Πώς να βρείτε τη φόρμα σας φθηνά

   Εξοικονομήστε τα χρήματά σας ομορφιές, η βοήθεια έρχεται...

   Έχετε πρόβλημα με τα κιλά ; Το πορτοφόλι σας είναι το μόνο πράγμα που αισθάνεται κάπως ελαφρύτερο από ό, τι πριν από τα Χριστούγεννα;

  Μην ανησυχείτε, δεν είστε μόνες. Πολλές από εμάς βρισκόμαστε στην ίδια θέση κάθε φορά που έρχεται η ανόητη εποχή. Μερικά επιπλέον εκατοστά γύρω από τη μέση μας, μας έπεισαν να προσπαθήσουμε να ξαναβρούμε τη φόρμα μας, αλλά απλά δεν έχουμε τα χρήματα για να ενταχθούμε σ’ ένα γυμναστήριο ή να προσλάβουμε προσωπικό γυμναστή .

     Μακάρι να υπήρχε ένας τρόπος που θα μπορούσαμε να προσπαθήσουμε να σφίξουμε, χωρίς να ξοδέψουμε όλα τα μετρητά μας; Υπάρχει; Γιατί δεν το λέγατε;

ΚΟΛΠΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΕ ΦΟΡΜΑ ΦΤΗΝΑ Νο1: Κολύμβηση


     Το κολύμπι δεν συμβάλλει μόνο στην αύξηση της καρδιαγγειακής ικανότητας και την αύξηση της δύναμης του πυρήνα του σώματος (η οποία θα σας βοηθήσει με οποιαδήποτε άλλη άσκηση που συμμετέχετε), βοηθά επίσης στη δημιουργία μυϊκής μάζας και μπορεί να βοηθήσει να αυξήσετε την αντοχή σας. Είναι λίγο γνωστό το γεγονός ότι οι κολυμβητές μπορούν να κολυμπήσουν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από άλλους που μπορούν να προπονηθούν σε αθλήματα όπως το τρέξιμο ή το ποδήλατο. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν να καούν περισσότερες θερμίδες μέσω της κολύμβησης. Το καλύτερο; Μπορείτε να επισκεφτείτε τις περισσότερες τοπικές ομάδες δωρεάν ή με την απαίτηση μιας μικρής αμοιβής εισόδου

ΚΟΛΠΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΕ ΦΟΡΜΑ ΦΤΗΝΑ Νο2: Σκοινάκι γυμναστικής/χούλα χουπ

 

     Έχουμε πει ότι το χούλα χουπ βοηθά στο σπάσιμο της μέσης, αλλά γνωρίζατε ότι μαζί με το σκοινάκι γυμναστικής το χούλα χουπ είναι ένας πραγματικά αποτελεσματικός τρόπος και για το κάψιμο θερμίδων;

     Ναι! Τα παιχνίδια που παίζατε παιδιά είναι στην πραγματικότητα πολύ ευεργετικά, όταν πρόκειται για τη θεραπεία της περιφέρειας της μέσης. Και το χούλα χουπ και το σχοινάκι αυξάνουν τον ρυθμό της καρδιάς, έτσι ώστε καίγονται θερμίδες και τονώνονται οι μύες. Ακόμη καλύτερα αν ξεπεράσετε τα 20 ευρώ σ’ ένα κατάστημα με είδη γυμναστηρίου ή παιχνίδι θα έχετε την αλλαγή.

ΚΟΛΠΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΕ ΦΟΡΜΑ ΦΤΗΝΑ Νο3: Χρησιμοποιώντας τις σκάλες

     Όχι, δεν εννοώ μόνο την επιλογή να πηγαίνετε από τις σκάλες αντί με τον ανελκυστήρα. Εννοώ να κάνετε το δικό σας μηχάνημα στεπ και να δοκιμάζετε την αντοχή σας όπου βρίσκετε μια μεγάλη σειρά από σκάλες. Το καλύτερο σχετικά με το ανέβασμα της σκάλας είναι τα καρδιαγγειακά οφέλη - τι καλύτερο βάρος απ’ το να χρησιμοποιείτε το σώμα σας; Θα διαπιστώσετε αμέσως μετά την εκκίνηση ότι η καρδιά σας αρχίζει να χτυπά πιο γρήγορα και το σώμα σας χρησιμοποιεί περισσότερο οξυγόνο, το οποίο βοηθά να κάψετε θερμίδες. Επίσης, δεν κοστίζει τίποτα, τίποτα, μηδέν - και δεν απαιτεί ειδικές δεξιότητες ή κατάρτιση. Γιούπι!

ΚΟΛΠΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΕ ΦΟΡΜΑ ΦΤΗΝΑ Νο 4: Με σχετικά άρθρα και βίντεο

 

     Ψάχνετε για βίντεο γυμναστικής ή σχετικά άρθρα που μπορούν να σας βοηθήσουν να μάθετε τις ασκήσεις που μπορείτε να δοκιμάσετε χωρίς να πληρώσετε προσωπικό γυμναστή; Γιατί να μην δοκιμάσετε μερικές από τις πιο εύκολες, πιο εμπνευσμένες συμβουλές μας για άσκηση;

Θα σας αρέσουν - και το καλύτερο είναι ότι είναι δωρεάν, δωρεάν, δωρεάν!

Rate this item
(0 votes)