skincare

     Όλοι τρώμε έξω καμιά φορά και πρέπει να το κάνουμε. Είναι διασκεδαστικό, κοινωνικό κι έχουμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε νέα πράγματα. Αλλά μην πέσετε στην παγίδα όπου το χρησιμοποιείτε σαν δικαιολογία για να τρώτε άθλια.

     Στη σημερινή κοινωνία έχουμε την τάση να επικεντρώνουμε στο πώς θα χάσουμε βάρος, αλλά υπάρχουν κάποια άτομα που προσπαθούν να κερδίσουν βάρος. Μερικοί από εμάς βρίσκονται απλώς στον σωστό δρόμο, ενώ άλλοι μπορεί να προσπαθούν να κερδίσουν βάρος λόγω φαρμακευτικής αγωγής ή ασθένειας.

     Μια μελέτη «πρώτη στο είδος της» στο Πανεπιστημίο του Οτάγκο της Νέας Ζηλανδίας δείχνει ότι η γρήγορη κατανάλωση φαγητού μπορεί να συνδέεται με την αύξηση βάρους. Η μελέτη εστίασε σε μια ομάδα 1500 γυναικών μεταξύ των ηλικίων 40 και 50, ηλικίες που είναι γνωστό ότι είναι πιο επιρρεπείς στην υπερβολική αύξηση βάρους.

Τις τελευταίες δεκαετίες όλο και περισσότερα σχέδια και προγράμματα απώλειας βάρους έχουν διοχετευτεί στην αγορά, αλλά παχαίνουμε όλο και πιο πολύ. Ίσως, όλα αυτά τα σχέδια και προγράμματα χάνουν την ουσία. Ίσως, το βλέπουν με εντελώς λάθος τρόπο.

Ένα τρομερό λάθος που κάνουν οι άνθρωποι που κάνουν δίαιτα είναι ότι δε σκέφτονται πως μπορούν να φάνε όλα τα λιπαρά. Για να πούμε την αλήθεια, τα λιπαρά είναι απαραίτητο μέρος της ζωής! Χωρίς τα λιπαρά ο οργανισμός δεν θα μπορούσε να λειτουργήσει σωστά και θα κατέρρεε.

Μπορείτε να υπολογίζετε τις θερμίδες σας σε καθημερινή ή εβδομαδιαία βάση. Επίσης, είναι μια καλή ιδέα να ζυγιστείτε και να κάνετε κάποιο σχόλιο στα επιτεύγματα ή στα πισωγυρίσματα που κάνατε. Για παράδειγμα, αν ο γιατρός σας διέγνωσε μείωση της πίεσης του αίματος, καλύτερα να το σημειώσετε στο ημερολόγιό σας και νιώστε περήφανοι για τον εαυτό σας!