάνει περισσότερο κακό παρά καλό.

     Αλλά ο έλεγχος των γλυκών απολαύσεων δεν είναι εύκολο θέμα. Αυτός είναι ο λόγος που συγκεντρώσαμε μερικές γρήγορες συμβουλές για να σταματήσετε να παίρνετε το βάζο με τα ζελεδάκια κάθε φορά που αισθάνεστε την ανάγκη να πάρετε την επόμενη δόση ζάχαρης...

Πλιγούρι

     Θέλετε ν’ αποφύγετε τον σχηματισμό της κυτταρίτιδας και να συμβάλλετε στην πρόληψη του οργανισμού σας να διατηρήσει το περιττό λίπος στον ποπό και στους μηρούς; Καταναλώστε εναλλάξ αμυλούχα ψωμιά και δημητριακά με υψηλά ραφιναρισμένα σάκχαρα (τα οποία μπορεί να προκαλέσουν απότομη αύξηση της ινσουλίνης και να ενθαρρύνουν το σώμα στην αποθήκευση λίπους) για δημητριακά ολικής άλεσης όπως η βρώμη. Η βρώμη είναι πλούσια πηγή φυτικών ινών, οι οποίες συμβάλλουν στην πέψη κι αποτρέπουν την υπερβολική κατακράτηση υγρών.

Καρπούζι

     Μια υπέροχη γευστική απόλαυση στο πρωινό τραπέζι, το καρπούζι είναι επίσης μια φανταστική πηγή του αντιοξειδωτικού λυκοπενίου, το οποίο συμβάλλει στη βελτίωση του κυκλοφορικού κι εξομαλύνει τις προβληματικές περιοχές με την πάροδο του χρόνου.

Αμύγδαλα

     Άλλος ένας πολύ καλός τρόπος για να προσθέσετε μερικές πρωτεΐνες στο πρωινό σας, οι ξηροί καρποί όπως τ’ αμύγδαλα και τα καρύδια περιέχουν υγιή λίπη και βιταμίνες που συνδέονται με τη σύσφιξη της επιδερμίδας και μπορούν να βοηθήσουν στη ρύθμιση του μεταβολισμού του οργανισμού.

Rate this item
(0 votes)