Θεραπεία κατά του άγχους για να ανακτήσετε τον έλεγχο της ζωής σας

Η παράλυση εξαιτίας του άγχους και της αγωνίας δεν είναι ένας φυσιολογικός τρόπος ζωής. Όταν το άγχος αρχίζει να κυριαρχεί σαν παράγοντας στις αποφάσεις και τις πράξεις σας είναι καιρός να αναζητήσετε θεραπεία κατά του στρες, ώστε να ανακτήσετε τον έλεγχο της ζωής σας.

 Ο καλύτερος τρόπος να αρχίσετε να ερευνάτε ποια θεραπεία κατά του άγχους είναι κατάλληλη για εσάς είναι να συζητήσετε το θέμα με τον οικογενειακό σας γιατρό. Αυτός είναι ο ειδικός όταν πρόκειται για το ιατρικό σας ιστορικό, και είναι σε θέση να αναγνωρίσει πιθανές αρνητικές επιπτώσεις που έχει αρχίσει να έχει το άγχος στην υγεία σας. Ο γιατρός σας είναι επίσης σε θέση να αναγνωρίσει ποια μορφή θεραπείας είναι κατάλληλη για εσάς, δεδομένης της κατάστασης της υγείας σας, αλλά και της φαρμακευτικής αγωγής που τυχόν λαμβάνετε.

Μη σοκαριστείτε αν ο γιατρός σας προτείνει να συμβουλευτείτε ένα ψυχοθεραπευτή ή ένα ψυχολόγο για να σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε το άγχος σας. Συχνά η προσπάθεια διακοπής επαναλαμβανόμενων τρόπων σκέψης και αντίδρασης μπορεί να επιτευχθεί καλύτερα μέσω θεραπείας κατά του άγχους, η οποία ακολουθεί τις αρχές είτε της γνωσιακής θεραπείας είτε της συμπεριφορικής θεραπείας. Η υιοθέτηση νέων τρόπων αντίδρασης στο άγχος μπορεί να έχει ιδιαίτερα θετικές συνέπειες μακροπρόθεσμα.

Ο γιατρός σας μπορεί να σας χορηγήσει κάποιο ήπιο αντικαταθλιπτικό ή άλλο φάρμακο για να σας βοηθήσει να μειώσετε το άγχος σας. Αν αισθάνεστε άβολα να παίρνετε τέτοιου είδους φάρμακα, συζητήστε το θέμα με το γιατρό σας. Υπάρχει πληθώρα άλλων θεραπειών κατά του στρες, τις οποίες μπορεί να διερευνήσει μαζί σας.

Τα αυξημένα επίπεδα άγχους που βιώνετε μπορεί να οφείλονται σε κάποια ανισορροπία χημικών ή θρεπτικών στοιχείων στο σώμα σας. Ο γιατρός σας μπορεί να ζητήσει να υποβληθείτε σε κάποιες εργαστηριακές εξετάσεις, ώστε να αξιολογηθεί πληρέστερα η κατάστασή σας.

Καλό επίσης θα ήταν να ξεκινήσετε θεραπεία κατά του στρες στο σπίτι σας. Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να μειώσετε το άγχος σας. Ο πιο σημαντικός τρόπος θεραπείας κατά του άγχους ξεκινά με την «απομάκρυνση» από αυτό. Κάτι τέτοιο μπορεί να είναι ένα ζεστό χαλαρωτικό μπάνιο κάθε βράδυ σαν χρόνος μόνο για τον εαυτό σας, μισή ώρα διαλογισμός, ή ακόμα κι η ανάγνωση ενός καλού βιβλίου που σας εμπνέει.

Μην παραβλέπετε τη βελτίωση της υγείας σας γενικά σαν τρόπο να μειώσετε το άγχος σας. Η ισορροπημένη διατροφή και η ένταξη της άσκησης στην καθημερινότητά σας μπορούν να είναι από τους καλύτερους τρόπους να περιορίσετε το άγχος σας. Ένα γερό, υγιές σώμα αντιδρά καλύτερα στο άγχος από ένα σώμα αγύμναστο και παραμελημένο.

Αφού συμβουλευτείτε το γιατρό σας, ίσως σας ενδιέφερε να δοκιμάσετε κάποια θεραπεία με βότανα για να περιορίσετε το άγχος σας. Πολλοί άνθρωποι έχουν μείνει ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από την κατανάλωση ροφημάτων με βότανα. Τα ροφήματα χαμομηλιού και τζίντζερ είναι από τα πιο δημοφιλή. Και μόνο η κίνηση του να αφιερώσετε λίγο χρόνο για να παρασκευάσετε ένα ζεστό ρόφημα, προκειμένου να μειώσετε το άγχος σας, είναι μια καλή αρχή για να χαλαρώσετε και να αποδράσετε από το υπέρμετρο άγχος της καθημερινότητας.

Δεν είναι εξίσου αποτελεσματικοί όλοι οι τρόποι μείωσης του άγχους για όλους τους ανθρώπους. Ίσως χρειαστεί να δοκιμάσετε περισσότερες από μία τεχνικές, ή ένα συνδυασμό μεθόδων για να επιτύχετε τη μέγιστη δυνατή μείωση του άγχους. Τα καλά νέα είναι ότι με λίγο πειραματισμό, λίγη καθοδήγηση από το γιατρό σας και τη δική σας δραστηριοποίηση, η θεραπεία κατά του άγχους θα βελτιώσει την ποιότητα ζωής σας, με περισσότερο αυτοέλεγχο και ευτυχία.

Rate this item
(0 votes)