Σπιρουλίνα: Τι πρέπει να ξέρετε

Έχετε δοκιμάσει ποτέ σπιρουλίνα; Το μπλε-πράσινα φύκια περιέχουν μια  πρωτεΐνη , πλούσια σε βιταμίνες και μέταλλα και μπορεί να βοηθήσει στην προφύλαξη από λοιμώξεις. Σε αυτό το άρθρο, θα απαντηθούν όλες  οι ερωτήσεις σας σχετικά με αυτό το αρχαίο ευεργετικό συστατικό.

 Τι είναι η σπιρουλίνα;

Η σπιρουλίνα είναι ένα μικρό φυτό που το συναντάμε σε θαλασσινό νερό με καταγωγή από την Αφρική και τη Νότια Αμερική, όπου έχει χρησιμοποιηθεί ως συμπλήρωμα διατροφής για αιώνες. Εισήχθη προς τη Δύση στη δεκαετία του 1970 και από τότε έχει θεωρηθεί από πολλούς ως ένα εξαιρετικά θρεπτικό συμπλήρωμα. Στην πραγματικότητα, είναι τόσο καλό που η NASA έστειλε ακόμα και στους αστροναύτες να το δοκιμάσουν!

Είναι ενδιαφέρον, ότι η σπιρουλίνα απορροφά θρεπτικά συστατικά από το νερό στο οποίο μεγαλώνει. Αυτό μπορεί να μας θέσει σε κίνδυνο αν το νερό περιέχει βαρέα μέταλλα. Για το λόγο αυτό είναι σημαντικό να ελέγξετε την πηγή κάθε σπιρουλίνας που αγοράζετε.

Ποια είναι τα οφέλη της σπιρουλίνας στην υγεία μας;

Σύμφωνα με την αυστραλιανή Spirulina, τα φύκια  περιέχουν περισσότερα από 100 θρεπτικά συστατικά. Έτσι δεν μας προκαλεί καμία έκπληξη το γεγονός ότι  η σπιρουλίνα  θεωρείται το πιο πλήρης συμπλήρωμα διατροφής στον κόσμο.

Η σπιρουλίνα περιέχει:

     αμινοξέα

    βιταμίνη Β12 και βιταμίνη Ε

     σίδηρο

     Γάμμα Linolenin οξύ (GLA): ένα ωμέγα-6 λιπαρά οξέα

     ασβέστιο

     μαγνήσιο

     ψευδάργυρο

     φώσφορο

     κάλιο

     Υψηλή επίπεδα Β καροτίνης

     Αντιοξειδωτικά

     χλωροφύλλη

     Πρωτεΐνη: έχει περισσότερες πρωτεΐνες από το κρέας!

Τι λέει η επιστήμη

Πολυάριθμες ερευνητικές μελέτες έχουν αποδείξει  τα οφέλη της σπιρουλίνας. Πολλές μελέτες έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι η σπιρουλίνα μπορεί να κάνει τα εξής :

     Να ενισχύσει το ανοσοποιητικό σύστημα

    Να βελτιώσει τη γενική υγεία και ευεξία

     Βοηθά στην επούλωση πληγών

     Μειώνει τον κίνδυνο του καρκίνου και την τοξικότητα των νεφρών

    Καταπολεμά τη γήρανση

     Προστατεύει τον οργανισμό από ασθένειες και ιούς

Μια έκθεση που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυτταρικής και Μοριακής Ανοσολογίας το 2011, αναφέρει ότι τα άτομα άνω των 50 ετών που λαμβάνουν σπιρουλίνα μπορεί να βοηθούν στη βελτίωση της ανοσολογικής λειτουργίας τους και στην αντιμετώπιση της αναιμίας.

Μια άλλη μελέτη που δημοσιεύθηκε τον Οκτώβριο του 2009 τεύχος του JournalofMedicinalFood διαπίστωσε ότι η σπιρουλίνα μπορεί να ενισχύσει τις μεμβράνες στην εντερικά τοιχώματα του οργανισμού. Αυτό, με τη σειρά του, βοηθά στην προστασία του οργανισμού έναντι των λοιμώξεων.

Πώς να πάρετε σπιρουλίνα

Μεγάλη σημασία έχει ότι πλέον ​​ δεν χρειάζεται να λάβετε μεγάλη ποσότητας σπιρουλίνας για να απολαύσετε τα οφέλη της στη διατροφή σας. Μπορείτε να αγοράσετε τα συμπληρώματα σε μορφή σκόνης ή χαπιών από το τοπικό κατάστημα υγιεινής διατροφής σας. Οι θεραπευτές με φυσικά μέσα μπορούν επίσης να σας δώσουν σπιρουλίνα συμπληρώματα.

Η συνιστώμενη ημερήσια δόση της σπιρουλίνας είναι περίπου 500 mg και είναι σοφό να ελέγξει την πηγή του προτού πάρετε οποιοδήποτε συμπλήρωμα.

Δεδομένου ότι η σπιρουλίνα μπορεί να αλληλεπιδράσει με κάποια φάρμακα, θα πρέπει επίσης να συμβουλευτείτε κάποιον επαγγελματία υγείας  πριν τη λήψη.

Rate this item
(0 votes)