Τρόφιμα που βελτιώνουν τη διάθεση

Rate this item
(0 votes)
Published in health;

Αν αισθάνεστε κουρασμένοι, κακοδιάθετοι ή απλώς γενικότερα προς τα κάτω μπορεί να οφείλεται στις τροφές που καταναλώνετε. Διαβάστε για να μάθετε πώς ορισμένες τροφές μπορεί να επηρεάζουν τη διάθεσή σας.

 Πώς επηρεάζουν ορισμένες τροφές τη διάθεσή μας

   Οι τροφές δρουν ως χημικές ενώσεις που μπορούν να μεταβάλλουν άμεσα τις χημικές ουσίες του εγκεφάλου (νευροδιαβιβαστές) που μας επιτρέπουν να λειτουργούμε φυσιολογικά σε καθημερινή βάση.

   Όταν οι νευροδιαβιβαστές όπως η σεροτονίνη, η ντοπαμίνη και νορεπινεφρίνη βρίσκονται είτε σε ανεπαρκή ποσότητα είτε η πρόσληψή τους είναι ανεπαρκής τότε εμφανίζεται η μελαγχολία ως αποτέλεσμα. Ενδιαφέρον είναι ότι ορισμένα διατροφικά συστατικά έχουν αποδειχτεί επίσης ότι επηρεάζουν τα επίπεδα των νευροδιαβιβαστών κάνοντας αυτά που τρώτε ακόμα σημαντικότερα στη διαχείριση των επιπέδων της κατάθλιψης.

 Σούπερ τροφές που βελτιώνουν τη διάθεση

     Τα λιπαρά ψάρια όπως ο σολωμός, το σκουμπρί, οι σαρδέλες και η ρέγκα περιέχουν υψηλά επίπεδα ωμέγα-3 λιπαρών που είναι πλούσια σε ΕΡΑ που δρα ως φυσικό, αλλά ισχυρό αντικαταθλιπτικό.

     Τα δημητριακά ολικής άλεσης, όπως τα ζυμαρικά, το ψωμί, η βρώμη και το καστανό ρύζι. Αυτές οι τροφές έχουν αποδειχτεί ότι αυξάνουν τα επίπεδα τρυπτοφάνης στον εγκέφαλο. Αυτός ο νευροδιαβιβαστής χρησιμοποιείται στην παραγωγή σεροτονίνης, του νεροδιαβιβαστή της «καλής διάθεσης» που πιστεύεται ότι ευθύνεται για συμπτώματα κατάθλιψης όταν είναι ανεπαρκής.

   Τα σκούρα πράσινα λαχανικά, όπως το σπανάκι και ο αρακάς είναι πλούσια σε φυλλικό οξύ, το οποίο παίζει ουσιαστικό ρόλο στην απορρόφηση της σεροτονίνης.

   Το κοτόπουλο και η γαλοπούλα, δυο κρεατικές επιλογές που είναι πλούσιες σε βταμίνη Β6 απαραίτητες για την παραγωγή σεροτονίνης στον οργανισμό.

   Τα φασόλια edamame, τα οποία είναι πλούσια σε πρωτεΐνες και συμβάλλουν στη σταθεροποίηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα που μπορεί να επηρεάζει τη διάθεση.

   Οι λιναρόσποροι, οι οποίοι είναι πλούσιοι σε ωμέγα-3 λιπαρά και μπορούν να σταθεροποιούν τη διάθεση αυξάνοντας τα επίπεδα σεροτονίνης στον εγκέφαλο.

   Τα όσπρια και η σόγια, τα οποία περιέχουν και τα δύο άφθονες ποσότητες βιταμίνης Β, θειαμίνης που είναι απαραίτητη για τη σταθερή και δυνατή λειτουργία της μνήμης, καθώς και για τη δημιουργία υγιών εγκεφαλικών κυττάρων.

   Τα αβοκάντο, τα οποία είναι πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και βιταμίνη Ε, ένα αντιοξειδωτικό που βρίσκεται σε ανεπαρκείς ποσότητες στους περισσότερους ασθενείς με κατάθλιψη.

Ειδαν προσφατα

  • Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!
    Πως να απομακρύνετε το σμήγμα, και τα μαύρα στίγματα από τη μύτη σας!

    Κοιταζόμαστε στον καθρέφτη καθημερινά θαυμάζοντας (ή ως ασυγκράτητη επιθυμία) την εμφάνισή μας και κριτικάροντας τι μας αρέσει και τι δε μας αρέσει σ’αυτήν. Οι ρυτίδες, οι λεπτές γραμμές, οι πανάδες ή τα σημάδια γήρανσης, το σχήμα των χειλιών μας και EW – τι είναι αυτά τα μαύρα σημάδια;

  • Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας
    Πως να αφαιρέσετε την βαφή των μαλλιών σας

     ΄Εχει συμβεί σε όλες μας, αυτή η βαφή μαλλιών με την οποία βάψαμε τα μαλλιά μας, αντί για ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ που περιμέναμε να βγει, να βγει τελικά πραγματικά απαίσια. Είτε είναι ημι-μόνιμη, σχεδόν μόνιμη ή τελείως μόνιμη, μπορείτε να απομακρύνετε τη βαφή από το κεφάλι σας χρησιμοποιώντας τεχνικές για την αφαίρεση του χρώματος.

  • Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας
    Οφέλη για την υγεία από το τσάι μέντας

    Για αιώνες το τσάι μέντας ήταν απολαυστικό για τη δροσιστική γεύση του, καθώς επίσης και για τις θεραπευτικές του ιδιότητες. Παραδοσιακά, το συνιστούσαν οι βοτανολόγοι και άλλοι φυσικοί θεραπευτές για την ανακούφιση από μια σειρά διαταραχών.

  • Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!
    Πως να θεραπεύσετε τον κνησμό και την φαγούρα στο κεφάλι!

    Υπάρχει τίποτα πιο ενοχλητικό από έναν κνησμό που δεν λέει να ικανοποιηθεί από λίγο ξύσιμο; Ξύνοντας το κεφάλι σας συχνά φαίνεται να είναι ιδιαίτερα αντιαισθητικό, καθώς οι άνθρωποι το συνδέουν συχνά με κάποια ασθένεια ή με την έλλειψη καθαριότητας.

  • Ασκήσεις για το σύσφιξη και τόνωση κάτω από το σαγόνι
    Ασκήσεις για το σύσφιξη και τόνωση κάτω από το σαγόνι

    Αν έχετε διπλοσάγονο, το πιθανότερο είναι να θέλετε διακαώς να απαλλαγείτε από αυτό. Το πιο δύσκολο πράγμα σε ό, τι αφορά το διπλοσάγονο είναι ότι ακόμη κι οι πιο λεπτοί άνθρωποι μπορούν να παρουσιάσουν τέτοιο.