Ασκήσεις γιόγκα για την αϋπνία

Αν πετιέστε και στριφογυρίζετε το βράδυ μη μπορώντας να κοιμηθείτε, μπορεί να πάσχετε από αϋπνία. Ενώ ορισμένες ασκήσεις γιόγκα προορίζονται για τόνωση και ενέργεια, υπάρχουν πολλές asanas που μπορούν να σαμάλιστα, βοηθούν με την αϋπνία. Ορίστε μερικές που ίσως θα θέλατε να δοκιμάσετε.

 Τι είναι η αϋπνία;

     Η αϋπνία είναι ουσιαστικά η αδυναμία καλού ύπνου τη νύχτα. Μερικοί πάσχοντες βιώνουν την αϋπνία για μια μέρα, ενώ άλλοι μπορεί να αγωνίζονται με αυτή ένα μήνα ή περισσότερο.

     Τα συμπτώματα της αϋπνίας περιλαμβάνουν δυσκολία ύπνου, κόπωση, συχνό ξύπνημα κατά τη διάρκεια της νύχτας, ξύπνημα με κόπωση, δυσκολία συγκέντρωσης και αδύναμο ανοσοποιητικό σύστημα. Μερικά άτομα βιώνουν κατάθλιψη και άγχος ως αποτέλεσμα της αϋπνίας.

Χρήσιμες ασκήσεις γιόγκα για την αϋπνία

     Αν ασχολείστε με τη γιόγκα πρώτη φορά, μπορεί να είναι μια καλή ιδέα να συμβουλευτείτε τον επαγγελματία γιόγκα της περιοχής σας για συμβουλές πώς να ξεκινήσετε. Είναι σε θέση να σας καθοδηγήσει μέσα από ένα τακτικό πρόγραμμα για να ηρεμήσει το μυαλό και να εισέλθει σε μια κατάσταση γαλήνης.

     Διαφορετικά, οι ακόλουθες asanas (στάσεις) λέγεται ότι είναι ωφέλιμες για τα άτομα που βιώνουν αϋπνία ή δυσκολίες ύπνου:

  •   ž   Uttanasana (όρθια στάση με κάμψη προς τα εμπρός)
  • ž     Janu Sirsasana (με το κεφάλι στα γόνατα)
  • ž     Adho Mukha Svanasana (προς τα κάτω σαν να αντιμετωπίζετε σκύλο)
  • ž     Prasarita Padottanasana (όρθια στάση με μεγάλη κάμψη προς τα εμπρός)
  • ž     Paschimottanasana (καθισμένοι με στροφή προς τα εμπρός)

     Όταν κάνετε αυτές τις στάσεις μπορείτε να επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε μια κουβέρτα ή ένα μαξιλάρι για υποστήριξη. Μείνετε σε κάθε στάση τουλάχιστον πέντε λεπτά.

     Μια άλλη χρήσιμη στάση είναι η Salamba Savangasana, η οποία μπορεί να προετοιμάσει το σώμα για ύπνο.

Γιατί είναι ωφέλιμες αυτές οι στάσεις;

     Οι στάσεις με κάμψη προς τα εμπρός πιστεύεται ότι συμβάλλουν στην τόνωση των ερεθισμάτων που σας βοηθούν να χαλαρώσετε. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να χαλαρώνει τος βοηθήσουν να χαλαρώσετε και, νευρικό σύστημα και να ησυχάζει ο εγκέφαλος.

     Για την απόλυτη χαλαρωτική εμπειρία τελειώστε την πρακτική γιόγκα με Savasana (στάση πτώματος). Σε αυτή τη στάση, ξαπλώνετε την πλάτη, κλείνετε τα μάτια και χαλαρώνετε το σώμα. Αυτή η κατάσταση διαλογισμού θα σας βοηθήσει να χαλαρώσετε πριν πάτε για ύπνο.

Άλλες θεραπείες

     Επίσης, μπορείτε να βρείτε τον διαλογισμό ωφέλιμο βοηθώντας σας να χαλαρώσετε και να πέσετε εύκολα για ύπνο.

Rate this item
(0 votes)