ΟΙ 9 καλύτερες τροφές για ακόμα πιο μαλακό δέρμα

Όλοι γνωρίζουν ότι η υγιή επιδερμίδα και το υγιές δέρμα απαιτούν ισορροπημένη διατροφή.

Εάν επιθυμείτε πιο μαλακό και λαμπερό δέρμα, αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να ξεχάστε τις κρέμες και αλοιφές, και να προσέχετε τι τρώτε. Εδώ είναι μερικές κορυφαίες τροφές ομορφιάς που πρέπει να δοκιμάσετε τουλάχιστον μία φορά.

1. Φρέσκο γιαούρτι

Το γιαούρτι μπορεί ήδη να είναι βασικό μέρος της διατροφής σας, αλλά το φρέσκο γιαούρτι με προβιοτικά θα αφήσει το δέρμα σας υγιές και λιγότερο επιρρεπή σε σπυράκια και ακαθαρσίες. Τα προβιοτικά θα βοηθήσουν το ανοσοποιητικό σας σύστημα να λειτουργήσει στο μέγιστο των δυνατοτήτων του και θα σκοτώσει επίσης τα βακτηρίδια που προκαλούν την ακμή.

2.Αβοκάντο

Για καταπληκτική επιδερμίδα, τρώτε αβοκάντο, που είναι πλούσιο σε ελαϊκό οξύ και βιταμίνη E. Εάν δεν σας αρέσει η γεύση των αβοκάντο, τότε φτιάξτε ένα πλούσιο ντίπ που μπορεί να σερβιριστεί με μεξικάνικο. Το λίπος στο αβοκάντο θα κρατήσει το δέρμα σας βαθιά ενυδατωμένο και θα επιβραδύνει την αφυδάτωση. Είτε φτιάξτε ένα νόστιμο guacamole, ή προσθέστε το σε σαλάτες για να διατηρήσετε το δέρμα σας σε άψογη εμφάνιση και για την αντιμετώπιση της υψηλής πίεσης του αίματος και της χοληστερόλης.

3.Μάνγκο

Τα μάνγκο είναι υπέροχα και νόστιμα φρούτα που είναι πλέον ευρέως διαθέσιμα στα καταστήματα τροφίμων σε όλο τον κόσμο. Ο καρπός μάνγκο περιέχει υψηλά επίπεδα της βιταμίνης Α, καθώς και βήτα-καροτίνη, που σημαίνει ότι δεν είναι μόνο υπέροχα για το δέρμα σας, αλλά και για τα μάτια σας επίσης. Φάτε τα φρέσκα, κάνετε ένα smoothie ή πρόσθεσε το σε φρέσκο γιαούρτι για ένα πραγματικά υγιεινό επιδόρπιο.

4.Κάνναβις

Αν και μάλλον δεν βρίσκονται στην κορυφή της λίστας αγορών σας, οι σπόροι κάνναβης μπορούν να ενισχύσουν το δέρμα σας, ακόμη και να το αναδομήσουν αφού έχει υποστεί βλάβη από τον ήλιο. Οι σπόροι κάνναβης είναι μια εξαιρετική πηγή των ωμέγα λιπαρών οξέων, και μπορούν να προστεθούν σε smoothies ή σε σαλάτες.

5.Acai berrries

Το Acai Berry είναι ένα εξαιρετικό προϊόν, όχι μόνο για την ομορφιά αλλά και για την απώλεια βάρους . Το acai είναι μια εξαιρετική πηγή αντιοξειδωτικών, και μαζί με όλα τα άλλα είδη μούρων, είναι πλούσιο σε βιταμίνες Ε και C. Τα μούρα βοηθούν την παραγωγή κολλαγόνου στο δέρμα λόγω της υψηλής περιεκτικότητας σε βιταμίνη C, και μπορούν να καταναλωθούν ως σνακ ,ως μέρος ενός υγιεινού πρωινού ή ως επιδόρπιο.

6.Σπόροι και ξηροί καρποί

Οι σπόροι και οι ξηροί καρποί είναι προικισμένα με πολλές φυσικές βιταμίνες, καθώς και υγιεινά λιπαρά. Παρά το γεγονός ότι μπορούν να είναι υψηλά σε θερμίδες και θα πρέπει επομένως να καταναλώνονται με μέτρο, θα βοηθήσουν την επιδερμίδα σας, και θα αφήσουν το δέρμα σας λείο και υγιές. Οι ξηροί καρποί μπορούν να καταναλωθούν ως σνακ ή να προστεθούν σε γιαούρτι ή σαλάτες.

7.Σπανάκι

Ενδεχομένως ένας από τους φόβους της παιδικής ηλικίας σας, το σπανάκι είναι ένα εξαιρετικό και θρεπτικό λαχανικό που περιέχει πιθανότατα περισσότερες βιταμίνες από οποιοδήποτε άλλο λαχανικό μπορείτε να βρείτε στο μανάβικο σας. Όχι μόνο είναι πλούσιο σε βιταμίνες A, και Ε, περιέχει επίσης βιταμίνη Β. Καταναλώστε το ωμό σε σαλάτες ή μαγειρεμένο σε μορφή πουρέ, ή προσθέστε το σε πιάτα όπως ομελέτες.

8.Γλυκοπατάτες

Ένα δέρμα που τρέφεται σωστά, θα πρέπει να τροφοδοτείται με βιταμίνη Α, και αυτό μπορεί να ληφθεί από την βήτα-καροτίνη σε γλυκοπατάτες. Ψημένες με τη φλούδα θα διατηρήσουν τόσο τη γεύση τους, καθώς και τα θρεπτικά συστατικά, και θα βοηθήσουν την επιδερμίδα σας,καθώς έχουν και αντιφλεγμονώδης ιδιότητες.

9.Σολομός

Για ένα υγιές δέρμα, ο σολομός μπορεί να σας προσφέρει τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που χρειάζεστε. Ο σολομός είναι εξαιρετικός για τη θρέψη του δέρματος και ιδανικό για την αντιμετώπιση των προβλημάτων του δέρματος, όπως το έκζεμα. Μια εναλλακτική λύση για χορτοφάγους αντί για σολομό θα ήταν οι σπόροι λιναριού .

Rate this item
(0 votes)