Γιατί αισθάνεστε ορισμένες φορές θλίψη

Η θλίψη είναι ένα φυσιολογικό συναίσθημα που έχετε όταν κάτι πηγαίνει στραβά με εσάς ή τους δικούς σας. Εκατομμύρια άνθρωποι υποφέρουν από αυτή την κατάσταση. Όμως, μπορεί να ξεπεράσετε αυτά τα συναισθήματα μέσα σε λίγες ημέρες και να αισθανθείτε καλύτερα μόλις περάσει κάποιος καιρός.

 Αν δε συμβεί κάτι τέτοιο και συνεχίσετε να αισθάνεστε πεσμένοι ψυχολογικά, τότε είναι καλύτερα να συμβουλευτείτε ένα γιατρό.

Το να αισθάνεται κανείς θλιμμένος ή σκυθρωπός είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής και συνεχίζει να επανεμφανίζεται για όσο υπάρχουμε. Επομένως είναι προτιμότερο να μάθουμε να αντιμετωπίζουμε αυτό το συναίσθημα και να συνεχίζουμε τη ζωή μας, απολαμβάνοντάς τη στο έπακρο.

Διάφορες αιτίες αυτού του συναισθήματος περιλαμβάνουν την απώλεια κάποιου δικού μας, προβλήματα με κάποια σχέση μας, χωρισμό από το ταίρι μας, απόλυση, γενική κατάθλιψη, διαζύγιο, φτώχεια-και ο κατάλογος συνεχίζεται και συνεχίζεται.

Όλες αυτές οι αιτίες έχουν την τάση να κάνουν το άτομο να αισθάνεται απογοητευμένο, καθώς και, στις περισσότερες περιπτώσεις, καταβεβλημένο. Σε τέτοιες περιστάσεις, κανείς δε μπορεί να καταλάβει πραγματικά τι περνάτε και κανείς δε μπορεί να σας δώσει μια λύση ώστε να ξεπεράσετε αυτή τη θλίψη. Προκειμένου να αντιμετωπίσουμε τα συναισθήματα αυτά, πρέπει να έχουμε ισχυρή θέληση και να βρούμε τη δύναμη να τα καταπολεμήσουμε. Υπάρχουν επίσης κάποια φυσικά θεραπευτικά μέσα που μπορεί να βοηθήσουν.

Διάφορα σημάδια θλίψης:

  • Κάποιοι αισθάνονται ανήσυχοι όταν έχουν αυτή τη διαταραχή
  • Ενδέχεται ή να κοιμάστε υπερβολικά ή να μη μπορείτε να κοιμηθείτε καλά
  • Μπορεί σιγά-σιγά να χάνετε το ενδιαφέρον σας για τα πράγματα που απολαμβάνατε περισσότερο
  • Έλλειψη ενέργειας ή αίσθημα κόπωσης την περισσότερη ώρα
  • Απώλεια ή πρόσληψη βάρους
  • Απώλεια της όρεξης
  • Αισθήματα ενοχής, απελπισίας και αναξιότητας
  • Να έχετε διάφορα προβλήματα υγείας όπως πονοκεφάλους, εντερικά προβλήματα, στομαχόπονους και άλλους πόνους που δε θεραπεύονται
  • Να αντιμετωπίζετε διάφορα προβλήματα μνήμης ή συγκέντρωσης

Το να έχετε οποιαδήποτε από αυτά τα συμπτώματα για πάνω από 2 εβδομάδες μπορεί να οδηγήσει σε κατάθλιψη, γι’ αυτό πρέπει να καταφύγετε σε γιατρό στην περίπτωση αυτή.

Όταν αισθάνεστε θλίψη ή κατάθλιψη, είναι προτιμότερο να αποδοθείτε σε δραστηριότητες που κάνουν τη διαφορά και σας κάνουν να αισθάνεστε όμορφα. Παρακάτω ακολουθούν κάποια βήματα και συμβουλές που μπορείτε να ακολουθήσετε όταν αισθάνεστε θλίψη. Αυτές οι συμβουλές μπορούν να σας κάνουν να αισθανθείτε καλύτερα και να σας επιτρέψουν να αντιμετωπίσετε την κατάσταση πιο εύκολα.

  1. Προσπαθήστε να τρώτε υγιεινά και να αποφεύγετε το πρόχειρο φαγητό.
  2. Η επαρκής κατανάλωση νερού μπορεί να σας δώσει ζωντάνια, οπότε να πίνετε αρκετό.
  3. Αποφύγετε την κατανάλωση ναρκωτικών και οινοπνεύματος.
  4. Προσπαθήστε να κρατάτε τον εαυτό σας απασχολημένο κατά τη διάρκεια της ημέρας με το να οργανώνετε διάφορες δραστηριότητες.
  5. Πάντοτε να συνοδεύστε από κάποιον. Αποφύγετε να μένετε μόνοι σας όσο μπορείτε.
  6. Ακόμη κι αν δεν έχετε τη διάθεση να είστε δραστήριοι όταν αισθάνεστε θλιμμένοι, προσπαθήστε να ασχολείστε με πράγματα ώστε να αποσπάται το μυαλό σας από τις αιτίες της θλίψης σας.
  7. Διαλογιστείτε.
  8. Μοιραστείτε τις σκέψεις και τα συναισθήματά σας με φίλους και μέλη της οικογένειάς σας.
Rate this item
(0 votes)