Πρέπει να παίρνω καθημερινά πολυβιταμίνες;

Έχει διεξαχθεί πολλή έρευνα στα οφέλη που έχει για την υγεία η πρόσληψη μιας πολυβιταμίνης. Ενώ είναι αλήθεια ότι μια καθημερινή πολυβιταμίνη συνιστάται ιδιαίτερα στην περίπτωση που το άτομο δεν προσλαμβάνει αρκετές θρεπτικές ουσίες μέσω των τροφών του,

αυτό μπορεί να μην είναι σωστό για τα άτομα που ακολουθούν μια υγιεινή διατροφή προσλαμβάνοντας έτσι όλα τα θρεπτικά συστατικά.

Λέγοντας αυτό, ωστόσο, πολλά άτομα δεν προσλαμβάνουν τις θρεπτικές ουσίες που χρειάζονται μέσω της διατροφής τους. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι πολλοί για διάφορους λόγους δεν ακολουθούν τη βέλτιστη διατροφή. Μια καθημερινή βιταμίνη μπορεί επομένως να βοηθήσει στη γεφύρωση του κενού. Γεμίστε τα διατροφικά κενά.

     Το Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ της Δημόσιας Υγείας συμφωνεί ότι υπάρχουν αρκετά αποδεικτικά στοιχεία που υποδηλώνουν ότι η καθημερινή πρόσληψη μιας πολυβιταμίνης έχει θετικά αποτελέσματα για την υγεία. Λένε ότι τα πιθανά οφέλη για την υγεία ξεπερνούν κατά πολύ τους πιθανούς κινδύνους.

     Ένα μέταλλο που προκαλεί χάος στο μυαλό των διατροφολόγων και τους ερευνητές της διατροφής είναι το φολικό οξύ. Τα εμπλουτισμένα τρόφιμα είναι εμπλουτισμένα με πολυβιταμίνες και μέταλλα. Ένας από τους κύριους παράγοντες ανησυχίας είναι το φολικό οξύ. Αυτή η θρεπτική ουσία έχει γίνει κεντρικό θέμα στις συζητήσεις των ειδικών. Αυτό συμβαίνει, επειδή το φολικό οξύ καλύπτει τα συμπτώματα της βιταμίνης Β12. Ενώ αυτό δεν είναι μείζονος σημασίας για τον γενικό πληθυσμό, είναι ενδιαφέρον για εκείνους που είτε δεν απορροφούν τη βιταμίνη Β12 είτε έχουν έλλειψη αυτής, καθώς το φολικό οξύ μπορεί να συγκαλύψει τα σημάδια έλλειψης της βιταμίνης Β12. Η λύση είναι να μειώσετε τα επεξεργασμένα και τα εμπλουτισμένα τρόφιμα, και να συνεχίσετε να λαμβάνετε την πολυβιταμίνη.

     Στη φύση τα τρόφιμα διαθέτουν μια σειρά από βιταμίνες και μέταλλα σε ένα, όπως και φυτοθρεπτικά συστατικά και αντιοξειδωτικά. Αυτές οι θρεπτικές ουσίες συνεργάζονται κάνοντας πολλές εργασίες μέσα στον οργανισμό. Αυτός είναι ο λόγος που είναι καλύτερα να προσλαμβάνουμε τις θρεπτικές ουσίεςαπό τις τροφές που τρώμε. Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, όμως, η διατροφή μας δεν μας εφοδιάζει πάντα με τις τροφές που είναι πλούσιες στα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά. Οι πολυβιταμίνες και τα μέταλλα δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τις τροφές που τρώμε, αλλά μπορούν να τις συμπληρώσουν. Καθώς η έρευνα συνεχίζεται το γενικό κατεστημένο ωστόσο είναι ότι τα συμπληρώματα δρουν ως πολιτική ασφαλείας για την υγεία και τη διατροφή.

Rate this item
(0 votes)