Η σωστή διατροφή για αληθινή ομορφιά

Η ομορφιά δεν έχει να κάνει με το μέικ απ που αγοράζετε ή με την πλαστική εγχείρηση που έχετε κάνει. Για να είστε πραγματικά όμορφες θα πρέπει να ξεκινήσετε απ’το εσωτερικό και μετά να προχωρήσετε στο εξωτερικό κομμάτι.

Αυτό σημαίνει να λέτε «όχι» στο fast food, τα συντηρητικά, τα κατεψυγμένα γεύματα και να επικεντρωθείτε στα φρέσκα, ολόκληρα φαγητά που κάνουν καλό στο σώμα σας παρά κακό.

Η κατανάλωση συγκεκριμένων τροφών τονώνει τα φυσικά στοιχεία του οργανισμού. Βοηθά στην αναδόμηση του κατεστραμμένου DNA, μειώνει τις φλεγμονές, αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος και βοηθά στην παραγωγή κολλαγόνου, σ’όλα αυτά που θα σας κάνουν να φαίνεστε νεότεροι για πολύ περισσότερο. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά αυτές οι τροφές καταπολεμούν ασθένειες και παθήσεις που μπορούν να θέσουν ένα πρόωρο τέρμα στη ζωή σας, όπως ο καρκίνος.

Το ν’αρχίσει κανείς να τρώει σωστά δεν είναι κάτι που μπορεί να τηρηθεί για κάποιον που βρίσκεται στην εφηβεία του ή στα είκοσί του. Μπορείτε να ξεκινήσετε να διατρέφεστε σωστά καλύτερα στα 40, 50 ή 60 σας και πέρα και να δείχνετε ακόμα νεότεροι και στην ηλικία των 90 ετών! Ακολουθούν οι καλύτερες απ’τις καλύτερες τροφές ομορφιάς της αγοράς στις μέρες μας:

Acai

Έχετε ακούσει γι’αυτά, έχετε αναρρωτηθεί για τις ιδιότητές τους, αλλά όταν βλέπετε την ταμπελίτσα με την τιμή πάνω στα acai berries προφανώς τα προσπερνάτε. Τα acai berries αξίζουν πραγματικά, καθώς έχουν δύο φορές περισσότερα αντιοξειδωτικά απ’τα μπλε μούρα (μια σημαντική ομάδα θρεπτικών συστατικών που βοηθά στη νεανική εμφάνιση) και περιέχουν πολλά άλλα θρεπτικά συστατικά που ωφελούν την εμφάνιση, όπως τα λιπαρά οξέα ωμέγα, οι φυτικές ίνες, το ασβέστιο και πολλές άλλες βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία που χρειάζεται ο οργανισμός μας.

Μούρα

Τα μούρα είναι σίγουρα ένα φρούτο που θα πρέπει να τρώμε όλοι μας περισσότερο. Αυτά τα μικρά μπλε φρούτα δεν έχουν μόνο πολλά αντιοξειδωτικά, αλλά διατηρούν και την ελαστικότητα του δέρματος, βελτιώνουν την υγεία των ούλων και προστατεύουν την υγεία των ματιών! Όχι άσχημα για ένα μικρό μούρο.

Μπρόκολα

Ακόμα και τα λαχανικά μπορούν να μας κάνουν να δείχνουμε νεώτεροι. Τα μπρόκολα δεν περιέχουν μόνο βιταμίνη c, φολλικό οξύ και φυτικές ίνες, αλλά αυτό το λαχανικό περιέχει και τη σύνθεση «σουλφοραφάνη» που προστατεύει τα κύτταρα του οργανισμού απ’το να υποστούν βλάβες. Αυτό σημαίνει αργή γήρανση και λιγότερες πιθανότητες σοβαρών ασθενειών.

Σκούρα πράσινα λαχανικά

Συμπεριλαμβάνονται το λάχανο, το σπανάκι και το σκούρο μαρούλι (ΟΧΙ το μαρούλι άισμπεργκ). Αυτά τα λαχανικά περιέχουν όλες τις βιταμίνες και τα μεταλλικά στοιχεία που χρειαζόμαστε για να ζήσουμε και να παραμείνουμε νέοι, όπως η βιταμίνη c, το φολλικό οξύ, ο σίδηρος, η καροτίνη β, τ’αντιοξειδωτικά κι άλλα φυτικά στοιχεία.

Ψάρια

Στην κορυφή των κρεάτων ή των υποκατάστατών τους το ψάρι είναι σίγουρα το καλύτερο για εμάς. Πολλά ψάρια περιέχουν ωμέγα 3 λιπαρά οξέα, ένα θρεπτικό συστατικό που κάνει καλό όχι μόνο στο δέρμα, αλλά και στην καρδιά και το μυαλό. Επίσης, περιέχει κι άλλες βιταμίνες σημαντικές για μια νεανική εμφάνιση, όπως οι βιταμίνες A, B1, B6 και B12.

Νερό

Φυλάξαμε το καλύτερο για το τέλος. Αφήστε τη σόδα, τον καφέ και το αλκοόλ. Το νερό είναι εδώ. Απομακρύνει τις βλαβερές τοξίνες απ’τον οργανισμό και τον διατηρεί (συμπεριλαμβανομένου του δέρματός μας) ενυδατωμένο και νέο.

Rate this item
(0 votes)