Τροφές που ενισχύουν την ομορφιά σας

Η αληθινή ομορφιά όντως έρχεται από μέσα μας και όχι μόνο από ό, τι απλώνουμε στο εξωτερικό του σώματός μας. Το μακιγιάζ, τα ρούχα, τα σπρέι και τα αρώματα, όλα σβήνουν εν τέλει-ευτυχώς που υπάρχουν τροφές που μπορείτε να φάτε σήμερα και οι οποίες θα σας κρατήσουν φυσικά πιο νεανικές και πιο όμορφες για περισσότερο.

Οι πρωτεΐνες, τα λιπαρά οξέα, οι βιταμίνες και τα μεταλλικά στοιχεία, όλα συνεργούν ώστε να κατακτήσουμε αυτό που πάντα ονειρευόμαστε: την αιώνια νεότητα. Αλλά ποιες τροφές μπορούν να μας βοηθήσουν να αποκτήσουμε αυτή τη νεανική λάμψη που τόσο επιθυμούμε;

Άγριος Σολωμός

Εδώ να δείτε ωμέγα-3! Ο άγριος σολομός αποτελεί φυσική πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων τα οποία ενυδατώνουν το δέρμα και βοηθούν στη μείωση της φλόγωσης και της ερυθρότητας. Το σελήνιο επίσης που βρίσκουμε στο σολομό θεραπεύει διάφορα δερματικά προβλήματα (όπως η δερματίτιδα και το έκζεμα) και προάγει την υγεία του δέρματος στο σύνολό του.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Δε σας αρέσει ο σολομός; Δοκιμάστε αντί αυτού να φάτε κολιό ή να προσθέσετε σαρδέλες στην πίτσα σας!

Στρείδια

Τα στρείδια είναι πλούσια σε πρωτεΐνη και ψευδάργυρο. Αυτό σημαίνει ότι σας ωφελούν προλαμβάνοντας ή μειώνοντας την ακμή, ενισχύοντας το ανοσοποιητικό σας, και επιταχύνοντας την επούλωση τυχόν τραυμάτων που ενδέχεται να έχετε υποστεί. Κάθε είδους οστρακοειδές εμπεριέχει επίσης βιταμίνες του συμπλέγματος Β, οι οποίες συντελούν στη βελτίωση της ποιότητας και εμφάνισης των μαλλιών σας.

Φασόλια

Τα φασόλια είναι γεμάτα φυσική φυτική πρωτεΐνη. Ένα όφελος του να τα προτιμάτε αντί του κρέατος είναι ότι τα φασόλια είναι επίσης χαμηλά σε λιπαρά! Επιπλέον, τα φασόλια περιέχουν λιπαρά οξέα που βοηθούν στο να παραμένουν τα μαλλιά και τα νύχια σας δυνατά και υγιή σε εμφάνιση.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Για εσάς που δεν είστε χορτοφάγοι μπορείτε να δοκιμάσετε αυγά, κοτόπουλο, άπαχο κρέας ή ακόμη και φακές (για τους χορτοφάγους) για να απολαύσετε τα ίδια οφέλη με τα φασόλια.

Πράσινο Τσάι

Όλοι πλέον γνωρίζουν ότι το πράσινο τσάι είναι γεμάτο αντιοξειδωτικά. Για ποιους λόγους είναι αυτό σημαντικό; Γιατί μας βοηθούν στην εξουδετέρωση των ελεύθερων ριζών που υπάρχουν εντός του σώματός μας και άρα στην προστασία του από τη βλάβη που θα του προξενούσαν (άρα και στην προστασία του δέρματός μας). Το πράσινο τσάι είναι επίσης ωφέλιμο γιατί συντελεί στη σωστή λειτουργία του μεταβολισμού μας, πράγμα που μας βοηθά να παραμένουμε αδύνατες. Η προσθήκη πράσινου τσαγιού σε οποιαδήποτε φροντίδα του δέρματος συμβάλλει ακόμη σημαντικά στο να φαίνεστε νεανική.

Ντομάτες

Οι φυτικές ίνες και η βιταμίνη Α, δύο βασικά συστατικά της ντομάτας, συντελούν στο να παραμένουν το σώμα και το δέρμα σας νεανικά. Αυτές οι δύο θρεπτικές ουσίες βοηθούν στην ανανέωση των κυττάρων σας και τη διατήρηση της υγείας τους μέσω της ενυδάτωσης και του εφοδιασμού τους με άλλες απαραίτητες θρεπτικές ουσίες. Οι ντομάτες περιέχουν επίσης σημαντική ποσότητα λυκοπενίου, μιας ουσίας που βοηθά το δέρμα μας να προστατεύεται με φυσικό τρόπο από τη βλαβερή ηλιακή ακτινοβολία (ακτίνες UVA και UVB).

Βατόμουρα

Αν ποτέ σκεφτείτε ότι δεν έχετε αρκετή βιταμίνη C, καταφύγετε σε ένα κουτί με βατόμουρα. Αυτά τα μούρα που ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα δίνουν επίσης ώθηση στην παραγωγή κολλαγόνου, μία ουσία που παράγει το σώμα μας και η οποία βοηθά το δέρμα μας να παραμένει λείο, όμορφο και χωρίς ρυτίδες. Τα βατόμουρα επίσης συντελούν σημαντικά στην καταπολέμηση των τοξινών που κάνουν το σώμα μας να γερνά.

Κολοκυθόσποροι

Οι κολοκυθόσποροι εμπεριέχουν σημαντική ποσότητα βιταμίνης Ε. Η βιταμίνη Ε είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που βοηθά στην επιβράδυνση της γήρανσης. Οι κολοκυθόσποροι επίσης περιέχουν ικανή ποσότητα ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, μια θρεπτική ουσία που βοηθά στην αντί-γήρανση, στο να παραμένει λείο το δέρμα μας και στο να ξαναγίνουν λαμπερά τα μαλλιά μας.

Rate this item
(0 votes)