6 τροφές που δεν πρέπει να βάλετε στο καρότσι σας

     Η μετριοπάθεια είναι το κλειδί για ορισμένα από αυτά τα κρυφά σακχαρούχα τρόφιμα.    Θέλετε να χάσετε βάρος; Το βρίσκετε λίγο δύσκολο; Μπορεί να υπάρχουν διάφοροι λόγοι που δεν λειτουρεί η απώλεια βάρους και τα κρυμμένα σάκχαρα στα τρόφιμα που καταναλώνετε μπορεί να είναι ένας από αυτούς.

Αυτά είναι τα τρόφιμα που νομίζατε ότι είναι κάπως υγιεινά ή, τουλάχιστον, δεν είναι όλα τόσο άσχημα. Τα τρόφιμα που περιέχουν περισσότερη ζάχαρη από ό, τι μπορεί να επιτρέπεται για την καθημερινή πρόσληψη. Η κατανάλωση πάρα πολλών από αυτά τα κρυφάσακχαρούχα τρόφιμα και τα σάκχαρα που περιέχουν μπορούν να μετατραπούν στο «κακό» είδος των λιπαρών που προκαλούν αύξηση του σωματικού βάρους.

 Λοιπόν, ποια τρόφιμα θα πρέπει να παραλείψετε στο καρότσι σας; Μια καλή ιδέα είναι να ελέγξετε την περιεκτικότητα σε ζάχαρη στη διατροφική πλευρά όλων των τροφίμων που αγοράζετε, καθώς όλες οι μάρκες μπορεί να διαφέρουν ελαφρώς. Ως οδηγός για να σας βοηθήσει όταν πάτε στο σούπερ μάρκετ ακολουθούν τα τρόφιμα που μπορεί να μην ξέρετε ότι περιέχουν ζάχαρη ...

ΤΡΟΦΙΜΑ ΜΕ ΚΡΥΜΜΕΝΑ ΣΑΚΧΑΡΑ Νο1: Σάλτσα τομάτας

 Ναι, ο καλύτερος φίλος του μπάρμπεκιου δεν είναι τόσο ακίνδυνος όπως μπορεί να νομίζετε. Τα κρυφά σάκχαρα είναι αυτά που κάνουν τη γεύση της σάλτσας τομάτας τόσο φοβερή. Έτσι, την επόμενη φορά που θα πάτε να προσθέσετε λίγη στα λουκάνικα βάλτε λίγη ή να προτιμήστε μουστάρδα ή σπιτική σάλτσα τομάτας.

ΤΡΟΦΙΜΑ ΜΕ ΚΡΥΜΜΕΝΑ ΣΑΚΧΑΡΑ Νο2: Ντρέσινγκ σαλάτας

 Είναι αλήθεια ότι μερικά ντρέσινγκ σαλάτας περιέχουν περισσότερα κρυφά σάκχαρα από τ’ άλλα. Έτσι, αν προσέχετε το βάρος σας, μείνετε μακριά από κρεμώδη ντρέσινγκ όπως Ranch, Thousand Island και μαγιονέζα (καθώς η ζάχαρη είναι αυτή που κάνει τη γεύση τόσο πολύ γλυκιά) και προτιμήστε πιο καθαρά ντρέσινγκ που περιέχουν χυμό λεμονιού, αλάτι, πιπέρι και σκόρδο για γεύση.

ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΜΕ ΚΡΥΜΜΕΝΑ ΣΑΚΧΑΡΑ Νο3: Δημητριακά

 Αν παρακολουθείτε τις θερμίδες σας, μην ξεγελιέστε από τα δημητριακά που προβάλλονται ως «υγιεινές» επιλογές. Οτιδήποτε ψημένο με μέλι περισσότερο από πιθανό περιέχει υψηλή ποσότητα σακχάρων και είναι πιθανώς απαράδεκτο. Αντ’ αυτού, επιλέξτε καθαρούς κόκκους που περιέχουν κομμάτια φρούτων για γεύση. Δημητριακά με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη θα σας κάνουν να αισθάνεστε χορτάτοι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα,και συνήθως είναι οι ποικιλίες που δεν περιέχουν πολλή ζάχαρη, όπως οι εναλλακτικές «διασκεδαστικές» λύσεις.

ΤΡΟΦΙΜΑ ΜΕ ΚΡΥΜΜΕΝΑ ΣΑΚΧΑΡΑ Νο 4: Σούπες και λαχανικά σε κονσέρβα

Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί οι αγαπημένες σας κονσερβοποιημένες σούπες και λαχανικά διαρκούν τόσο πολύ; Είναι επειδή προστίθεται ζάχαρη κατά τη διαδικασία κονσερβοποίησης σε μια προσπάθεια να παραταθεί η διάρκεια ζωής αυτών των τροφών. Συνυπολογίστε το στην καθημερινή πρόσληψη σακχάρου σας ή αντ’ αυτού προσπαθήστε να τρώτε φρέσκα λαχανικά και σούπες. Σας προειδοποιήσαμε.

ΤΡΟΦΙΜΑ ΜΕ ΚΡΥΜΜΕΝΑ ΣΑΚΧΑΡΑ Νο 5: Κατεψυγμένα γεύματα

 Παρόμοια με τις σούπες και τα λαχανικά σε κονσέρβα, τα περισσότερα κατεψυγμένα γεύματα περιέχουν, επίσης, αρκετά υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, προκειμένου να διατηρηθούν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και να έχουν καλύτερη γεύση. Μέτρια σε θερμίδες, τα φρέσκα ​​είναι πάντα καλύτερα, επομένως προσπαθήστε να καταναλώνετε νωπά κρέατα και λαχανικά, όποτε είναι δυνατόν, προκειμένου να λαμβάνετε όλα τα θρεπτικά συστατικά και λιγότερη ζάχαρη.

ΤΡΟΦΙΜΑ ΜΕ ΚΡΥΜΜΕΝΑ ΣΑΚΧΑΡΑ Νο 6: Χυμοί φρούτων

 Πολλοί από εμάς πιστεύουμε ότι κάνουμε το σωστό, όταν επιλέγουμε χυμό αντί για αναψυκτικό, και είναι κατά κάποιο τρόπο. Αν και οι περισσότεροι χυμοί φρούτων περιέχουν λιγότερη ζάχαρη από τα περισσότερα αναψυκτικά, η περιεκτικότητα σε ζάχαρη ενός φρεσκοστυμμένου χυμού σε μεγάλο ποτήρι από ένα καφέ μπορεί να περιέχει έως και 11 κουταλάκια του γλυκού ζάχαρη. Μπορεί να είναι φυσική και όχι επεξεργασμένη ζάχαρη, αλλά εξακολουθείτε να καταναλώνετε ζάχαρη και δεν λαμβάνετε καμία από τις φυτικές ίνες που θα παίρνατε αν τρώγατε μόνο ολόκληρα τα φρούτα. Επίσης, προσέξτε τους συμπυκνωμένους χυμούς, καθώς μπορεί να έχουν πρόσθετα σάκχαρα. 

Rate this item
(0 votes)