Πράσινοι χυμοί

Η σημασία των πράσινων τροφών και των πράσινων χυμών δεν μπορεί να τονιστεί αρκετά. Οι γονείς μας ήταν στη σωστή κατεύθυνση όταν ανέλαβαν το επίπονο έργο να μας πείσουν να τρώμε περισσότερα λαχανικά.

 Εκείνη την εποχή δεν υπήρχαν τόσο πολλές έρευνες σχετικά με τα οφέλη των πράσινων λαχανικών και ακολουθούσαν το ένστικτό τους και τις λιγοστές μελέτες. Στην εποχή μας τα κριτήρια είναι εκεί έξω, στα λαχανικά. Ένας πολύ καλός τρόπος να προσλάβουμε όλα τα θρεπτικά συστατικά είναι να πίνουμε πράσινους χυμούς.

Ένας νόστιμος πράσινος χυμός που παρέχει φανταστικά οφέλη για την υγεία είναι ο χυμός λάχανο. Το λάχανο είναι ήδη γνωστό ότι είναι μια πολύ καλή τροφή που αποτελεί έναν ηλεκτροπαραγωγικό σταθμό θρεπτικών ουσιών με λίγες θερμίδες.

Δεν οικοδομεί μόνο το ανοσοποιητικό μας σύστημα, αλλά μας παρέχει και πολλά αντιοξειδωτικά, φυτοχημικά, μέταλλα και βιταμίνες. Μερικά από αυτά είναι τα ακόλουθα:

Λουτεΐνη

Η λουτεΐνη είναι ισχυρό αντιοξειδωτικό σημαντικό για την υγεία των ματιών και συνιστάται ιδιαίτερα για την πρόληψη της εκφύλισης της ωχράς κηλίδας. Επίσης, είναι ωφέλιμη για την επιδερμίδα.

Βιταμίνη Κ

Η βιταμίνη Κ είναι σημαντικό μέταλλο για υγιές κυκλοφορικό σύστημα και βρίσκεται σε αφθονία στο λάχανο. Επομένως, παρέχει αντιπηκτικές ενώσεις συμβάλλοντας στην πήξη του αίματος όταν κοπεί το δέρμα.

Βιταμίνη Α

Η βιταμίνη Α είναι σημαντικό μέταλλο για την υποστήριξη της λειτουργίας του ανοσοποιητικού συστήματος διατηρώντας την επιδερμίδα υγιή και λαμπερή, και συμβάλλει στην υγεία των ματιών.

 

Βιταμίνη C

     Η βιταμίνη C βρίσκεται επίσης σε αφθονία στο λάχανο. Είναι ένα σημαντικό αντιοξειδωτικό και υποστηρίζει κι αυτό τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος. Υποστηρίζει την λειτουργία της υγιούς καρδιάς ενδυναμώνοντας τις αρτηρίες. Επίσης, είναι απαραίτητη για τη διατήρηση της υγείας των ιστών του οργανισμού. Η βιταμίνη C βοηθάει την απορρόφηση του σιδήρου, ο οποίος βρίσκεται επίσης στο λάχανο.

Ασβέστιο

     Πλούσια πηγή ασβεστίου το λάχανο είναι θαυμάσιο λαχανικό για την οικοδόμηση και διατήρηση υγιών οστών. Επίσης, είναι απαραίτητο για τη σύσπαση των μυών.

     Το λάχανο είναι μόνο ένα παράδειγμα πράσινου λαχανικού με υψηλή περιεκτικότητα σε θρεπτικές ουσίες. Όλα τα είδη έχουν παρόμοια ευεργετικά οφέλη για την υγεία, μέταλλα και βιταμίνες. Εκτός από τα παραπάνω το λάχανο έχει και ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, σίδηρο, μαγγάνιο, μαγνήσιο, βιταμίνη Ε, βιταμίνη Β1, βιταμίνη Β2, βιταμίνη Β3.

Σούπερ χυμός λάχανου με φυτικές ίνες

Υλικά:

2 λαχανόφυλλα

½ ανανά

Χυμός από ένα λάιμ

 Εκτέλεση:

     Στίψτε τον ανανά, προσθέστε τα λαχανόφυλλα και στη συνέχεια το χυμό λάιμ.

Rate this item
(0 votes)