Διήμερη αποτοξίνωση με φρούτα και λαχανικά

Τώρα που τελείωσαν οι διακοπές, όλες μας χαϊδεύουμε την κοιλίτσα μας και μετανιώνουμε για εκείνο το έξτρα κουτί με σοκολάτες, εκείνα τα πρόσθετα ποτήρια σαμπάνιας και τα γεμάτα λιπαρά γεύματα που απολαμβάναμε κατά τη διάρκεια της τελευταίας ή των δύο τελευταίων εβδομάδων.

Το να ξεφεύγουμε πού και πού σε ό, τι αφορά τη διατροφή μας είναι μέσα στο πρόγραμμα, αλλά αν θέλετε να ξαναβρείτε τη φόρμα σας και να βελτιώσετε την υγεία σας μετά από τις πλούσιες, σε λιπαρά και ζάχαρη, διακοπές, μπορείτε να ξεκινήσετε μια διήμερη αποτοξίνωση.

Ο καλύτερος τρόπος να προετοιμάσετε τον οργανισμό σας για την αποτοξίνωση είναι να αρχίσετε να εξαλείφετε από τη διατροφή σας για μια εβδομάδα τα λιπαρά και τα επεξεργασμένα τρόφιμα, καθώς και οτιδήποτε είναι ζωικής προέλευσης. Είναι ένας καλός τρόπος για να ξεκινήσετε να αποβάλλετε τις τοξίνες που έχουν ήδη συσσωρευτεί στο σώμα σας. Προετοιμάζει επίσης τον οργανισμό για τη διήμερη αποτοξίνωση που πρόκειται να βιώσει.

Η αποτοξίνωση αυτή συνεπάγεται την κατανάλωση μόνο ωμών φρούτων και ωμών λαχανικών – αυτό είναι όλο. Μπορείτε να τα καταναλώσετε σε μορφή χυμού ή ολόκληρα ( μην κάνετε το λάθος να αγοράσετε χυμούς πλούσιους σε ζάχαρη – θα πρέπει να τους φτιάξετε μόνη σας). Ο στόχος είναι να καταναλώνετε 1 με 2 λίτρα φρέσκου χυμού την ημέρα. Τα φρούτα και τα λαχανικά θα δώσουν στο σώμα σας τα απαραίτητα θρεπτικά στοιχεία που χρειάζεται για να λειτουργεί κανονικά, επομένως μην ανησυχείτε ότι στερείτε από τον οργανισμό σας θρεπτικές ουσίες.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Είναι σημαντικό να προσπαθήσετε να αποφύγετε με κάθε τρόπο τα εσπεριδοειδή, καθώς μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά το μεταβολισμό σας. Μείνετε στα βασικά, όπως (αλλά όχι μόνο) καρότα, λάχανο, σέλινο, παντζάρια, μήλα και βατόμουρα.

Είναι σημαντικό να συνειδητοποιήσετε ότι οι θερμίδες που θα προσλάβετε κατά τη διάρκεια της αποτοξίνωσης είναι σημαντικά λιγότερες από όσες προσλαμβάνατε πριν, επομένως θα πρέπει να ξεκουραστείτε και να μη ζοριστείτε κατά τη διάρκεια αυτών των δύο ημερών. Είναι εντάξει να πάρετε ένα με δύο υπνάκους κατά τη διάρκεια της μέρας. Είναι φυσιολογικό να αισθάνεστε πεινασμένη. Μη γυμναστείτε και μη κάνετε τίποτα κοπιαστικό, διαφορετικά ρισκάρετε να ζαλιστείτε ή ακόμα και να λιποθυμήσετε. Πιείτε όσο νερό επιθυμείτε ώστε να διατηρήσετε το σώμα σας ενυδατωμένο και να αποφύγετε την πείνα.

Αφού η διήμερη αποτοξίνωση ολοκληρωθεί, θα πρέπει να αρχίσετε να επανεντάσσετε ΥΓΙΕΙΝΕΣ τροφές στο διαιτολόγιό σας. Αυτό σημαίνει να προσθέσετε ολόκληρα τρόφιμα, όπως τα φρούτα και τα λαχανικά που τρώγατε, καθώς και ζυμαρικά ολικής άλεσης, καστανό ρύζι, ψητό ψάρι χωρίς κουρκούτι, και γαλακτοκομικά χαμηλά σε λιπαρά. Αν και μόλις ολοκληρώσατε την αποτοξίνωση, αυτό δε σημαίνει κατά κανένα τρόπο ότι μπορείτε να το ξαναρίξετε στα επεξεργασμένα και λιπαρά φαγητά. Για να είναι πραγματικά ωφέλιμη η αποτοξίνωση, είναι σημαντικό να κάνετε την αλλαγή συνολικά στον τρόπο ζωής σας και να πάψετε να τρώτε αυτά τα μαγειρεμένα, μη φυσικά φαγητά.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Κατά τη διάρκεια της αποτοξίνωσης, είναι εντάξει να συνεχίσετε να παίρνετε την πολύ-βιταμίνη σας, ώστε να είστε βέβαιες ότι λαμβάνετε όλες τις απαραίτητες θρεπτικές ουσίες που χρειάζεται το σώμα σας. Είναι μια καλή στιγμή να εξετάσετε προσεκτικά τις πολύ-βιταμίνες σας και να βεβαιωθείτε ότι είναι καλής ποιότητας και σας εξασφαλίζουν όλες τις απαραίτητες θρεπτικές ουσίες που χρειάζεστε. Ζητήστε περισσότερες πληροφορίες σχετικά από το γιατρό σας ή ένα διατροφολόγο.

Rate this item
(4 votes)